De mooiste en lelijkste F1 wagens!

Gestart door RS-Motorsport, 02 oktober 2010 - 14:59:13

« vorige - volgende »

Kootje

Blij dat ik daar niet meer bij ben.  ;D
Laat het voorlopig maar blijven zoals het is. Bevalt me prima zo. 8)
Moeten er dan toch dingen veranderen ,dan gewoon terug naar vroeguh.  ;)
Vroeguh was alles betuh ,toch ?  ;D

Kootje

Er was nog niet zo lang geleden 'n studie opgestart om inhalen makkelijker te maken.
Daarbij werd het idee geopperd van 2 afzonderlijke en kleine achtervleugels boven het achterwiel en een open ruimte boven het bodywork.
Weet iemand wat daarmee gebeurt is ?  ???

T.Nuvolari

Afgevoerd wegens er te belachelijk uitzien.

Kootje

Hahaha !   ;D
Vond het wel wat hebben ,Zeker tov de voorvleogels van nu !   :P

Kootje

Op de site Formule 1.nl staat ook nog een leuke van RED BULL. ( art. Vettel toont droomauto)  :-\
Past wel in het straatje van de FERRARI concepts en zit in de PS3 game : Gran Turismo 5
Misschien de moeite waard om ff te checken.  8)
Kon hem helaas niet hierheen kopieren ,omdat ik (ondanks eerdere aanwijzingen) er de ballen van snap !
Net als een linkje plaatsen trouwens. Maar dit terzijde.  ;D

Franky R.

Citaat van: Burorri op 02 november 2010 - 08:15:46
Citaat van: T.Nuvolari op 02 november 2010 - 06:46:55
Citaat van: JimmySPA op 01 november 2010 - 17:32:38
@ T Nuvolari

Dat zijn gewoon concepts van mensen die niks te doen hebben... Formule 1 cockpit moet altijd open zijn en 4 wielen hebben...  ::)

Weet ik ook wel.  ::)

Ik vind ook dat een cockpit een echte schakelbak moet hebben en er minstens een dikke V12 achter de cockpit mag zitten, maar ja.  ;)

Ach, over 200 jaar hebben we dikke V12 op onze tandeborstel en racen we met dikke V100 met 2 miljoen PK

Nee hoor!

Over 200 jaar zoemen ze met elektromotoren. Een instapper heeft een luchtgekoelde 380 motor (windingen rond de anker), glijlagers en heeft 120 pk. Een GTI versie rijdt dan rond met een 800 motor van 300 pk.

En Ferrari? Denk aan een dikke 1300 elektromotor, stikstof-gekoeld, met 4 maal een titanium kogellager om de anker...Vermogen? Mss. iets van 800 / 900 pk...Want ook de Koos Spee van de toekomst moet aan zijn geld kunnen komen. 8)

Ik denk dat de stroom door een mini-kernreactor wordt geleverd. Kernfusie is te groot en wordt dus voorlopig nog toegepast in vrachtwagen...

Zoiets...


Kootje

Wat dat betreft zie ik dat zwevende studiemodel van Ferrari wel zitten.
Inhalen binnendoor ,buitenom en BOVENLANGS !!!   ;D  ( btw :volgens mij zitten we op "t verkeerde topic  ;) )

Franky R.

#127
@Kootje,

Een beetje off-topic idd.
Daarom post ik, de in mijn ogen, lelijke F1-auto's...


De Kojima KE007


Versie KE007 was nog niet lelijk genoeg, dus kwam deze KE009... ::)


Eveneens uit Japan, de Maki 102A. Een van de slechtste F1-auto's aller tijden... :P


Oogde niet alleen zwaarlijvig, maar was dat ook...Alfa Romeo N177, bestuurd door de "Gorilla van Monza" (Brambilla).


Mijn nummer 1, de Eiffelland Typ 21.
Wat krijg je, als een megalomane directeurtje ,Günther Henerici, van een caravanfabriek het in zijn bol krijgt?

Nou, die huurt dan de meest zweverige ontwerper van dat moment in...Jawel, Luigi "My world is round!" Colani, uit Zwitserland! Die Colani moet een flinke dosis LSD (populair rond 1970-73)  ingenomen hebben, om een March 711 zo te verbouwen. De 721 kwam al niet vooruit, tot wanhoop van oa. Niki Lauda en Ronnie Peterson...dus dan weet je hoe gefrustreerd Rolf Stommelen moet zijn geweest!!!

Echt een flutwagen!



Kootje

Thanx !!!
Wat ik in die jaren wel fantastisch vond was de diversiteit in auto's.
Toen waren de ontwerpen nog echt creatief ,wat je van de moderne auto's nauwelijks meer kan zeggen.
Daarom vind ik op dit moment de Mercedes de mooiste auto. Puur en alleen vanwege de dubbele luchthappers aan de zijkant van de motorkap ipv een grote zoals de rest dat heeft.Daarom vond ik ook de walrusneus van Williams geniaal.
Helaas is het wegens alle technische beperkingen bijna onmogelijk iets nieuws te bedenken.

0634

http://www.f1pits.net/nieuws/fittipaldi_door_straten_van_sao_paulo/

Geweldige wagen hier van Emmo! Dat waren pas auto's. Alleen dat schitterende stuur met die mooie meters erachter, die livery, de vorm, en ook nog de banden. Genieten.

Kootje

Citaat van: 0634 op 04 november 2010 - 06:42:00
http://www.f1pits.net/nieuws/fittipaldi_door_straten_van_sao_paulo/

Geweldige wagen hier van Emmo! Dat waren pas auto's. Alleen dat schitterende stuur met die mooie meters erachter, die livery, de vorm, en ook nog de banden. Genieten.
Dat filmpje stond ook al bij 'n ander topic gepost.  ;)
Maar 't blijft 'n genot om naar te kijken.  :)
Wauw !!! Wat een wagens waren dat toen ,echte  racemonsters.  8)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 04 november 2010 - 15:26:53
Citaat van: 0634 op 04 november 2010 - 06:42:00
http://www.f1pits.net/nieuws/fittipaldi_door_straten_van_sao_paulo/

Geweldige wagen hier van Emmo! Dat waren pas auto's. Alleen dat schitterende stuur met die mooie meters erachter, die livery, de vorm, en ook nog de banden. Genieten.
Dat filmpje stond ook al bij 'n ander topic gepost.  ;)
Maar 't blijft 'n genot om naar te kijken.  :)
Wauw !!! Wat een wagens waren dat toen ,echte  racemonsters.  8)


Als je echte racemonsters wilt zien, moet je op de volgende link klikken... :D Geen regels (een paar), hele dikke motoren (5L of meer) en dan nog turbo's erop zetten... :o



0634

Ah ja, CanAm, de Bruce en Denny show... Schitterend!

JimmySPA

#133
Citaat van: frankypankyv8 op 04 november 2010 - 17:46:31
Citaat van: Kootje op 04 november 2010 - 15:26:53
Citaat van: 0634 op 04 november 2010 - 06:42:00
http://www.f1pits.net/nieuws/fittipaldi_door_straten_van_sao_paulo/

Geweldige wagen hier van Emmo! Dat waren pas auto's. Alleen dat schitterende stuur met die mooie meters erachter, die livery, de vorm, en ook nog de banden. Genieten.
Dat filmpje stond ook al bij 'n ander topic gepost.  ;)
Maar 't blijft 'n genot om naar te kijken.  :)
Wauw !!! Wat een wagens waren dat toen ,echte  racemonsters.  8)

Als je echte racemonsters wilt zien, moet je op de volgende link klikken... :D Geen regels (een paar), hele dikke motoren (5L of meer) en dan nog turbo's erop zetten... :o


Mwoah op mn stage was ook zo'n soort geval. Maar dan een Lola met een motor van +- 600 pk. Dan zit de dood echt naast je te wachten in zo'n auto... Echt bizar dat mensen daarmee durf(de) te knallen...


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Sja, het kostte Bruce dan ook zijn leven.