日本グランプリ 2010

Gestart door Enzo, 29 september 2010 - 13:21:51

« vorige - volgende »

Folkert

Zeker nu in de VT moet hij gewoon rustig blijven. Niet te veel willen, in de race zou ik het wel begrijpen, maar in een VT niet echt. Beetje stom van Hamilton
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Kubica maakte ook een foutje.


gloudiesaurus

Red Bull dominant, maar hoe vaak hebben we dat dit seizoen eerder gezien op de vrijdag? En Hamilton eraf, niet tactisch...
Wat me opvalt is dat ook Kubica lekker mee kan komen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: Enzo op 08 oktober 2010 - 10:53:59
Hier het filmpje van Lewis, op dezelfde plek gingen Schumacher en Button van de baan alleen reden zij hem niet in de muur.
Lewis moet gewoon kalm blijven, hij staat onder druk en gaat nu over de limiet heen.


Ergens kon ik hier wel een glimlachje van krijgen
http://www.youtube.com/watch?v=mK0HJvWWm1k&NR=1&feature=fvwp
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Lewis is inderdaad dit jaar niet altijd even rustig.. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat zijn vader manager af is?

T.Nuvolari

Hamilton verliest toch regelmatig zijn cool als er wat druk aan te pas komt.

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 08 oktober 2010 - 17:37:21
Hamilton verliest toch regelmatig zijn cool als er wat druk aan te pas komt.
Ik denk dat hij nu fouten maakt, omdat hij weet dat hij te kort gaat komen en misschien niet snel genoeg is om de snelste te zijn nu. Hij wil meer dan de auto hem kan brengen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 08 oktober 2010 - 16:17:49
Citaat van: Enzo op 08 oktober 2010 - 10:53:59
Hier het filmpje van Lewis, op dezelfde plek gingen Schumacher en Button van de baan alleen reden zij hem niet in de muur.
Lewis moet gewoon kalm blijven, hij staat onder druk en gaat nu over de limiet heen.


Ergens kon ik hier wel een glimlachje van krijgen
http://www.youtube.com/watch?v=mK0HJvWWm1k&NR=1&feature=fvwp

Lewis is wel grappig bij de persco..   :)

jack

Naar mijn mening maakr Lewis teveel fouten dit jaar, hij gaat het niet halen(en terecht)

:o

Folkert

#54
Te veel fouten? misschien in Monza en nu in Japan. Maar terecht dat hij geen WK word? Onzin, de top 5 heeft elk recht  op het WK te worden. Hamilton is op Button na 1 van de foutlooste rijders dit jaar.

Edit:

Ok , hij maakte fouten in Monza en Japan nu(Singapoer zou ik ook nog kunnen in komen) maar Webber, Vettel, Alonso hebben meer fouten gemaakt. Button is de foutloos dit jaar, zoals vorig jaar.

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Gerard op 08 oktober 2010 - 16:18:40
Lewis is inderdaad dit jaar niet altijd even rustig.. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat zijn vader manager af is?

Moeilijk te zeggen, zijn carriere is iig ineens heel snel gegaan. Er zijn in korte tijd een hoop dingen veranderd voor hem en zijn familie.


0634

Citaat van: Gerard op 08 oktober 2010 - 16:18:40
Lewis is inderdaad dit jaar niet altijd even rustig.. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat zijn vader manager af is?
Hoezo? Die foutjes heeft hij altijd gemaakt. Ook toen hij kampioen werd.

Heeft niet alleen met ervaring te maken, maar ook met zijn rijstijl denk ik zelf. Hij rijdt erg met overstuur. Agressief door de bochten. In tegenstelling tot Button die juist onderstuurt. Dat is soepeler en ook safer. Maar daardoor kan Lewis vaak net dat toefje sneller, maar gaat hij ook vaker in de fout. Button zal de wagen niet overdriven. Lewis veel eerder.

Niels_

Citaat van: Burorri op 08 oktober 2010 - 18:48:21
Hamilton is op Button na 1 van de foutlooste rijders dit jaar.
Maar Button is duidelijk trager dan Hamilton. Ook beweert hij zelf nog WK te kunnen worden, maar na Turkije (waar hij benzine moest 'sparen') en de eerste bocht in Singapore lijkt het mij wel duidelijk. Als hij effectief WK wil worden, zal hij eerst Hamilton moeten zien te verslaan.

Anyway, Red Bull heeft hier wel dik de touwtjes in handen. Ze kunnen enkel verliezen door hun eigen fouten of onverwachte omstandigheden (m.a.w. het weer).

0634

Als Hamilton fouten blijft maken, verslaat Button hem vanzelf.

KVDracer

Lap, nu zat ik om 6uur voor den tv, is de kwali uitgesteld tot 3u deze nacht. Zal kort nachtje worden, eerst om 3u kwali en dan om 8u race. Een geluk dat het op Suzuka te doen is, voor singapore zou ik deze moeite niet doen.