Man van de Race: Singapore

Gestart door Enzo, 26 september 2010 - 16:19:55

« vorige - volgende »

Wie?

Alonso
Vettel
Webber
Button
Rosberg
Barichello
Kubica

Enzo

Mijn stem gaat naar Kubica, die de meeste inhaalacties liet zien.

Folkert

Kubica reed zeer sterk, vraag me af waarom hij nog een 2de stop maakte.
Alonso en Vettel reden sterk.

Ik ga denk ik voor Kubica ook.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

Citaat van: Burorri op 26 september 2010 - 16:22:16
Kubica reed zeer sterk, vraag me af waarom hij nog een 2de stop maakte.

Waarschijnlijk liep er een band langzaam leeg, waardoor de auto ronde na ronde slechter wordt. Sensoren melden dit en team reageert. Vermoed ik...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Ik ga voor Alonso! Vanaf Pole Position een foutloze race gereden..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Na lang twijfelen gaat mijn stem naar Webber. Goede tactische keuze, strak tempo met een podium als resultaat. Al verdienden Alonso en Kubica hem ook wel.

ibileon

voor mij heiki de crazy fin  ;D
banger taferelen !

0634

Kubica haalde natuurlijk veel in, maar er was zo'n verschil in banden...

Alonso vond ik de man van de race. Twee uur lang een snellere RedBull achter je houden zonder ook maar een momentje verkeerd te doen, is briljant.

Dikke vette pluim voor Alonso!

_Makke_

Citaat van: 0634 op 26 september 2010 - 17:14:46
Kubica haalde natuurlijk veel in, maar er was zo'n verschil in banden...

Alonso vond ik de man van de race. Twee uur lang een snellere RedBull achter je houden zonder ook maar een momentje verkeerd te doen, is briljant.

Dikke vette pluim voor Alonso!

Bwa, zoveel sneller was die Red Bull niet. En op dit circuit... Tja.

Mijn stem gaat naar Webber. Haalde paar wagens in, net als Kubica. Kubica kon echter profiteren van vers rubber, terwijl de anderen op quasi versleten rubber stonden.

Niels_

Citaat van: Makke op 26 september 2010 - 17:48:57
Citaat van: 0634 op 26 september 2010 - 17:14:46
Kubica haalde natuurlijk veel in, maar er was zo'n verschil in banden...

Alonso vond ik de man van de race. Twee uur lang een snellere RedBull achter je houden zonder ook maar een momentje verkeerd te doen, is briljant.

Dikke vette pluim voor Alonso!

Bwa, zoveel sneller was die Red Bull niet. En op dit circuit... Tja.

Mijn stem gaat naar Webber. Haalde paar wagens in, net als Kubica. Kubica kon echter profiteren van vers rubber, terwijl de anderen op quasi versleten rubber stonden.
Hoezo niet? Als het verschil tussen Vettel en Hamilton plots 25-30 seconden is...

Franky R.

Ik zeg...Timo Glock!

Mooi om te zien hoe hij met zijn Virgin Cosworth een FI Mercedes rondenlang kon bedwingen!

Forza F1


JimmySPA

Fernando, foutloos van start tot finish... Hoewel bij de laatste? herstart ging hij toch bijna eraf... Maja, terug in het kampieonschap door dit resultaat.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

Alonso voor mij,maakt het wk een zaak tussen hem en Webber.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Gerard

Kubica, die heeft laten zien dat inhalen weldegelijk mogelijk is hier.. Welliswaar op vers rubber,maar toch... 8)

_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 26 september 2010 - 18:25:25
Citaat van: Makke op 26 september 2010 - 17:48:57
Citaat van: 0634 op 26 september 2010 - 17:14:46
Kubica haalde natuurlijk veel in, maar er was zo'n verschil in banden...

Alonso vond ik de man van de race. Twee uur lang een snellere RedBull achter je houden zonder ook maar een momentje verkeerd te doen, is briljant.

Dikke vette pluim voor Alonso!

Bwa, zoveel sneller was die Red Bull niet. En op dit circuit... Tja.

Mijn stem gaat naar Webber. Haalde paar wagens in, net als Kubica. Kubica kon echter profiteren van vers rubber, terwijl de anderen op quasi versleten rubber stonden.
Hoezo niet? Als het verschil tussen Vettel en Hamilton plots 25-30 seconden is...

Dat verschil kwam tot stand omdat de McLaren's het temp van de Red Bulls en de Ferrari's niet konden volgen. Moest Vettel echt zoveel sneller zijn dan hadden ze hem wel voor Alonso proberen krijgen, door hem vroeger of later binnen te roepen.