Main Menu

F1 2010

Gestart door gloudiesaurus, 18 september 2010 - 15:08:41

« vorige - volgende »

JimPunkRawker

#90
Citaat van: Enzo op 27 januari 2011 - 18:20:31
Ook ik heb niet zo meteen een antwoord, dan zou ik me erin moeten verdiepen.
Ik speel via de Xbox... ;)

Maar wat me wel lijkt is dat je je moet afvragen of het nuttig is een dergelijk oud systeem nog te upgraden.
Misschien beter iets nieuws kopen, want voor je het weet ben je weer niet compatible met het één of het ander.
Moet je natuurlijk wel centjes voor hebben.  :)
nieuwe processor, moederbord en geheugenen videokaart en hij kan weer jaren mee hoor!

het enige wat je dan overhoud van de oude situatie is je kast, voeding, HD en je Dvd-brander.
en die kosten geen drol als je die nieuw nodig hebt.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimPunkRawker

Citaat van: Franky R. op 27 januari 2011 - 17:11:47
Citaat van: JimPunkRawker op 26 januari 2011 - 20:29:43
een vraagje, kweet niet of hier nog wat ict'ers zitten  ::)

Heb F12010 al een tijdje in huis maar kon hem niet spelen, omdat ik een Single-core processor had.
Nu heb ik mn systeem geupgrade, maar de game werkt nog steeds niet naar behoren.

Mijn systeem nu:
AMD Phenom 2 X6 1055T
AMD HD 5740 videokaart.
4 GB Inter geheugen.
Windows XP sp3
Directx 9.0c

Nu wil het dat er een bekend probleem is bij codemaster met de X6 processoren.
waarbij de game vastloopt wanneer je een race opstart.

nu heb ik de hot-fix die codemasters heeft vrijgegeven netjes toegevoegd in de installatiemap,
maar nu blijft hij nog steeds hangen.

khad mn systeem eertijds al opnieuw geinstalleerd en de game ook al opnieuw geinstalleerd dus daar ligt het niet aan.
en voor én na installatie van de update 1.01 geeft ook geen verschil.

Iemand een idee/suggestie? tis niks om alleen maar trial rondjes te rijden (want dat kan nog wel)

Ik ben niet sterk in software, wel in hardware...

Ik heb een link gevonden naar het forum van codemaster over exact hetzelfde probleem. Mss. hebben zij een oplossing gevonden?
http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-technical-help-1343/441300-amd-6-core-cpu-hot-fix-game-crashes-when-loading-race.html
Ja....,

en als je in dat topic iets naar beneden gaat, en de volgende pagina zie je jimpunkrawker staan met 4 posts  ::) ::) ;D

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimPunkRawker

Het werkt eindelijk  :D codemasters gemaild en zeer snel reactie gehad en probleem opgelost binnen 2 dagen.
eindelijk met  m'n lotus op circuit!

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

Hebben ze je ook nog verteld wanneer F1 2011 in de winkel ligt.  :P

JimPunkRawker

Citaat van: Kootje op 04 februari 2011 - 15:57:04
Hebben ze je ook nog verteld wanneer F1 2011 in de winkel ligt.  :P

:) nee, meestal zit er (precies) een jaar tussen bij vervolggames.
kijk maar naar fifa, PES en COD

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo

Als ik me niet vergis komt F1 2011 nog tijdens dit seizoen uit, eventuele veranderingen worden dan via updates uitgevoerd.
Peter zal misschien weer een preview mogen schrijven, zal het hem eens vragen.  :)

gloudiesaurus

Denk dat F1 2011 weer rond dezelfde tijd van het jaar uitkomt als F1 2010.

CitaatGame-ontwikkelaar en uitgever Codemasters is al bezig met de opvolger van het racespel F1 2010, dat deze week in de winkels ligt. Doordat de studio jaarlijks een F1-game wil maken, is er geen ruimte voor extra content voor F1 2010.

Hoewel de meerderheid van het F1 2010-ontwikkelteam van Codemasters een pauze heeft ingelast, zijn producer Paul Jeal en lead designer Stephen Hood al begonnen met de features voor F1 2011. Het tweetal vertelde in een interview met Eurogamer niet tevreden te zijn over de manier waarop 'Be the driver, live the life' was uitgewerkt in F1 2010. Volgens de ontwikkelaars waren onder meer de persconferenties te oppervlakkig. De reden zou zijn dat het ontwikkelteam geen mogelijkheid had dit verder uit te werken, omdat het in tijdnood zat.

Behalve 'Live the life' heeft Codemasters ook plannen om de multiplayer-modus voor F1 2011 te verbeteren. Volgens de ontwikkelaars ging voor F1 2010 de aandacht vooral uit naar de basis van het spel, namelijk het racen zelf, de pitstops en de weerseffecten. Doordat het team nu al begint met F1 2011, zal er geen tijd zijn om F1 2010 van content-updates te voorzien. "We zouden niets liever doen dan gratis updates maken, maar het zou te tijdrovend zijn. De tijd die je hebt als je jaarlijks een versie wil uitbrengen is zo kort dat we er het liefst meteen induiken", aldus de ontwikkelaars.

Op F1Teamboss.com kun je F1 2011 al winnen, Codemasters stuurde de game dan als eerste naar je toe...
En ja ik verwacht dat wij dit jaar wel weer een preview mogen schrijven :)

Hoop alleen niet dat F1 2011 te veel in gaat om de dingen buiten het racen om, zoals bijv. die persconferenties. Als ik heel eerlijk ben interesseert mij dat minder, het gaat mij toch vooral om het racen zelf...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Het racen is inderdaad waar 't om draait.

Toch vind ik die extra interactie zoals de persconferenties wel 'n leuke toevoeging.
Dat mogen ze wat mij betreft wel iets meer uitbreiden  8) ,zodat je niet na praktisch elke race dezelfde vragen krijgt.
Ook mogen ze het contract gebeuren wel uitbreiden met 'n onderhandelingsmodes ,en 'n optie toevoegen waarin je zelf 'n helm kunt creeeren.

Het belangrijkste vind ik echter die vervelende bugs die er nu nog inzitten.  >:(
Daarmee bedoel ik de straffen die je krijgt terwijl je vol remmend 'n bocht mist of wanneer iemand tegen jou oprijdt.
Ook dat gedoe met het niet kunnen verlaten van de pitstraat mogen ze van mij wel aanpassen.  :(
Al heb ik al 'n maniertje (gewoon 1 ronde eerder of later naar binnen gaan) op gevonden om dat probleem te omzeilen.

Maar al met al ,vind ik F1 2010 nog steeds 'n leuk spel  :)  ,en ben ik vooral nieuwsgierig naar 'n (hernieuwde) kennismaking met de Nürburgring en het circuit in India.  ::)
Zouden de 2011 kalender exact hetzelfde zijn geweest als in 2010 ,dan zou ik F1 2011 niet eens aanschaffen.

gloudiesaurus

Een een save-functie!! Damn, ik vond het in GP4 altijd zo leuk om realistische races rijden op 100% echte lengte. Dan gaat ook tactiek etc. ook een rol spelen, vond dat altijd super... Ben je ook meteen uren van de straat ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

CitaatToch vind ik die extra interactie zoals de persconferenties wel 'n leuke toevoeging.
Dat mogen ze wat mij betreft wel iets meer uitbreiden   ,zodat je niet na praktisch elke race dezelfde vragen krijgt.
Ook mogen ze het contract gebeuren wel uitbreiden met 'n onderhandelingsmodes ,en 'n optie toevoegen waarin je zelf 'n helm kunt creeeren

Eens, anders doe je niets anders dan alleen maar rondjes rijden...Maar die extra's moeten wel wat toevoegen en dat gebeurd nu niet. Dan is het nutteloos en irritant!

CitaatEen een save-functie!! Damn, ik vond het in GP4 altijd zo leuk om realistische races rijden op 100% echte lengte. Dan gaat ook tactiek etc. ook een rol spelen, vond dat altijd super... Ben je ook meteen uren van de straat

100% echte lengte? Mss. Maar dan wel met een stuurtje, want met een (xbox) controller wordt dat vervelend... :(
Als je dan toch al voor 100% realistisch gaat, dan moet je ook een stuurtje hebben... :)

gloudiesaurus

Ja stuurtje met force feedback ;)
Dat pookje op de playstation wordt iig. ook irritant als je er langer mee stuurt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimPunkRawker

ben mn eerste carriere begonen met lotus 8)
P1 op  beginner, P2 op Medium en P3 op Professional
nu nog Q en Race doen, denk dat ik daarna de opponents in ieder geval op Legend zet want rij nu nog dezelfde tijden als de redbull in Practice, met een lotus en een beetje realistisch moet het wel blijven.
heb wel wat hulp aanstaan, op race-line en brake-assist na.


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimPunkRawker

Heb trouwens de race distance op 50%, duurt een race 3/4  tot 1 heel uur.
qua tijd is dat nog wel te doen, en aan het eind vd race heb je geen gevoel meer in je handen  :) lekker realistisch   :P

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

Bereid je maar vast voor op véél lekke banden !!!

::) Of zou dat toch door mijn rijstijl komen ??  :-\

Franky R.

Citaat van: Kootje op 08 februari 2011 - 12:23:57
Bereid je maar vast voor op véél lekke banden !!!

::) Of zou dat toch door mijn rijstijl komen ??  :-\

Nee, man!
Overduidelijk je rijstijl... ;D


;)