Main Menu

F1 2010

Gestart door gloudiesaurus, 18 september 2010 - 15:08:41

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Natuurlijk vergelijk jet met GP4, de laatste echte goede F1 game. Ik speelde GP4 op de pc, nu speel ik op de ps3. Dat is ook een groot verschil. Maar tegenwoordig zou je natuurlijk een game moeten bouwen die op alle fronten beter is als GP4... de computers zijn veel beter en sneller nu.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Online kan je niet snel met elkaar chatten.
Op slicks rijd je nog steeds goede tijden op een natte baan. Afstellen kan, maar het gevoel wat ik bij rFactor had heb ik hier totaal niet.
Wanneer een auto serieus uitbreekt ben ik altijd geneigd de koppeling in te trappen en gas los te laten. Maar hoe moet dat? Er zit geeneens een koppeling in.
Die versnellingsbak is zo traag als een Chevy uit de jaren 60...
En ik rijd op het hoogste niveau in mn eerste race van achteren naar een p6 in een Lotus...

Spel valt me serieus vies tegen.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Bewaar je klagen even tot nadat ik het spel gespeeld heb... ;D

Folkert

HAhaham ik wil net zeggen. Wil het spel ook kopen en dan 3 keer dus(oh oh oh, gaat me geld kosten) PC, xbox en ps3.

Laatste echt goede vond ik GP3 denk ik. Was qua besturing net iets beter dan GP4. Al scheelt het niet veel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Hebben jullie ook de volgende problemen?

Coureurs die niet de verplichte pitstop maken, waardoor ik al vele races verloren heb terwijl ik voor mijn stop 15+ sec voor lag.

Coureurs die soms als 'geesten' door/in elkaar rijden. Met name in de pitlane.

Random lekke banden, ook al rijd je de gehele wedstrijd vlekkeloos en heb je 'tyre simulation' uit staan.
En die opdrachten van R&D!!!! Heb je idd. die tijd gehaald, zie je NERGENS terug dat je die ontwikkeling gewonnen hebt (mapping engine)!!!


Ik ben nu bezig met mijn tweede seizoen en door dit soort grappen wordt het spel steeds vervelender. Net alsof ze bij Codemasters niet verder gekeken hebben dan het 1e seizoen!
>:( >:( >:(

JimmySPA

Coureurs als geesten heb ik ook al een paar keer gezien.
Die R&D tijden haal je in zn achteruit nog, maar idd volgesn mij helpt t niet...
Waar ik gek van wordt is dat als je pitst, en je rijdt voor een aantal auto's en je kan net weg. Maar dan stopt er een auto een pitbox voor je. Gevolg het hele veld rijdt je voorbij en je pits dik 20 seconde!!!
En elk circuit heeft 1 bocht waar je gewoon een klap sneller bent als de rest :S

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Citaat van: Burorri op 28 september 2010 - 00:09:00
HAhaham ik wil net zeggen. Wil het spel ook kopen en dan 3 keer dus(oh oh oh, gaat me geld kosten) PC, xbox en ps3.

Laatste echt goede vond ik GP3 denk ik. Was qua besturing net iets beter dan GP4. Al scheelt het niet veel.

Eén exemplaartje is voor mij al genoeg. Ik hoop dat een patch de bestaande problemen en bugs nog wat weet te verhelpen, al zullen er hoe dan ook een aantal minpunten zijn die blijven zoals ze nu zijn. Ik denk aan het zgn. 'rubber banding', waarbij de AI zijn snelheid aanpast aan jouw prestaties, en dat de AI in kwalificatietrainingen eigenlijk fake is. Eigenlijk wel jammer, want voor de rest is het best wel een aardig spel: de besturing is vrij goed te noemen, het spel draait zelfs op stratencircuits als Monaco en Valencia ongelofelijk vlot met alle schermopties aan en draait bovendien behoorlijk stabiel, en de AI op zich is behoorlijk knap qua weerwerk bij inhaalmaneuvers. Met de wat tegenvallende minpunten in het achterhoofd zal het echter nog te bezien worden of CM bij mij nog een tweede kans krijgt wanneer F1 2011 uitkomt, of dat mijn volgende aankoop GTR3 of rFactor2 zal worden.

JimPunkRawker

Een patch/update komt  er in ieder geval zeggen ze. tis alleen de vraag hoe snel die komt.
Ghost car bij pitstops is een bekend probleem lees het forum van Codemasters er maar is op na.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

KVDracer

Weet er soms iemand een site  of toorent waar ik GP3 of 4 kan downloaden?

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 02 oktober 2010 - 20:24:39
Weet er soms iemand een site  of toorent waar ik GP3 of 4 kan downloaden?
Pardon,

Maar wij doen hier niet aam illegale zaken.
Echter kun je via marktplaats o.i.d. wel aan legaal software komen en anders heb ik nog een exemplaar van zowel GP3 als 4.

Stuur maar een IM als je een goed bod in je hoofd hebt (excl. verzendkosten)!

Franky R.

Er schijnt toch een hoop mis te zijn met F1 2010 van Codemasters!

Dit heb ik op Youtube gevonden (kleine selectie)!


(bizarre bug...!)


(deze kennen sommigen al. De pitstop-bug)


(pitcrew verkeerd gepositioneerd!!!)


(deze zou specifiek voor de PS3 zijn...Ik heb geen dergelijk waanzinnige crash gezien)

http://www.youtube.com/watch?v=zKsAQVsKLQI&feature=related
(ook weer een PS3-bug)



SDG

Citaat van: frankypankyv8 op 03 oktober 2010 - 22:00:19
Citaat van: KVDracer op 02 oktober 2010 - 20:24:39
Weet er soms iemand een site  of toorent waar ik GP3 of 4 kan downloaden?
Pardon,

Maar wij doen hier niet aam illegale zaken.
Echter kun je via marktplaats o.i.d. wel aan legaal software komen en anders heb ik nog een exemplaar van zowel GP3 als 4.

Stuur maar een IM als je een goed bod in je hoofd hebt (excl. verzendkosten)!


Op amazon vragen ze tegenwoordig astronomische bedragen voor GP4. Onlangs zag ik daar een exemplaar staan voor bijna 130 dollar! En dat voor een PC-spel dat 8 jaar oud is, alsjeblieft...

Enzo

Citaat van: SDG op 04 oktober 2010 - 18:35:32
Citaat van: frankypankyv8 op 03 oktober 2010 - 22:00:19
Citaat van: KVDracer op 02 oktober 2010 - 20:24:39
Weet er soms iemand een site  of toorent waar ik GP3 of 4 kan downloaden?
Pardon,

Maar wij doen hier niet aam illegale zaken.
Echter kun je via marktplaats o.i.d. wel aan legaal software komen en anders heb ik nog een exemplaar van zowel GP3 als 4.

Stuur maar een IM als je een goed bod in je hoofd hebt (excl. verzendkosten)!


Op amazon vragen ze tegenwoordig astronomische bedragen voor GP4. Onlangs zag ik daar een exemplaar staan voor bijna 130 dollar! En dat voor een PC-spel dat 8 jaar oud is, alsjeblieft...

Dat zou ik er ook niet voor betalen, het is vast wel ergens te "vinden" op het net... ;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 04 oktober 2010 - 18:35:32
Citaat van: frankypankyv8 op 03 oktober 2010 - 22:00:19
Citaat van: KVDracer op 02 oktober 2010 - 20:24:39
Weet er soms iemand een site  of toorent waar ik GP3 of 4 kan downloaden?
Pardon,

Maar wij doen hier niet aam illegale zaken.
Echter kun je via marktplaats o.i.d. wel aan legaal software komen en anders heb ik nog een exemplaar van zowel GP3 als 4.

Stuur maar een IM als je een goed bod in je hoofd hebt (excl. verzendkosten)!


Op amazon vragen ze tegenwoordig astronomische bedragen voor GP4. Onlangs zag ik daar een exemplaar staan voor bijna 130 dollar! En dat voor een PC-spel dat 8 jaar oud is, alsjeblieft...

Dat had je beter niet kunnen zeggen. Ik weet nu wat ik kan vragen voor mijn versies van GP3 en GP4... 8) 8) 8)
;)

Enzo

Heb F12010 eindelijk werkende, en gratis.... ;)
Vrijdag ga ik me eerste lap maken, helaas ben ik nu wel een beetje bevooroordeeld.