Main Menu

F1 2010

Gestart door gloudiesaurus, 18 september 2010 - 15:08:41

« vorige - volgende »

JimPunkRawker

Citaat van: JimmySPA op 10 oktober 2010 - 22:53:01
Citaat van: gloudiesaurus op 10 oktober 2010 - 18:47:56
anders wordt het zo arcade-achtig ;)
En dan speel je F12010...

Ik ben F12010 allang vergeten, heb het al een paar dagen niet meer gespeeld. Ik ben er klaar mee, zonde van mn 45 euro...
ik zou die jongens van CM nog 1 patch/update de tijd gunnen... gezien hun ervaringen op race games moet het goed komen met de bugs.
tis de eerste echte f1 game sinds tijden weer zij hebben ook de tijd nodig om te leren.. ::) ::)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 10 oktober 2010 - 18:47:56
Kan jij wel races halverwege opslaan dan??

Ik rijdt nu nog voor Hispania Racing.. ik rijdt ook in de cockpit-mode. Rijdt bij race-games altijd in de cockpit-mode, anders wordt het zo arcade-achtig ;)



Nee, ook op xbox 360 kan ik geen races opslaan. Ik moest laatst nog de game onderbreken en toen ik later het weer wilde oppikken, kon ik opnieuw aan de race beginnen. Mijn qualy was wel opgeslagen, dus dat hoefde ik niet meer te doen. Ik heb de autosave aan staan in F1 2010.

robbert

Citaat van: frankypankyv8 op 11 oktober 2010 - 00:53:49
Citaat van: gloudiesaurus op 10 oktober 2010 - 18:47:56
Kan jij wel races halverwege opslaan dan??

Ik rijdt nu nog voor Hispania Racing.. ik rijdt ook in de cockpit-mode. Rijdt bij race-games altijd in de cockpit-mode, anders wordt het zo arcade-achtig ;)



Nee, ook op xbox 360 kan ik geen races opslaan. Ik moest laatst nog de game onderbreken en toen ik later het weer wilde oppikken, kon ik opnieuw aan de race beginnen. Mijn qualy was wel opgeslagen, dus dat hoefde ik niet meer te doen. Ik heb de autosave aan staan in F1 2010.

races kan je niet opslaan als je eraan bezig bent

SDG

Is er hier iemand die F1 CE voor de PS3 heeft? Wat was dat voor een spel eigenlijk? Beter dan F1 2010?

T.Nuvolari

Dat is al een paar jaar oud. Heb de demo gespeeld en het kon me niet bekoren, maar het is al zo lang geleden dat ik niet meer weet waarom.

gloudiesaurus

zo mijn eerst seizoen zit erop, wereldkampioen in een HRT ;) Rijdt nu voor Red Bull als tweede coureur..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 31 oktober 2010 - 22:51:28
zo mijn eerst seizoen zit erop, wereldkampioen in een HRT ;) Rijdt nu voor Red Bull als tweede coureur..

Gefeliciteerd Gloudi!
En meteen in je eerste seizoen? Ik werd pas in het tweede seizoen WK. Ook met HRT, toen naar Ferrari verkast en weer WK geworden. Nu rijd ik voor Red Bull met Webber als teammaat...

Ik zit dus in mijn vierde seizoen van de zeven.


Franky R.


gloudiesaurus

Schijnt een grote patch te zijn, ben benieuwd!
Toch snel als ze dit weten op te lossen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Ze zullen al wel geweten hebben wat er allemaal scheelde na het testen van de betaversies.

Franky R.

Citaat van: T.Nuvolari op 02 november 2010 - 07:11:32
Ze zullen al wel geweten hebben wat er allemaal scheelde na het testen van de betaversies.


Natuurlijk wel!
Dat noemt men een 'ingecalculeerde risico'...Kan ook erg fout gaan, zie het verhaal van de Ford Pinto!

gloudiesaurus

Ik heb de patch al binnen, er zijn wel een aantal kleine dingetjes veranderd. Splittijden werkt nu beter, en ook krijg je niet zo snel de melding dat je een botsing hebt veroorzaakt met een andere deelnemer.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Hij ligt bij mij onder het stof ergens in een hoek. Ik weet het zeker, voorlopig koop ik niet meer van die spelletjes...  ::) Zonde geld...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 03 november 2010 - 19:25:23
Hij ligt bij mij onder het stof ergens in een hoek. Ik weet het zeker, voorlopig koop ik niet meer van die spelletjes...  ::) Zonde geld...

Dat geld heb je dan ook hard nodig voor je toekomstige "superbike"... ;D

JimmySPA

Citaat van: frankypankyv8 op 04 november 2010 - 15:52:27
Citaat van: JimmySPA op 03 november 2010 - 19:25:23
Hij ligt bij mij onder het stof ergens in een hoek. Ik weet het zeker, voorlopig koop ik niet meer van die spelletjes...  ::) Zonde geld...

Dat geld heb je dan ook hard nodig voor je toekomstige "superbike"... ;D

Gehehe nee geen foute carbon onderdeeltjes voor mij!!! Het is geen Golf! :P
Maja een 2e helm oid is altijd wel leuk  ;D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"