2010 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore)

Gestart door Gerard, 13 september 2010 - 19:41:01

« vorige - volgende »

Enzo


code RAWD

Lewis Hamilton moet maar eens bij zichzelf te rade en niet constant de vermoorde onschuld spelen. Hij maakt wel vaker een foute beslissing, zoals op Monza. Op de BBC wist hij te verklaren dat hij geen enkel idee had wat er was gebeurt. Ja hoor !?

0634

Naja, hij verklaarde dat Webber in zijn dooie hoek zat. Dan kan natuurlijk, maar dat is wel een slap excuus want je weet dat hij daar ergens wel moet zitten.

Maar goed, dit was een puur race incident, waar geen van beiden echt schuldig aan is.

flupke3

Een spannend kampioenschap en deze keer een verdiende overwinning voor Alonso.
Met de komende gp wordt het moeilijk voor hem maar alles is nog mogelijk.

jack

Maakt het nog spannend nu Alonso zo goed scoort. Naar mijn mening een hele goede aanwinst voor Ferrari welke zijn vruchten begint....
Maar uhhh, is Japan dan zo anders voor bepaalde teams ???

Heiki the firefighter :)

Gerard

Iemand de reactie van Vettel over de boardradio nog gehoord toen hij over de Finish kwam?

Don't worry guys, we will get them

;D

rafael25


Franky R.

Citaat van: janke op 28 september 2010 - 15:03:34

Dat het een klap geweest is oké. Maar die zware schade aan de velg komt niet alleen daardoor. Kijk eens hoe Hamilton daarna over de curbs banjerde. Verder ben ik het helemaal met je eens. Webber raakt Hamilton en niet andersom. Maar van mij had Hamilton nog meer moeten insturen. Eens kijken of Webber zijn auto had laten staan of dat hij in de ankers was gegaan. Zoiets als de dood of de gladiolen. Dan waren ze er alle 2 afgevlogen. Daar had Hamilton waarschijnlijk wel mee kunnen leven gezien de stand in het wk. Nu dus niet.

Ok dan!

Franky R.

Citaat van: code RAWD op 28 september 2010 - 18:13:54
Lewis Hamilton moet maar eens bij zichzelf te rade en niet constant de vermoorde onschuld spelen. Hij maakt wel vaker een foute beslissing, zoals op Monza. Op de BBC wist hij te verklaren dat hij geen enkel idee had wat er was gebeurt. Ja hoor !?

Jij ook een warme welkom op het forum!
En wat had je Lewis wille nhoren zeggen op de BBC?

"Sorry, het was mijn schuld"?!?
Hoezo dat? Het was toch Webber die twijfelde bij het inhalen van die Virgin? Had Hamilton erachter moeten blijven? Waarom?

Vertel het ons...

SDG

Citaat van: Scuderia91 op 24 september 2010 - 13:53:14
21.   Jerome d` Ambrosio      Virgin Racing   01:59.275   16

Gezien dit kan je toch niet echt zeggen dat d'Ambrosio het slecht gedaan heeft! :)

Achteraf bekeken vind ik het wel raar dat D'Ambrosio nu ineens een testkans krijgt, terwijl de vorige testrijder Andy Soucek onlangs vertrokken is omdat hij zo goed als nooit een meter in de Virgin heeft mogen rijden. Is Soucek ongeduldig geweest? Had hij wat meer met zijn vuist op tafel moeten slaan? Had het team te weinig vertrouwen in hem (wat eigenlijk wel raar zou zijn gezien zijn F2-titel)? Of was het gewoon een kwestie van centen?

Franky R.

Citaat van: SDG op 05 oktober 2010 - 18:27:01
Citaat van: Scuderia91 op 24 september 2010 - 13:53:14
21.   Jerome d` Ambrosio      Virgin Racing   01:59.275   16

Gezien dit kan je toch niet echt zeggen dat d'Ambrosio het slecht gedaan heeft! :)

Achteraf bekeken vind ik het wel raar dat D'Ambrosio nu ineens een testkans krijgt, terwijl de vorige testrijder Andy Soucek onlangs vertrokken is omdat hij zo goed als nooit een meter in de Virgin heeft mogen rijden. Is Soucek ongeduldig geweest? Had hij wat meer met zijn vuist op tafel moeten slaan? Had het team te weinig vertrouwen in hem (wat eigenlijk wel raar zou zijn gezien zijn F2-titel)? Of was het gewoon een kwestie van centen?

Centenkwestie dus!
Maar Virgin heeft wel die 1 miljoen van Souchek gepikt!!!