2010 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore)

Gestart door Gerard, 13 september 2010 - 19:41:01

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Enzo op 18 september 2010 - 21:52:14
Goed, dan maar weer een voorspelling wagen.

1) Alonso
2) Vettel
3) Webber

Had ik toch de top drie goed geraden... 8)

JimmySPA

Citaat van: JimmySPA op 20 september 2010 - 12:10:00
Wanneer Alonso deze GP wint dan durf ik hem aan.
Dan wordt hij wereldkampioen!!!!!! :)

Ik geloof erin!!! Dit wordt hem.
En Webber wat een debiel, ik vind het zijn schuld!!! Lullig voor Hamilton...

Alonso king of Singapore...  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Ik vind het gewoon een race-ongeluk. Al zat Di Grassi die mannen ook wel lekker in de weg zeg...
Vond het verder een vrije saaie race, wel leuk dat Alonso er nu weer bij zit in het kampioenschap. Met nog 4 races te gaan (misschien 3 als korea afvalt??) kan het nog alle kanten op, interessant!

En Kovalainen, spectaculair, maar waren die marshalls dan? ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

ibileon

Net een sircus  ::)
precies taferelen van de bangers in warneton  :o  tijdens de race auto staan blussen  :o goe zot

0634

Natuurlijk was dat een raceongeval. Webber is helemaal geen debiel. Hij racet.

Folkert

Ene kant zie ik ook een race ongeluk, maar andere kant zie ik toch wel een Webber die niet had verwacht dat Hamilton hem zou pakken daar.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Niemand treft schuld aan dat ongeval. Hamilton zat voor Webber en hij dacht hem voor te zijn in die bocht, blijkbaar zag hij Webber ook niet in zijn spiegels. Webber zat aan de binnenkant en hij dacht Hamilton de pas af te snijden. Jammer genoeg voor Lewis betaalde hij het gelach. Maar beiden piloten hebben, zoals het hoort, voor hun positie gevochten.

Enzo

Maar wel balen voor Lewis, het zit hem niet mee de laatste tijd...

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 26 september 2010 - 16:24:41
Hamilton had anders op zijn beurt ook wel plaats mogen laten voor Webber. Het is niet dat hij er met een volledige wagen voor zat. Maar Webber kon gewoon geen kant op, en in het heetst van de strijd gaat hij natuurlijk ook niet Hamilton zomaar laten passeren.

Ik weet het niet hoor!
Lewis moest wel insturen, anders zou hij door vuiligheid rijden en mogelijk bovenop de kerbs uitkomen. Bovendien ging hij als eerste de bocht in, en dan verwacht je geen nadere correcties. Tenminste, ik niet...

Ik vond het toch wel een beetje lomp van Webber.

Franky R.

BTW,

Sutil heeft strafseconden gekregen...Zie ook het FP! Heb een bericht gepost... 8)
Wel raar dat ze pas aan het einde van de GP straffen...Belachelijk eigenlijk...

Gerard

Lewis vs Webber, tja, inderdaad ongelukkig.. Maar waar moest Webber heen? Die kon zichzelf niet even wegtoveren...
Jammer wel voor Hamilton, maar ook wel weer goed voor het WK...

Verder een lompe Kobayashi en Schumacher..

Deze race was goed voor het WK, maar ik heb niet op het puntje van mijn stoel gezeten

En Sutil nu gestraft om wat hij in de eerste ronde deed? WTF Die race duurde 2 uur! En nog duurde de race nog niet lang genoeg om ie straf tijdens de race op te leggen?
BELACHELIJK!!!

@Jim, als Webber een debiel is om deze actie, als het al een actie kunt noemen, wat is Alonso dan dat hij deze actie uithaalt??





meatball

Citaat van: frankypankyv8 op 26 september 2010 - 19:05:55
BTW,

Sutil heeft strafseconden gekregen...Zie ook het FP! Heb een bericht gepost... 8)
Wel raar dat ze pas aan het einde van de GP straffen...Belachelijk eigenlijk...
Dat had inderdaad veel sneller moeten gebeuren  >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Citaat van: Gerard op 26 september 2010 - 19:18:32
Lewis vs Webber, tja, inderdaad ongelukkig.. Maar waar moest Webber heen? Die kon zichzelf niet even wegtoveren...
Jammer wel voor Hamilton, maar ook wel weer goed voor het WK...

Verder en lokmpe Kobayashi en Schumacher..

Deze race was goed voor het WK, maar ik heb niet op het puntje van mijn stoel gezeten

@Jim, als Webber een debiel is om deze actie, als het al een actie kunt noemen, wat is Alonso dan dat hij deze actie uithaalt??



Tja, de actie van Alonso was niet netjes, maar ik kon het ergens wel waarderen... :-X

JimmySPA

Citaat van: Gerard op 26 september 2010 - 19:18:32
@Jim, als Webber een debiel is om deze actie, als het al een actie kunt noemen, wat is Alonso dan dat hij deze actie uithaalt??


Dat was ook bij een team die gewoon een hele auto kopieerde... Maar goed als we het over foute actie's gaan hebben ken ik er ook nog wel een paar.

OT: Had Schumacher op Webber zn plek gereden, dan had iedereen gezegd dat die ouwe naar huis moet...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

_Makke_

Citaat van: meatball op 26 september 2010 - 19:26:49
Citaat van: frankypankyv8 op 26 september 2010 - 19:05:55
BTW,

Sutil heeft strafseconden gekregen...Zie ook het FP! Heb een bericht gepost... 8)
Wel raar dat ze pas aan het einde van de GP straffen...Belachelijk eigenlijk...
Dat had inderdaad veel sneller moeten gebeuren  >:(

Dat is zelfs ronduit schandalig. Ze hadden méér dan tijd genoeg om hem tijdens de race te straffen. Nu is die straf plots veel zwaarder. Met die SC's had hij zijn verlies kunnen goedmaken. Nu krijgt hij die 20 sec aan zijn broek.