2010 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore)

Gestart door Gerard, 13 september 2010 - 19:41:01

« vorige - volgende »

JimmySPA

Zoals het hele jaar al ongeveer geen kwali gezien... Maar Alonso pole  ;D Ik ben benieuwd, oppassen voor Vettel in de eerste bocht :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

_Makke_

Citaat van: Burorri op 25 september 2010 - 18:44:07
Citaat van: Ray Den op 25 september 2010 - 17:29:34
Citaat van: Burorri op 25 september 2010 - 17:18:53


Ik durf nu met 80% te zeggen dat Hamilton morgen de zege pakt, maar word ongelovelijk spannend.

En waarom dat moge wezen kan enkel jij weten ...

Alonso pakt de zege zonder moeite.
Klopt, dat kan ik alleen weten. Is er dan iets mis met wat ik zeg?

Je kan niet weten wie waar gaat eindigen. Gokken wel, maar dat is dan ook alles. Ik vraag me trouwens af waar Hamilton Alonso gaat passeren. Of denk je dat Alonso zo traag van start gaat gaan?

Je kan op dit circuit niet voorbijsteken, Alonso moet zijn positie tov Vettel normaal gezien niet verdedigen én McLaren is bij de pitstops al het hele seizoen net dat tikkeltje trager dan Red Bull en Ferrari. Dus de kans dat Alonso deze race pakt is vrij groot. Hamilton heeft mijns inziens maar 1 kans. Vettel pakken bij de start en dan langer buiten blijven dan Alonso.

Ray Den

Citaat van: Burorri op 25 september 2010 - 18:44:07
Citaat van: Ray Den op 25 september 2010 - 17:29:34
Citaat van: Burorri op 25 september 2010 - 17:18:53


Ik durf nu met 80% te zeggen dat Hamilton morgen de zege pakt, maar word ongelovelijk spannend.

En waarom dat moge wezen kan enkel jij weten ...

Alonso pakt de zege zonder moeite.
Klopt, dat kan ik alleen weten. Is er dan iets mis met wat ik zeg?

Tgohja wat is 'mis'? Je kan niet schrijven, je onderbouwt geen enkele van je duizenden posts en toch zever je weer tegen de sterren op.

Niets nieuws onder de zon dus. 'Mis' kan je het dus niet meer noemen.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Folkert

Citaat van: Ray Den op 25 september 2010 - 19:46:05
Citaat van: Burorri op 25 september 2010 - 18:44:07
Citaat van: Ray Den op 25 september 2010 - 17:29:34
Citaat van: Burorri op 25 september 2010 - 17:18:53


Ik durf nu met 80% te zeggen dat Hamilton morgen de zege pakt, maar word ongelovelijk spannend.

En waarom dat moge wezen kan enkel jij weten ...

Alonso pakt de zege zonder moeite.
Klopt, dat kan ik alleen weten. Is er dan iets mis met wat ik zeg?

Tgohja wat is 'mis'? Je kan niet schrijven, je onderbouwt geen enkele van je duizenden posts en toch zever je weer tegen de sterren op.

Niets nieuws onder de zon dus. 'Mis' kan je het dus niet meer noemen.
Mua, en dan nog steeds paar niveaus te hoog voor jou. Geeft niet, niet iedereen is gezegend met iets te kunnen.
Nou ja, je kan iig zeuren en oeverloos ouwehoeren en keyboardwarrior spelen op internet.

Ben blij dat je weer terug bent trouwens, hebben we weer te s wat te Lachen met je posten :D  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: JimmySPA op 25 september 2010 - 19:37:59
Zoals het hele jaar al ongeveer geen kwali gezien... Maar Alonso pole  ;D Ik ben benieuwd, oppassen voor Vettel in de eerste bocht :P
Naja, de twee slechtste starters van het veld. Let op die Macs in de eerste bocht!

0634

En heren hierboven: laten we het gezellig houden  :).

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Citaat van: 0634 op 25 september 2010 - 20:21:17
Citaat van: JimmySPA op 25 september 2010 - 19:37:59
Zoals het hele jaar al ongeveer geen kwali gezien... Maar Alonso pole  ;D Ik ben benieuwd, oppassen voor Vettel in de eerste bocht :P
Naja, de twee slechtste starters van het veld. Let op die Macs in de eerste bocht!
Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik echt een enorm dwaze uitspraak. ;) Alonso is helemaal niet zo'n slechte starter, of gaan we nu oordelen op basis van 1 of 2 starts?

Verder zou ik ook niet weten waarom Hamilton zoveel kans gegeven wordt. Volgens mij is hij van het hele weekend niet echt sneller geweest dan Alonso. Het kan best zijn dat hij morgen bij de start Vettel inpakt, want die staat langs de vuile kant en ZIJN starts zijn ni echt schitterend (gewoon Red Bull in het algemeen eigelijk). Maar als hij Alonso morgen wil inhalen, wil ik nog wel eens zien waar dat gaat gebeuren.

SDG

Citaat van: Scuderia91 op 24 september 2010 - 13:53:14
20.   Timo Glock                     Virgin Racing   01:59.034   19
21.   Jerome d` Ambrosio      Virgin Racing   01:59.275   16

Gezien dit kan je toch niet echt zeggen dat d'Ambrosio het slecht gedaan heeft! :)

En wie het nog beter gedaan heeft, is Klien. Vier jaar lang geen F1 race meer gereden, maar direct sneller dan Senna, die al van in het begin van het seizoen in de HRT zit. Dit spreekt dus allerminst in het voordeel van Senna en dit gaat volgens mij zijn carrière geen goed doen, om zo direct verslagen te worden door iemand die als afgeschreven voor de F1 beschouwd werd...

0634

Citaat van: JimmySPA op 25 september 2010 - 20:38:02
Citaat van: 0634 op 25 september 2010 - 20:21:17
Naja, de twee slechtste starters van het veld.

(check link)
Kolere man, kom anders met beelden uit 1956 ofzo.... Die Renaults starten destijds altijd goed ja, dat was de tractie controle.

Maar dit jaar, bij Ferrari, is het gewoon niet best wat hij bij starts laat zien. En dan heb ik het niet over 1 of 2 starts. Geldt ook voor Vettel trouwens. Ook geen wereldstarter.

gloudiesaurus

Ik had niet anders verwacht van Klien... tegenover Senna dan.. Heb van Senna geen al te hoge pet op, Chandock was ook al sneller dan hem. Klien is een degelijk coureur die denk ik voor de toch toch net wat tekort komt.

En ik heb het idee dat Glock het uiterste uit de Virgin haalt, dus dan is het gewoon knap van D'Ambrosio om gelijk bijna even snel te zijn, al moet je de vrijdag altijd met een korreltje zou nemen natuurlijk. Maar dan nog... Singapore is trouwens ook geen makkelijk circuit om als beginner in te stappen.

En Heidfeld, tsjah zo zie je toch dat Kobayashi bij Sauber sterk aan het rijden is. Ik moet nog maar zien of Heidfeld hem kan verslaan. Lukt dit Heidfeld niet dan zou het wel eens einde F1 carrière kunnen zijn voor de Duitser... Ik bedoel hij heeft nog altijd geen contract voor volgend jaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Scuderia91 op 25 september 2010 - 20:49:05
Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik echt een enorm dwaze uitspraak. ;) Alonso is helemaal niet zo'n slechte starter, of gaan we nu oordelen op basis van 1 of 2 starts?

Nee, maar wel op een raceje of 4 waarbij hij gewoon niet lekker wegkomt en plekje (s) verliest. En een valse start ergens. Vorige keer nog in Monza was het ook weer povertjes...

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 25 september 2010 - 23:15:31
Ik had niet anders verwacht van Klien... tegenover Senna dan.. Heb van Senna geen al te hoge pet op, Chandock was ook al sneller dan hem. Klien is een degelijk coureur die denk ik voor de toch toch net wat tekort komt.
Ik had wel verwacht dat Klien sneller zou zijn inderdaad, maar zoveel sneller in zijn eerste race... nee, dat had ik niet verwacht. Gewoon goed van Klien.

Gerard

Toch een ietwat verrassende startopstelling wat mij betreft..
Alonso in positieve zin, knap naar pole gereden, Webber en de McLarens ietwat tegenvallend..Ik had Hamilton toch wel op de eerste startrij verwacht...
En beide Force India's zijn de laatste 2 races ineens neregens meer te vinden... (?)

Zeer knap van Christian Klien,evenals Barrichello... en Massa.. tja, das domme pech dat dit nu net op een circuit gebeurt waar inhalen erg lastig zal worden...

Ik ben erg benieuwd hoeveel SC situaties we gaan krijgen...  8)

Folkert

Citaat van: 0634 op 25 september 2010 - 20:23:18
En heren hierboven: laten we het gezellig houden  :).
Excuus, liet me weer verleiden door  Ray Den.

Maar Alonso is op zich wel goede starter ja, maar dit jaar is hij wat minder strak dan voorgaan de jaren. Denk dat de Macs ze wel kunnen pakken.
Trotse vader van Rosalie(L)