2010 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore)

Gestart door Gerard, 13 september 2010 - 19:41:01

« vorige - volgende »

Franky R.

CitaatIk verander zaterdagmiddag om een uurtje of 4 gewoon mijn voorspelling en doe net of mijn neus bloed

Echt niet!
Ik houd je aan je eerste voorspelling... :P

Citaatennuuuhhh als je 0634 en Enzo al niet uit elkaar kunt houden.....

Gaat we spotten met andermans vergeetachtigheid?
???

CitaatWeet je wel zeker dat je fan van Hamilton bent? Of bedoel je stiekem toch Alonso??
De dag dat ik "fan" word van mevrouw de diva 'zwaaihandje'...is de dag dat ik in een psychiatrisch ziekenhuis zit!

CitaatNee hoor, geintje (maar dat weet je)
Natuurlijk Gerard! ;)
Humor moet er zijn, toch?

CitaatDe combi van regen op het natte, kunstlichte baantje zal misschien wel het kaft van het koren doen scheiden...
Ik bedenk me net dat de organisatie van Singapore ook die lampen kan dimmen...Ten minste, die mogelijk zou ik inbouwen. Dan kunnen de courerus niet meer verblindt worden door te felle verlichting.




rafael25

wiet gaat winnen??
Ik gok Hamilton. Is de enige echte kanshebber die dit jaar foutloos is geweest in de races.(Monza dan :-X)

0634

Citaat van: rafael25 op 22 september 2010 - 02:54:54
wiet gaat winnen??
Ik gok Hamilton. Is de enige echte kanshebber die dit jaar foutloos is geweest in de races.(Monza dan :-X)
Welke fouten heeft Button volgens jou gemaakt dan?

robbert

Citaat van: 0634 op 22 september 2010 - 06:44:42
Citaat van: rafael25 op 22 september 2010 - 02:54:54
wiet gaat winnen??
Ik gok Hamilton. Is de enige echte kanshebber die dit jaar foutloos is geweest in de races.(Monza dan :-X)
Welke fouten heeft Button volgens jou gemaakt dan?
heeft in spa in de weg gereden toen vettel de controle over zijn stuur verloor ;D

Folkert

Citaat van: 0634 op 22 september 2010 - 06:44:42
Citaat van: rafael25 op 22 september 2010 - 02:54:54
wiet gaat winnen??
Ik gok Hamilton. Is de enige echte kanshebber die dit jaar foutloos is geweest in de races.(Monza dan :-X)
Welke fouten heeft Button volgens jou gemaakt dan?
Misschien bedoelt hij dat Button niet echt meer een echte kanshebber is en ergens ben ik het er mee eens. Als Hamilton  faalt, dan ja dan is Button een kanshebber, maar ik denk niet meer dat Hamilton veel gaat falen.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Button is nog evenveel kanshebber als Hamilton. De man staat verdomme op amper 17 puntjes van Hamilton 'de man die als enige foutloos heeft gereden' en dat had zonder Vettel's stommiteit in Spa waarcshijnlijk minder geweest. Lachwekkend hoe jij steeds Button onder zijn waarde klasseert.

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 22 september 2010 - 11:31:56
Button is nog evenveel kanshebber als Hamilton. De man staat verdomme op amper 17 puntjes van Hamilton 'de man die als enige foutloos heeft gereden' en dat had zonder Vettel's stommiteit in Spa waarcshijnlijk minder geweest. Lachwekkend hoe jij steeds Button onder zijn waarde klasseert.
Dus omdat jij hem hoger inschat, schat jij hem op zijn juiste waarde in? Kan ik net zo goed zeggen dat het lachwekkend is dat jij Button steeds boven zijn waarde klasseert. Met alle respect, Button is een goed coureur en doet het beter dan ik had verwacht, maar Hamilton is imo  een stapje beter.
Volgens mij heb ik ook gezegd  het meest foutloos, maar goed volgens mij zei ik dat voor de GP van Monza.

Zonder Hamiltons pech in Hongarije en Spanje was het waarschijnlijk meer geweest. P2 en P4. Ok, Button viel uit in Monaco op P8, maar dat zijn niet zo heel veel punten. Misschien net punten die hij te kort kan komen, maar Hamilton heeft er meer verloren zonder eigen toe doen. 17 punten is niet veel nee, maar gezien het jaar verlopen is zie je toch wel dat Hamilton vaker de overhand heeft. En ik verwacht ook niet heel veel anders in de resterende races. Button's overwinningen waren toch ook een deel dankzij de regen en natuurlijk ook door zijn goede gok en inschatting.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Ik schat hem helemaal niet hoger in dan Hamilton hoor, ik geef hem echter wel meer krediet dan jij. 'Button maakt enkel kans als Hamilton faalt'  :-\ Button rijdt beter met een wagen die rond Hamilton gebouwd is dan iedereen verwacht had. Die man verdient meer krediet dan jij hem steeds geeft.

0634

Button is natuurlijk wel een kanshebber. Zover staat hij niet achter, hij kan onder druk presteren en die druk wordt steeds hoger. Daarbij komt nog dat de rest regelmatig de fout ingaat en hij niet. De rest kan zich dus ook nog maar heeeel weinig veroorloven tov Button.

Enzo

Aan het begin van het seizoen, dacht ik dat Hamilton Button zoek zou rijden.
Niks is minder waar, Button doet het zo slecht nog niet.
Spectaculair is anders, maar de punten haalt hij mooi wel binnen.

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 22 september 2010 - 12:44:45
Ik schat hem helemaal niet hoger in dan Hamilton hoor, ik geef hem echter wel meer krediet dan jij. 'Button maakt enkel kans als Hamilton faalt'  :-\ Button rijdt beter met een wagen die rond Hamilton gebouwd is dan iedereen verwacht had. Die man verdient meer krediet dan jij hem steeds geeft.

Ik doelde ook op het algemeen. Jij schat Button hoger in dan ik, misschien was de zin wat ongelukkig neer gezet. Meer crediet? Ik zeg dat hij beter rijd dan ik had verwacht en dat het zeker een goed coureur is, maar Hamilton is gewoon beter en heeft dit jaar Button vaker verslagen dan andersom. En de keren dat Button hem versloeg was 2 cvan de 3 keer door regen.


Citaat van: 0634 op 22 september 2010 - 12:44:57
Button is natuurlijk wel een kanshebber. Zover staat hij niet achter, hij kan onder druk presteren en die druk wordt steeds hoger. Daarbij komt nog dat de rest regelmatig de fout ingaat en hij niet. De rest kan zich dus ook nog maar heeeel weinig veroorloven tov Button.
Klopt ook, Button is foutlozer dan de meeste. Maar op de fout van Hamilton in Monza Hamilton net weinig fouten gemaakt als Button. Echter Hamilton is vaak sneller en vaak foutloos.
Button rijd goed, begrijp me niet verkeerd en is beter dan ik begin van het jaar ahd verwacht. Monza heeft Button super gereden, jammer alleen dat Alonso nog beter was.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


0634

Citaat van: Burorri op 22 september 2010 - 13:15:57
CitaatKlopt ook, Button is foutlozer dan de meeste. Maar op de fout van Hamilton in Monza Hamilton net weinig fouten gemaakt als Button. Echter Hamilton is vaak sneller en vaak foutloos.
Button rijd goed, begrijp me niet verkeerd en is beter dan ik begin van het jaar ahd verwacht. Monza heeft Button super gereden, jammer alleen dat Alonso nog beter was.


De Ferrari was iets beter denk ik. De prestatie van Button was zeker gelijk, zo niet zelfs iets beter gezien het feit dat hij wél een goede start had en geen slippertje op het end ;).

Folkert

Citaat van: 0634 op 22 september 2010 - 17:50:45
Citaat van: Burorri op 22 september 2010 - 13:15:57
Klopt ook, Button is foutlozer dan de meeste. Maar op de fout van Hamilton in Monza Hamilton net weinig fouten gemaakt als Button. Echter Hamilton is vaak sneller en vaak foutloos.
Button rijd goed, begrijp me niet verkeerd en is beter dan ik begin van het jaar ahd verwacht. Monza heeft Button super gereden, jammer alleen dat Alonso nog beter was.
CitaatDe Ferrari was iets beter denk ik. De prestatie van Button was zeker gelijk, zo niet zelfs iets beter gezien het feit dat hij wél een goede start had en geen slippertje op het end ;).

Klopt, zo bedoelde ik het eigenlijk ook wel. Beiden waren ze zeer goed bezig en Button heeft aan de leiding gereden , alleen niet op het goede moment. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)