2010 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore)

Gestart door Gerard, 13 september 2010 - 19:41:01

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: JimmySPA op 20 september 2010 - 20:52:17
Ja nu lachen jullie me nog uit. Maar let maar op!!! Laatste GP's heeft Ferrari laten zien snelheid te hebben, nu komt het erop aan of het ook werkt met veel downforce en lowspeed bochten...
Ik ben benieuwd.  ;D
ik hoop dat je gelijk hebt, ik hoop dus ook dat alonso nog met de titel zal lopen. Maar ik denk nog altijd dat het te laat is

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 20 september 2010 - 20:52:17
Ja nu lachen jullie me nog uit. Maar let maar op!!! Laatste GP's heeft Ferrari laten zien snelheid te hebben, nu komt het erop aan of het ook werkt met veel downforce en lowspeed bochten...
Ik ben benieuwd.  ;D

Ik denk ook dat Ferrari het goed gaat doen in Singapore en ik voorspel een zware race voor het team uit Woking.
Wat RedBull gaat doen vind ik moeilijker in te schatten, ik vermoed dat die aanpassing aan de vloer en vleugels idd wat gaat kosten, maar ze kunnen heus nog wel mee strijden voor de winst.
We moeten Renault ook niet vergeten, dat ding ging als de brandweer in Monaco

0634

Citaat van: frankypankyv8 op 20 september 2010 - 14:27:15

Toch waag ik mij aan een voorspelling (jouw schuld 0634!!!  ;));

Ik? Ik heb me met de hele discussie niet bemoeid... ???

Gerard

Het ligt nu zo dicht bijelkaar, en er zijn nog zoveel punten te verdelen.. er is echt geen pijl op te trekken  :D

Je zal nu je geld op een coureur gezet hebben zeg, :o dan heb je nog een paar leuke weekjes voor de boeg... ;)

Maar mochten Webber en Hamilton goed scoren dit weekend, kunnen ze ook zomaar een einduitlopen...


Folkert

Citaat van: 0634 op 20 september 2010 - 21:47:38
Citaat van: frankypankyv8 op 20 september 2010 - 14:27:15

Toch waag ik mij aan een voorspelling (jouw schuld 0634!!!  ;));

Ik? Ik heb me met de hele discussie niet bemoeid... ???
Snap je nou waarom het nou zo moeilijk was om 1 goede redactie lid te noemen, jullie lijken allemaal op elkaar :P
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Ik weet het echt niet hoor, de verhoudingen lijken weer heel sterk te verschuiven van race tot race. Geen erg natuurlijk als het leuk is om naar te kijken.
Ik verwacht een Red Bull, Ferrari of McLaren op de eerste plaats, met daarachter een Red Bull, Ferrari of Mclaren. Op de derde plaats een Red Bull, Ferrari, Mclaren, Kubica of Rosberg.  8)

Enzo

Citaat van: T.Nuvolari op 21 september 2010 - 12:44:34
Ik weet het echt niet hoor, de verhoudingen lijken weer heel sterk te verschuiven van race tot race. Geen erg natuurlijk als het leuk is om naar te kijken.
Ik verwacht een Red Bull, Ferrari of McLaren op de eerste plaats, met daarachter een Red Bull, Ferrari of Mclaren. Op de derde plaats een Red Bull, Ferrari, Mclaren, Kubica of Rosberg.  8)


Lekker makkelijk, zo kan ik het ook... ;D

Gerard

@ T.Nuvolari , dat denk ik ook, maar dan in omgekeerde volgorde...
;D  :o

Wat ik me trouwens afvraag..... Er is een kans op regen gedurende het weekend..  8)  Hoe gaan ze de weerspiegeling van de lampen in de plassen tegen?
Of is de afwatering zo goed dat het wegdek alleen nat wordt?
Is er überhaubt al eens gereden in Singapore bij nat weer? :-\

Enzo

Nee nog nooit, niemand weet precies wat voor effect dit heeft.
Maar makkelijk zal het niet zijn, vermoed ik.

Franky R.

Citaat van: 0634 op 20 september 2010 - 21:47:38
Citaat van: frankypankyv8 op 20 september 2010 - 14:27:15

Toch waag ik mij aan een voorspelling (jouw schuld 0634!!!  ;));

Ik? Ik heb me met de hele discussie niet bemoeid... ???

Ah?
Ik zei eerst toch of het niet beter was om de trainingen af te wachten, toen jij en Gerard aan het voorspellen sloegen...?
Was ook bedoeld als een geintje, hoor. ;)


Franky R.


rafael25

Regen in de duister. Zou fantastisch zijn.
Ik hoop dat Ferrari het gat verder kan dichten al was het maar omdat ik graag zoveel mogelijk coureurs voor het WK zie strijden. Laat Hamilton maar weer een keer eindigen en Williams weer dubbele punten pakken dan ben ik helemaal gelukkig..!

Gerard

Ey Franky!
Ik verander zaterdagmiddag om een uurtje of 4 gewoon mijn voorspelling en doe net of mijn neus bloed ;D

ennuuuhhh als je 0634 en Enzo al niet uit elkaar kunt houden.....

Weet je wel zeker dat je fan van Hamilton bent? Of bedoel je stiekem toch Alonso?? ;D ;D ;D :D :D ;D


Nee hoor, geintje (maar dat weet je) ;)

Anyway...
De combi van regen op het natte, kunstlichte baantje zal misschien wel het kaft van het koren doen scheiden... Ook met het oog op de rare tijden waarop de heren rijden (Jetlag)



Folkert

Citaat van: Gerard op 21 september 2010 - 20:57:37


Anyway...
De combi van regen op het natte, kunstlichte baantje zal misschien wel het kaft van het koren doen scheiden... Ook met het oog op de rare tijden waarop de heren rijden (Jetlag)



http://www.zoover.nl/singapore/singapore/singapore/weer

Ziet er leuk uit moet ik zeggen. En volgens mij is de kans 's avonds ook hoger.
Trotse vader van Rosalie(L)