Man van de race: Monza

Gestart door Enzo, 12 september 2010 - 16:33:05

« vorige - volgende »

Wie?

Alonso
Button
Massa
Vettel
Rosberg
Webber
Hulkenberg
Kubica
Schumacher

Enzo

Mijn stem gaat naar Alonso, als een Pitbul heeft hij z'n tanden erin gezet en heeft samen met het team de overwinning binnen gehaalt.

Gerard

Ik twijfelde tussen Vettel, die knap terugvocht van P9 naar P4, en Alonso,maar toch gekozen voor "zwaaihandje"..

Hij reed knap en was gewoonweg de beste vandaag
Verdiend gewonnen

0634

Jenson Button. Niet de snelste wagen, maar maakte er een wedstrijd van. Knap gedaan!

Wizard

Niet de snelste wagen? Waaruit blijkt dat? De McLaren heeft het hele weekend bovenin gestaan alleen wilde het Hamilton niet meezitten gisteren en Button kwalificeerde als tweede. Daarnaast weten we dat McLaren een sterke racepace heeft. Los daarvan reed Button absoluut een toffe race, begrijp me niet verkeerd.

_Makke_

Button ging naar de eerste plek tijdens de start en hield de snellere Ferrari van Alonso lang achter zich. Doe mij dus maar Button.

0634

Citaat van: Wizard op 12 september 2010 - 16:57:31
Niet de snelste wagen? Waaruit blijkt dat? De McLaren heeft het hele weekend bovenin gestaan alleen wilde het Hamilton niet meezitten gisteren en Button kwalificeerde als tweede. Daarnaast weten we dat McLaren een sterke racepace heeft. Los daarvan reed Button absoluut een toffe race, begrijp me niet verkeerd.

Waaruit dat blijkt? Uit het afgelopen weekend. Okee, veel scheelde het niet natuurlijk, maar over alle sessies genomen was Ferrari die weekend de snelste.

Hoezo heeft het Hamilton niet meegezeten? Hij zei zelf dat hij verkeerd had gegokt door die F-Duct te droppen. Dat noem ik wat anders als 'niet meezitten'.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 12 september 2010 - 16:57:31
Niet de snelste wagen? Waaruit blijkt dat? De McLaren heeft het hele weekend bovenin gestaan alleen wilde het Hamilton niet meezitten gisteren en Button kwalificeerde als tweede. Daarnaast weten we dat McLaren een sterke racepace heeft. Los daarvan reed Button absoluut een toffe race, begrijp me niet verkeerd.

Idd. niet de snelste wagen. Je hebt gezien hoe makkelijk Alonso wegreed van Button, toen hij er eenmaal voor zat.
En Hamilton heeft alles verkeerd gedaan, wat hij verkeerd kon doen dit weekeinde.

Eerst de fout van het weglaten van de F-duct, waarna hij in Turn 4 veel en veel te gretig was....Wat ik niet helemaal snap, want hij had kunnen zien dat Button op P1 zat. Dat had hij achter Massa kunnen blijven en hem opjagen. McLaren zou dan Ferrari in de tang hebben.

_Makke_

Citaat van: frankypankyv8 op 12 september 2010 - 22:36:35
Dat had hij achter Massa kunnen blijven en hem opjagen. McLaren zou dan Ferrari in de tang hebben.

Dat lijkt me dat weer te ver nagedacht. Hij had gewoon op safe moeten spelen, hij kon in die bocht enkel de race verliezen. Trouwens, het is nog maar de vraag of Hamilton de Ferrari's kon opjagen. Button had de snellere wagen van de beide McLaren's én de Ferrari's bleven makkelijk in het spoor van Button. Mij lijkt de kans groter dat ie ergens tussen Massa en Rosberg in had gehangen.

Folkert

Citaat van: Makke op 13 september 2010 - 09:16:04
Citaat van: frankypankyv8 op 12 september 2010 - 22:36:35
Dat had hij achter Massa kunnen blijven en hem opjagen. McLaren zou dan Ferrari in de tang hebben.

Dat lijkt me dat weer te ver nagedacht. Hij had gewoon op safe moeten spelen, hij kon in die bocht enkel de race verliezen. Trouwens, het is nog maar de vraag of Hamilton de Ferrari's kon opjagen. Button had de snellere wagen van de beide McLaren's én de Ferrari's bleven makkelijk in het spoor van Button. Mij lijkt de kans groter dat ie ergens tussen Massa en Rosberg in had gehangen.
Ik weet niet, Hamilton kon wel de tijden van Massa en Button rijden in Q1 en q2. Hij had nog wel wat moois kunnen doen als hij was blijven rijden. En misschien dat Button wat had kunnen doen om de Ferraris te vertragen.

Man van de race Vettel, Alonso of Hulk, sterke race allemaal. Button ook zeer netjes.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Citaat van: Makke op 12 september 2010 - 18:24:51
Button ging naar de eerste plek tijdens de start en hield de snellere Ferrari van Alonso lang achter zich. Doe mij dus maar Button.
2