Main Menu

F1 in 2013

Gestart door 0634, 08 september 2010 - 08:01:40

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: JimmySPA op 13 september 2010 - 19:06:21
Ja maar dat is bij veel raceblokken zo volgens mij. Die Corvette's van ons zijn ook zo, van buiten zou je nog een "normale" herkennen. Maar binnen het hart is het toch iets extremer.

Volgens mij heb ik ook nog ooit eens gehoord dat ze op die blokken pisten in de pauze omdat het blok door een bepaalde stof hierdoor sterker werd!  ??? Bij bmw dan he! :P
Pissen op BMW dat klinkt als muziek in de oren  ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Citaat van: meatball op 13 september 2010 - 21:34:06
Citaat van: JimmySPA op 13 september 2010 - 19:06:21
Ja maar dat is bij veel raceblokken zo volgens mij. Die Corvette's van ons zijn ook zo, van buiten zou je nog een "normale" herkennen. Maar binnen het hart is het toch iets extremer.

Volgens mij heb ik ook nog ooit eens gehoord dat ze op die blokken pisten in de pauze omdat het blok door een bepaalde stof hierdoor sterker werd!  ??? Bij bmw dan he! :P
Pissen op BMW dat klinkt als muziek in de oren  ;D ;D
:)
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 13 september 2010 - 19:06:21
Ja maar dat is bij veel raceblokken zo volgens mij. Die Corvette's van ons zijn ook zo, van buiten zou je nog een "normale" herkennen. Maar binnen het hart is het toch iets extremer.

Volgens mij heb ik ook nog ooit eens gehoord dat ze op die blokken pisten in de pauze omdat het blok door een bepaalde stof hierdoor sterker werd!  ??? Bij bmw dan he! :P

Dat bepaalde stof was gewoon het zure graad van urine!
Het hoe en wat ben ik vergeten, maar het hielp de spanning uit het blok te halen. Hierdoor kon het blok hogere temperaturen en torsie-krachten aan, dacht ik.

Gerard

Even iets heel anders, wat ook betrekking heeft op het seizoen 2013...

Ik lees net op F1today dat Briatore wellicht bezig is met een rentree, en wel bij Ferrari

hahaha, wat een grap!!!

JimmySPA

Dat zou echt megavet zijn. The winning formula Flavio en Alonso weer bijelkaar.
Maar goed Flavio en Ferrari, dat gaat fout ik zeg het alvast!!!!!!!!!!  :o Zowel Ferrari als Briatore zijn vaak "under investigation" geweest. Ik zeg kom maar op!!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Zoals ik al enkele weken geleden zei dat Flavio gezien was in Maranello. ;)

robbert

nee breng aub die briatore niet bij ferrari. Dat is goed voor nog meer straffen en meer puntenverlies :'(

Niels_

Lol. Alsof Briatore enkel voor straffen zorgt bij een team. Ik denk dat Briatore Ferrari op dit moment nog wel een hoop kan bijbrengen, want ik vraag me eigenlijk na al die jaren nog steeds af hoe ze het verlies van Jean Todt en Ross Brawn hebben opgevangen.

0634

Briatore is inderdaad een man die vaak te ver gaat in zijn zoektoch naar succes. Maar buiten de rellen om, is hij wel gewoon iemand die weet hoe je moet winnen.

Een goede en succesvolle teambaas. Domenicali moet dat nog maar laten zien. Dat gezegd hebbende twijfel ik toch of Ferrari met hem in zee zou moeten gaan.

Enzo

Citaat van: 0634 op 18 september 2010 - 07:41:50
Briatore is inderdaad een man die vaak te ver gaat in zijn zoektoch naar succes. Maar buiten de rellen om, is hij wel gewoon iemand die weet hoe je moet winnen.

Een goede en succesvolle teambaas. Domenicali moet dat nog maar laten zien. Dat gezegd hebbende twijfel ik toch of Ferrari met hem in zee zou moeten gaan.

Ik denk dat ze het beter kunnen laten, teveel slechte PR...

Franky R.

Citaat van: Enzo op 18 september 2010 - 12:38:56
Citaat van: 0634 op 18 september 2010 - 07:41:50
Briatore is inderdaad een man die vaak te ver gaat in zijn zoektoch naar succes. Maar buiten de rellen om, is hij wel gewoon iemand die weet hoe je moet winnen.

Een goede en succesvolle teambaas. Domenicali moet dat nog maar laten zien. Dat gezegd hebbende twijfel ik toch of Ferrari met hem in zee zou moeten gaan.

Ik denk dat ze het beter kunnen laten, teveel slechte PR...

Mee eens. Niemand gaat ook in zee met Piquet jr., toch?

Niels_

Citaat van: frankypankyv8 op 18 september 2010 - 23:38:17
Citaat van: Enzo op 18 september 2010 - 12:38:56
Citaat van: 0634 op 18 september 2010 - 07:41:50
Briatore is inderdaad een man die vaak te ver gaat in zijn zoektoch naar succes. Maar buiten de rellen om, is hij wel gewoon iemand die weet hoe je moet winnen.

Een goede en succesvolle teambaas. Domenicali moet dat nog maar laten zien. Dat gezegd hebbende twijfel ik toch of Ferrari met hem in zee zou moeten gaan.

Ik denk dat ze het beter kunnen laten, teveel slechte PR...

Mee eens. Niemand gaat ook in zee met Piquet jr., toch?
Jawel. Maar gewoon niet in de F1. :P