GP van Italy, Autodromo Nazionale Monza

Gestart door Enzo, 04 september 2010 - 22:18:42

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

En schijnbaar ook nog een incident met Yamamoto die een monteur omver reed... vandaar die ambulance waardoor de pits even dicht was
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Mooie,strakke overwinning van Alonso, jammer voor Jens,maar hij mag tevreden zijn.. Ferrari was vandaag het beste team..

Lewis had minder risico moeten nemen,maar dat is, en hoort bij het  racen!!
Hulkenberg reed op het randje,Webber zal het gevoel hebben dat Hulk hem de vierde plaats heeft ontnomen..
VErder knap en strak gereden van beide heren!!

Mercedes deed vandaag ook weer lekker mee, knappe race van Rosberg!!
Raar verhaal van Vettel, ik dacht dat we hier te maken hadden met een verkapte teamorder,  :P maar aangezien Vettel toch 4de werd, is dat meteen uit de wereld geholpen!! ;)

De top 5 rijders zitten nu allemaal binnen 25 punten van elkaar,dus we kunnen ons gaan opmaken voor een spannend seizoens einde

_Makke_

Citaat van: Burorri op 12 september 2010 - 14:15:12
Bah, Hamilton en Massa. Waarom zo veel risico. Jammer, Massa had iets meer ruimte kunnen geven, maar was fair. Hamilton moest kalmer blijven.

Massa had een grote fout gemaakt moest hij daar nog meer ruimte gelaten hebben. Hamilton had gewoon beter eens nagedacht. Dat is een ongelooflijk domme fout.

Gerard

#63
Citaat van: gloudiesaurus op 12 september 2010 - 16:22:25
En schijnbaar ook nog een incident met Yamamoto die een monteur omver reed... vandaar die ambulance waardoor de pits even dicht was

Indedaad, opeens zagen we een ambulance in de pitstraat staan,maar van het moment zelf hebben we niets meegekregen via de TV..
Bij de BBC zeiden ze wel dat het gebeurde bij een pitstop van Yamamoto.. de monteur was nog bezig met radiosnoeren in de cockpit terwijl Yamamoto al wegreed...

Raar verhaal,want waar was de lollipop man? En merkte Sakon niet dat er nog iemand bezg was in de cockpit??

Raar hoor!! ??? :-\


0634

Citaat van: Makke op 12 september 2010 - 18:29:37
Citaat van: Burorri op 12 september 2010 - 14:15:12
Bah, Hamilton en Massa. Waarom zo veel risico. Jammer, Massa had iets meer ruimte kunnen geven, maar was fair. Hamilton moest kalmer blijven.

Massa had een grote fout gemaakt moest hij daar nog meer ruimte gelaten hebben. Hamilton had gewoon beter eens nagedacht. Dat is een ongelooflijk domme fout.

Klopt. 100% de fout van Lewis.

0634

Citaat van: Enzo op 12 september 2010 - 16:15:31
Het was inderdaad niet echt vuurwerk, zoals ik gehoopt had.
Maar wel bijzonder spannend tussen Alonso en Jenson!

Hulkenberg was opvallend inderdaad, de Williams doet het goed op dit soort circuits.
Slim van Vettel/RedBull om zo laat de pitstop te doen.

Zag ik nou het dikke lijf van Briatore over de Grid stiefelen...? :-X

Yup. Hij praatte zelfs keurig met de BBC.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 september 2010 - 18:56:12
Citaat van: gloudiesaurus op 12 september 2010 - 16:22:25
En schijnbaar ook nog een incident met Yamamoto die een monteur omver reed... vandaar die ambulance waardoor de pits even dicht was

Indedaad, opeens zagen we een ambulance in de pitstraat staan,maar van het moment zelf hebben we niets meegekregen via de TV..
Bij de BBC zeiden ze wel dat het gebeurde bij een pitstop van Yamamoto.. de monteur was nog bezig met radiosnoeren in de cockpit terwijl Yamamoto al wegreed...

Raar verhaal,want waar was de lollipop man? En merkte Sakon niet dat er nog iemand bezg was in de cockpit??

Raar hoor!! ??? :-\

Heb een Youtube-video geplaatst in het nieuws gedeelte...Meteen mijn eerste post als redactie-lid...(eng hoor, al die knopjes...)

0634

Maak je niet druk  Franky. Als het mis gaat, is het met een druk op de knop weer hersteld. ;)

Franky R.

Citaat van: 0634 op 12 september 2010 - 22:42:06
Maak je niet druk  Franky. Als het mis gaat, is het met een druk op de knop weer hersteld. ;)

Ok dan... :D

JimmySPA

Ik kwam thuis toen de race op de helft was. Maar het beste heb ik gezien!! GO ALONSO!!!
Eindelijk weer een echte overwinning, helaas 1 gp te laat maar ach...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Citaat van: JimmySPA op 12 september 2010 - 22:48:20
Ik kwam thuis toen de race op de helft was. Maar het beste heb ik gezien!! GO ALONSO!!!
Eindelijk weer een echte overwinning, helaas 1 gp te laat maar ach...

Dan heb je het beste deel van de race gemist ;D

T.Nuvolari

Dit maakt het WK dan weer wel superspannend, maar wat een geweldig saaie GP was me dat gisteren. Leuk voor Ferrari in Ferrariland en leuk voor Jenson Button. Meer is er niet te zeggen denk ik. Alhoewel, de prestatie van Hulkenberg is ook nog het vermelden waard.

Folkert

http://www.gpupdate.net/nl/videos/436/yamamoto-pitstop/

Zag ik net op GPupdate staan. Als ik het goed zag was het een fout van de lolipop, te vroeg vrij gegeven. Zag er niet zo heel fijn uit.



Prestatie van Hulkenberg mag zeker vermeld worden. Mooi resultaat.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

#74
Citaat van: Burorri op 14 september 2010 - 16:47:08
http://www.gpupdate.net/nl/videos/436/yamamoto-pitstop/

Zag ik net op GPupdate staan. Als ik het goed zag was het een fout van de lolipop, te vroeg vrij gegeven. Zag er niet zo heel fijn uit.

HOLY F**K, die maakt een klapper!!!
En hij heeft nog geluk gehad ook! Voor hetzelfde geld was Yamamoto over zijn hoofd gereden


Wat een zwieper maakt die man zeg!! :-\ ???