Man van de Race: Spa

Gestart door Enzo, 29 augustus 2010 - 16:39:20

« vorige - volgende »

Wie heeft de beste race gereden?

Hamilton
Webber
Kubica
Massa
Sutil
Rosberg
Schumacher
Kobiyashi
Petrov
Alguersuari

Enzo

Wie?

Ik ga toch voor Hamilton die onder moeilijke omstandigeheden solide bleef rijden.
Extra notering voor Schumacher die een indrukwekkende opmars heeft gemaakt.

gloudiesaurus

Ik ga ook voor Hamilton, hij was onder deze omstandigheden waarbij eigenlijk iedereen wel foutjes maakte gewoon de sterkste.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Hamilton top natuurlijk. Maar ik ga dit keer voor Sutil. Sterke race!

Folkert

Sutil, Webber, Kubica en Schumacher allemaal goede race. Rosberg ook. Toch nog voorbij gekomen aan Schumacher, mede dankzij de SC/Regen en full wet setup. Maar ik ga toch voor Hamilton. Heeft in het begin Webber gepakt na dramatische start van Webber, maar daarna laten zien dat Mclaren hier heer en Meester was op zondag. 1 klein foutje, wat hem de race had kunnen kosten.

Sterk antwoord na 4 weken vakantie en dramatische race in Hongarije. Weer aan de leiding van het WK.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Twijfelde tussen Kubica, Petrov of Schumacher.
Heb voor Petrov gekozen omdat hij het verst achteraan stond en dan nog het minste ervaring heeft. Deze man heeft duidelijk zijn plek in de F1 meer dan verdient.

Gerard

Hamilton is de sterkste van iedereen geweest, qua uitzonderlijkheid mogen Kubica en Schumacher ook genoemd worden..

Maar de man van de race is wat mij betreft toch Lewis

JimmySPA

Alonso tot aan zn spin... Kubica was het scherpst deze race!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

_Makke_


janke

Lewis Hamilton, in alle omstandigheden een zéér goede race gereden. Sutil vond ik ook goed. Na wat dramatische foutjes dit jaar eindelijk een strakke race. Geldt ook voor Kubica, die de Renault aan de praat krijgt. Door zijn vreemde stop verliest hij 1 plaats, maar was goed bezig. Eervolle vermeldingen zijn Petrov en Kobayashi.
Maar Hamilton stak er bovenuit, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

JimmySPA

Volgens mij heb ik nog staan blazen om Hamilton vast te laten lopen in de grindbak!!! Zo strak vond ik het ook niet zijn race. Hoewel hij wel een goede pace had ivm Button!!!
Ach ja...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Button had een beschadigde auto he ;).

JimmySPA

Citaat van: 0634 op 01 september 2010 - 19:07:38
Button had een beschadigde auto he ;).

Johhh, maar volgens mij liep Hamilton daarvoor ook al zwaar uit? Of heb ik wat gemist en was ie toen al beschadigd? :S

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Volgens mij al na een paar rondjes inderdaad, vanaf het moment dat hij rechtstreeks achter LH kwam te zitten als ik me niet vergis, waarvan de meeste achter de SC.

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 01 september 2010 - 18:37:44
Volgens mij heb ik nog staan blazen om Hamilton vast te laten lopen in de grindbak!!! Zo strak vond ik het ook niet zijn race. Hoewel hij wel een goede pace had ivm Button!!!
Ach ja...


Blazen helpt niet, jongen!
:D :D :D
;)