GP van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 13 augustus 2010 - 18:53:57

« vorige - volgende »

flupke3

Klopt.Vettel heeft nog minstens 10 jaar de kans om 1 of meerdere titels
te winnen en geen enkele f1 correur in de geschiedenis heeft al gepresteerd
wat hij op die leeftijd al heeft gepresteerd.ik supporter voor Webber want
het wordt dit jaar of nooit .En als ik mag dromen...volgend jaar  Barrichello
of kubica.Hamilton heeft al een titel en krijgt nog wel kansen.

Folkert

Citaat van: flupke3 op 29 augustus 2010 - 19:42:03
Klopt.Vettel heeft nog minstens 10 jaar de kans om 1 of meerdere titels
te winnen en geen enkele f1 correur in de geschiedenis heeft al gepresteerd
wat hij op die leeftijd al heeft gepresteerd.ik supporter voor Webber want
het wordt dit jaar of nooit .En als ik mag dromen...volgend jaar  Barrichello
of kubica.Hamilton heeft al een titel en krijgt nog wel kansen.
Heb je het nu over Hamilton of Vettel, dat hij al meer heeft gepresteerd dan alle andere coureurs op die leeftijd?
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Geweldige race!! Had alles in zich!!
Geluk, pech, drama, vreugde... Echt geweldig om te zien!!

Vettel verbaasde mij met zijn acties, gooide waardevolle punten weg voor Red Bull!! Jammer!!

Verder een mooie solide race gereden voor de complete top 3!! (gefeli Franky, je had gelijk met de voorspellingen)

Rosberg en Schumacher kwamen (toch nog) goed weg met P6 en P7  Erg knap!!

En ja, Alonso... Wordt je er eerst afgekegeld door de meest ervaren coureur van het veld,knok je jezelf naar voren, en maak je vervolgens beginnersfout nummer 1 (op de  natte, GLADDE verfstrepen rijden....

Toppers van de race : Hamilton, Kubica en de Mercedes coureurs
Floppers van de race: Vettel, Alonso
Pechvogel van de race: Button

meatball

Best een mooie race,daar hebben ze in Spa toch echt het circuit voor,veel beter dan al dit nieuwe bouwpakket circuits.Schumacher eindelijk kog eens onder de mensen en Hamilton is zeker de verdiende winnaar.Massa ook mooi en beter dan Alonso,die gaat nog veel racen kado moeten krijgen wil hij nog wk worden,lol toen die eraf ging  ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo


Gerard

Citaat van: Enzo op 29 augustus 2010 - 21:20:02


Tja, Vettel verloor de auto toen hij 1 x teveel naar links ging.. Naar eigen zeggen door een hobbel op die plek.. Ook was het nat..

Laat dit een leermoment zijn voor hem!! want op deze manier duurt het nog lang voor Vettel WK wordt.... :-\

T.Nuvolari

Moest de GP volgen tussen een paar kakelende vrouwmensen. Mijn vrouw had een halve babyborrel georganiseerd en ik wilde deze GP nu eens niet opnemen.  :D
Ze waren allemaal blij toen het gedaan was, ik niet.  ::)

Entertainende GP, maar nu niet één van die in de schuif 'geweldig' komt te liggen. Het wordt tijd dat ze de Raidillon terug een bocht voor de echte mannen maken i.p.v. van het platte afkooksel dat de laatste jaren de berg opgaat.
Stond geen maat op Hamilton vandaag. Button was ook sterk bezig met de beschadigde Mclaren tot Sebastidioot Vettel niet meer wist wat op tijd remmen was. Deze man krijgt voor mij voor het 2de jaar op rij de titel van kansenverkwanselaar van het jaar.
Gelukje voor Webber al die achtervolgers in de WK-stand die uit- of wegvallen, anders was hij geen 2de geworden. Zeer sterk weekend van Kubica en Sutil en Schumacher reed een geweldige inhaalrace, net als Petrov natuurlijk. Alonso was dan weer maar een schim van zichzelf.

0634

Citaat van: flupke3 op 29 augustus 2010 - 19:42:03
Klopt.Vettel heeft nog minstens 10 jaar de kans om 1 of meerdere titels
te winnen en geen enkele f1 correur in de geschiedenis heeft al gepresteerd
wat hij op die leeftijd al heeft gepresteerd.ik supporter voor Webber want
het wordt dit jaar of nooit .En als ik mag dromen...volgend jaar  Barrichello
of kubica.Hamilton heeft al een titel en krijgt nog wel kansen.
Behoudens het feit dat Hamilton op zijn 23e kampioen was en Vettel waarschijnlijk niet, is het tijd dat Vettel eens gaat nadenken. Vorig jaar had hij kampioen kunnen worden als hij die fouten niet had gemaakt. Dit jaar herhaalt dat scenario zich. Dit zijn forse fouten hoor! En hij lijkt ze maar te blijven maken. Deze jongen moet nog heel wat verbeteren om kampioen te worden want hij rijdt als een onstuimige dwaas.

Folkert

Citaat van: meatball op 29 augustus 2010 - 20:23:13
Best een mooie race,daar hebben ze in Spa toch echt het circuit voor,veel beter dan al dit nieuwe bouwpakket circuits.Schumacher eindelijk kog eens onder de mensen en Hamilton is zeker de verdiende winnaar.Massa ook mooi en beter dan Alonso,die gaat nog veel racen kado moeten krijgen wil hij nog wk worden,lol toen die eraf ging  ;D
Niet om het een of ander, maar volgens mij kreeg Alonso nog behoorlijke tik van Rubens in de eerste ronde.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 29 augustus 2010 - 23:32:43
Citaat van: meatball op 29 augustus 2010 - 20:23:13
Best een mooie race,daar hebben ze in Spa toch echt het circuit voor,veel beter dan al dit nieuwe bouwpakket circuits.Schumacher eindelijk kog eens onder de mensen en Hamilton is zeker de verdiende winnaar.Massa ook mooi en beter dan Alonso,die gaat nog veel racen kado moeten krijgen wil hij nog wk worden,lol toen die eraf ging  ;D
Niet om het een of ander, maar volgens mij kreeg Alonso nog behoorlijke tik van Rubens in de eerste ronde.
Ja lekker he. :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634


0634

Citaat van: Burorri op 29 augustus 2010 - 23:32:43
Citaat van: meatball op 29 augustus 2010 - 20:23:13
Best een mooie race,daar hebben ze in Spa toch echt het circuit voor,veel beter dan al dit nieuwe bouwpakket circuits.Schumacher eindelijk kog eens onder de mensen en Hamilton is zeker de verdiende winnaar.Massa ook mooi en beter dan Alonso,die gaat nog veel racen kado moeten krijgen wil hij nog wk worden,lol toen die eraf ging  ;D
Niet om het een of ander, maar volgens mij kreeg Alonso nog behoorlijke tik van Rubens in de eerste ronde.
Klopt, en dat tekende zijn race. Maar Alonso ging zelf ook weer in de fout. Dat doet hij dit jaar veel te vaak.

JimmySPA

Mwaoh wat een baal race was het. Iemand nog een Ferrari fan horen schreeuwen om regen na de pits van Alonso??? Dat was ik  :D
Echt wat erg he, zoveel regen :P Camping was een modderpoel aan het worden, ik heb er zelfs nog met een Suzuki staan burnen! :P
Gellukkig was onze tent niet echt verzopen.
Nog wat geleerd, neem voortaan een jas mee. Op het circuit en vooral de terug weg zo lopen rillen van de kou!!!
Op de camping s avonds was gewoon iedereen dronken! Niet normaal hoeveel we dit jaar weer gelachen hebben :P
Foto's en filmpjes komen eraan!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

Citaat van: 0634 op 30 augustus 2010 - 05:21:15
Was jij niet voor Ferrari?
Massa weet je nog  ;) Ik had niets tegen Alonso tot Massa hem plots geschenkjes moest gaan geven,dus ja ik had reuze lol toen hij eraf ging.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Citaat van: meatball op 30 augustus 2010 - 12:53:23
Citaat van: 0634 op 30 augustus 2010 - 05:21:15
Was jij niet voor Ferrari?
Massa weet je nog  ;) Ik had niets tegen Alonso tot Massa hem plots geschenkjes moest gaan geven,dus ja ik had reuze lol toen hij eraf ging.
Dat was ik niet vergeten nee ;).

Maar ik dacht dat je ook een voorliefde voor Ferrari had.