GP van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 13 augustus 2010 - 18:53:57

« vorige - volgende »

janke

#90
Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 20:59:24

Flitsen naar de top 4?? Als hem dat zal lukken met alleen maar racen??
Ik zie het probleem niet zo. Gebeurt vaak genoeg en zeker met wisselend weer. Alonso is een prima rijder die een lullige kwali reed. Eerste run een foutje tweede run op een slecht moment voor hem.

Kan gebeuren. Maar met dit weer zie ik hem wel weer naar het podium rijden. Als die auto goed is...
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 19:08:45
En je geeft op 0634 een reactie van ECHT??
Citaat van: Burorri op 28 augustus 2010 - 18:58:21

Wat klopt er dan niet? Ik heb geen idee waarom Alonso 10de staat. Ik dacht dat Olav zei dat het kwam door het systeem of het weer. Maar als 0634 gelijk heeft en Alonso staat op nat, dan is het maar de vraag wie beter heeft gedaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 28 augustus 2010 - 19:14:03
Wat een heerlijke Quali zeg!! Inderdaad al na 1 minuut een code rood door Petrov! Hierdoor werd het zeer interessant
Was dat niet gebeurd, hadden de heren waarschijnlijk 1 ronde gereden en was het daarna wachten op Q2.
Anyway, mooie pole voor Webber die het toch weer flikt!!! McLaren is ook zeer snel, en wat te denken van de Williamsen??
Ook Sutil zit er lekker bij. En ik zou bijna Kubca vergeten  ???

Ik hoop dat er morgen evenveel gele vlaggen zijn en dat we een mooie spannende race te zien krijgen!!!
Kom maar op zou ik zeggen ;)

Mijn top 8, al is dit natuurlijk puur gissen met deze wisselende weersomstandigheden...

1: Webber
2: Lewis
3: Vettel
4: Button
5: Kubica
6: Alonso
7: Massa
8: Sutil

Eens, maar ik zou alleen Webber en Hamilton omdraaien, hahahaha!
En Alonso deed het niet goed. Men kan zeggen dat het het weer was o.i.d.

Het is een feit, dat Hamilton slaagde waar Alonso faalde...nml. tijd winnen ten opzichte van eerder gereden rondes in Q3. Maar dat levert wel weer vuurwerk op van Alonso, als hij in de eerste drie rondes die P10 wilt goedmaken... :D

Tegenvaller Mercedes. Dat Schumacher Q3 niet haalt, soit. Maar Rosberg?!? ::)

janke

Phoe,
Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 21:04:15
Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 20:59:24

Flitsen naar de top 4?? Als hem dat zal lukken met alleen maar racen??
Ik zie het probleem niet zo. Gebeurt vaak genoeg en zeker met wisselend weer. Alonso is een prima rijder die een lullige kwali reed. Eerste run een foutje tweede run op een slecht moment voor hem.

Kan gebeuren. Maar met dit weer zie ik hem wel weer naar het podium rijden. Als die auto goed is...
Ik denk niet dat een Rosberg, Massa vooral, Kubica hem zo maar even voorbij laten. Alonso is dit jaar de top niet. Zal het ook niet worden. Misschien dat hij wat wint met een snelle stop of safety-car.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 20:59:24
Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 20:38:36
Citaat van: Gerard op 28 augustus 2010 - 20:06:26
CitaatWaarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Dat heb ik inderdaad ook soms... Best wel iri....

O.T. Het kan natuurlijk dat Alonso op een natweer afstelling staat, maar was hij in Q1 wel snel? Ik kan me niet meer herinneren waar Alonso en Massa stonden na Q1  :-[

Mocht het wel zo zijn, kan Alosno morgen profiteren...
Waar kan Alonso dan van profiteren?? Ben ik benieuwd naar. Hij moet er nogal wat voorbij flitsen, incl zijn maat. Geloof ik niet zo in.
O, daar geloof ik wel in hoor. Op Spa kan je inhalen. Ligt aan het weer en de afstelling. Maar zeker bij grillig weer is er niet beslist.

Off topic: Dat over dat op en neer gaan tijdens het typen zal ik eens navragen op het redactieforum. Heb het ook wel eens gehad...
Misschien stom antwoord, maar zitten jullie niet toevallig op een laptop met een drag an touch muis?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2010 - 23:26:05
Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 20:59:24
Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 20:38:36
Citaat van: Gerard op 28 augustus 2010 - 20:06:26
CitaatWaarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Dat heb ik inderdaad ook soms... Best wel iri....

O.T. Het kan natuurlijk dat Alonso op een natweer afstelling staat, maar was hij in Q1 wel snel? Ik kan me niet meer herinneren waar Alonso en Massa stonden na Q1  :-[

Mocht het wel zo zijn, kan Alosno morgen profiteren...
Waar kan Alonso dan van profiteren?? Ben ik benieuwd naar. Hij moet er nogal wat voorbij flitsen, incl zijn maat. Geloof ik niet zo in.
O, daar geloof ik wel in hoor. Op Spa kan je inhalen. Ligt aan het weer en de afstelling. Maar zeker bij grillig weer is er niet beslist.

Off topic: Dat over dat op en neer gaan tijdens het typen zal ik eens navragen op het redactieforum. Heb het ook wel eens gehad...
Misschien stom antwoord, maar zitten jullie niet toevallig op een laptop met een drag an touch muis?
Die heb ik wel maar zit gewoon achter mijn pc. Bij elk woord/letter die ik typ blijft hij maar scrollen.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 22:55:13
Phoe,
Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 21:04:15
Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 20:59:24

Flitsen naar de top 4?? Als hem dat zal lukken met alleen maar racen??
Ik zie het probleem niet zo. Gebeurt vaak genoeg en zeker met wisselend weer. Alonso is een prima rijder die een lullige kwali reed. Eerste run een foutje tweede run op een slecht moment voor hem.

Kan gebeuren. Maar met dit weer zie ik hem wel weer naar het podium rijden. Als die auto goed is...
Ik denk niet dat een Rosberg, Massa vooral, Kubica hem zo maar even voorbij laten. Alonso is dit jaar de top niet. Zal het ook niet worden. Misschien dat hij wat wint met een snelle stop of safety-car.
Voorbij laten natuurlijk niet, maar Alonso is een slimme en snelle rijder. Hij zal zeker kans hebben die 3 voor bij te gaan. Massa al helemaal.

@Janke: ok. Zat ff te denken aan perongeluk je muis aan tikken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Mijn prognose:
1) Hamilton
2) Button
3) Webber
4) Alonso
5) Vettel
6) Sutil
7)Kobayashi
8) Rosberg
9) Schumacher
10) Massa
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ik hoop ook dat alonso kans maakt om plaatsen goed te maken bij de start, maar vergeet niet dat hij in een slechte positie zit om een startcrash mee te maken en met la source is die mogelijkheid groot

Enzo

#99
Citaat van: Gerard op 28 augustus 2010 - 20:06:26
CitaatWaarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Dat heb ik inderdaad ook soms... Best wel iri....

Ik had hier last van nadat ik de nieuwste versie van explorer erop had gezet icm W7.
Probeer eens je "compatibiliteitsweergave" van je browser aan te zetten? ("extra" in browserbalk?)
Bij mij is het daarmee verholpen.  :)

0634

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2010 - 23:36:54
Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 22:55:13
Phoe,
Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 21:04:15
Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 20:59:24

Flitsen naar de top 4?? Als hem dat zal lukken met alleen maar racen??
Ik zie het probleem niet zo. Gebeurt vaak genoeg en zeker met wisselend weer. Alonso is een prima rijder die een lullige kwali reed. Eerste run een foutje tweede run op een slecht moment voor hem.

Kan gebeuren. Maar met dit weer zie ik hem wel weer naar het podium rijden. Als die auto goed is...
Ik denk niet dat een Rosberg, Massa vooral, Kubica hem zo maar even voorbij laten. Alonso is dit jaar de top niet. Zal het ook niet worden. Misschien dat hij wat wint met een snelle stop of safety-car.
Voorbij laten natuurlijk niet, maar Alonso is een slimme en snelle rijder. Hij zal zeker kans hebben die 3 voor bij te gaan. Massa al helemaal.

Hmm, over Massa heb ik meer bedenkingen. In wisselende weersomstandigheden en met veel rijders voor zijn neus is hij vaak niet op zijn best. Al ligt Spa hem wel aardig.

Ach we zullen wel zien. In ieder geval genoeg mogelijkheden voor een geweldig spektakelstuk vanmiddag!!

0634

Citaat van: Enzo op 29 augustus 2010 - 05:04:00
Citaat van: Gerard op 28 augustus 2010 - 20:06:26
CitaatWaarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Dat heb ik inderdaad ook soms... Best wel iri....

Ik had hier last van nadat ik de nieuwste versie van explorer erop had gezet icm W7.
Probeer eens je "compatibiliteitsweergave" van je browser aan te zetten? ("extra" in browserbalk?)
Bij mij is het daarmee verholpen.  :)

Bij mij nu ook!

0634

Schumacher staat volgens James Allen op een nat weer afstelling. Mocht het gaan regenen komt er hopelijk weer eens een ouderwetse opmars.

jack

zal zeker slecht weer zijn vanmiddag op Spa.
Ik verwacht dat Alonso toch ver gaat komen.

Webber 1
Kubica 2
Button 3

en veel schade/uitvallers :-\

0634

Ik hoop het. Het weer kan in de Ardennen ook wel eens verassen en is het ineens twee uur lang droog. Gewoon af en toe een flink buitje zou het leukste zijn.

En welkom trouwens, Jack!