GP van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 13 augustus 2010 - 18:53:57

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Enzo op 28 augustus 2010 - 15:37:59
Mooie pole voor Webber die hier goede zaken doet voor zijn WK.
Mercedes en Alonso de pechvogels, Schumacher had Q3 kunnen halen als Rosberg hem niet had opgehouden in z'n laatste snelle ronde.
Al is het natuurlijk maar relatief gezien de gridpenalties voor beide mercedes coureurs.
http://www.f1pits.net/nieuws/gp_belgie_kwalificatie/
Maar waren ze allebei niet bezig met hun snelle ronde?


Heb trouwens wel gelijk, RBR zit er dus nipt bij :P
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Webber zet zijn tijd neer en het is over. Kubica vond ik vanmiddag goed. Die presteert uitstekend. Beter als in het laatste jaar met BMW. En die Renault is toch niet de top, of wel?? Dat Hamilton op 2 staat is prima. Ik verwacht veel van hem bij de start. Ook Sutil en Hulkenberg hebben het uitstekend gedaan. Alleen is het gissen hoe de weer omstandigheden morgen zijn. Maar dat Hamilton wat kan maken, lijkt me duidelijk. Of het nat of droog is, hem maakt dat niet veel uit. Massa voor Alonso. ;D
Some things are too important to be left in the past.

0634

Heb het idee dat Alonso met een behoorlijke nat weer afstelling staat.

Folkert

Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 17:57:57
Heb het idee dat Alonso met een behoorlijke nat weer afstelling staat.
Echt? Ik dacht dat Alonso was gepiepeld door het systeem en het weer(volgens Olav.)
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2010 - 18:11:33
Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 17:57:57
Heb het idee dat Alonso met een behoorlijke nat weer afstelling staat.
Echt? Ik dacht dat Alonso was gepiepeld door het systeem en het weer(volgens Olav.)
Die Mol is leuk, verder een slecht commentator, sorry dat vind ik. En in de 3de stint waren de omstandigheden hetzelfde voor Alonso en Massa. Zoals de hele kwali. Nee Massa is hier toch wat beter dan Alonso. Geen Mol of systeem/weer die daar wat aan veranderd.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ja, maar daar is niks geks aan. Dat kan een keer. Massa is niet swereld's slechtste kwalifier. Maar ik had wel het idee dat Alonso niet op een lekkere afstelling stond. Maar dat zullen we morgen wel zien.

Folkert

Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 18:50:36
Citaat van: Burorri op 28 augustus 2010 - 18:11:33
Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 17:57:57
Heb het idee dat Alonso met een behoorlijke nat weer afstelling staat.
Echt? Ik dacht dat Alonso was gepiepeld door het systeem en het weer(volgens Olav.)
Die Mol is leuk, verder een slecht commentator, sorry dat vind ik. En in de 3de stint waren de omstandigheden hetzelfde voor Alonso en Massa. Zoals de hele kwali. Nee Massa is hier toch wat beter dan Alonso. Geen Mol of systeem/weer die daar wat aan veranderd.
Ja snapte ook niet helemaal wat hij bedoelde, maar Massa was in deze omstandigheden beter? Kan je niets over zeggen. Als Alonso op nat staat afgesteld en Massa op droog......ja watis beter gedaan hebben? zo hoog mogelijk eindigen in de kwalificatie of je voorbereiden op de dag waar de punten worden verdeeld?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

En je geeft op 0634 een reactie van ECHT??
Citaat van: Burorri op 28 augustus 2010 - 18:58:21
Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 18:50:36
Citaat van: Burorri op 28 augustus 2010 - 18:11:33
Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 17:57:57
Heb het idee dat Alonso met een behoorlijke nat weer afstelling staat.
Echt? Ik dacht dat Alonso was gepiepeld door het systeem en het weer(volgens Olav.)
Die Mol is leuk, verder een slecht commentator, sorry dat vind ik. En in de 3de stint waren de omstandigheden hetzelfde voor Alonso en Massa. Zoals de hele kwali. Nee Massa is hier toch wat beter dan Alonso. Geen Mol of systeem/weer die daar wat aan veranderd.
Ja snapte ook niet helemaal wat hij bedoelde, maar Massa was in deze omstandigheden beter? Kan je niets over zeggen. Als Alonso op nat staat afgesteld en Massa op droog......ja watis beter gedaan hebben? zo hoog mogelijk eindigen in de kwalificatie of je voorbereiden op de dag waar de punten worden verdeeld?
verdeeld.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

#83
Wat een heerlijke Quali zeg!! Inderdaad al na 1 minuut een code rood door Petrov! Hierdoor werd het zeer interessant
Was dat niet gebeurd, hadden de heren waarschijnlijk 1 ronde gereden en was het daarna wachten op Q2.
Anyway, mooie pole voor Webber die het toch weer flikt!!! McLaren is ook zeer snel, en wat te denken van de Williamsen??
Ook Sutil zit er lekker bij. En ik zou bijna Kubca vergeten  ???

Ik hoop dat er morgen evenveel gele vlaggen zijn en dat we een mooie spannende race te zien krijgen!!!
Kom maar op zou ik zeggen ;)

Mijn top 8, al is dit natuurlijk puur gissen met deze wisselende weersomstandigheden...

1: Webber
2: Lewis
3: Vettel
4: Button
5: Kubica
6: Alonso
7: Massa
8: Sutil

janke

Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 19:08:45
En je geeft op 0634 een reactie van ECHT??
Citaat van: Burorri op 28 augustus 2010 - 18:58:21
Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 18:50:36
Citaat van: Burorri op 28 augustus 2010 - 18:11:33
Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 17:57:57
Heb het idee dat Alonso met een behoorlijke nat weer afstelling staat.
Echt? Ik dacht dat Alonso was gepiepeld door het systeem en het weer(volgens Olav.)
Die Mol is leuk, verder een slecht commentator, sorry dat vind ik. En in de 3de stint waren de omstandigheden hetzelfde voor Alonso en Massa. Zoals de hele kwali. Nee Massa is hier toch wat beter dan Alonso. Geen Mol of systeem/weer die daar wat aan veranderd.
Ja snapte ook niet helemaal wat hij bedoelde, maar Massa was in deze omstandigheden beter? Kan je niets over zeggen. Als Alonso op nat staat afgesteld en Massa op droog......ja watis beter gedaan hebben? zo hoog mogelijk eindigen in de kwalificatie of je voorbereiden op de dag waar de punten worden verdeeld?
verdeeld.
Je vraagt aan 0634, ECHT?? Massa was de betere vanmiddag. Kun je er wel allerlei randzaken erbij halen maar dat helpt niets. Inderdaad worden de punten morgen verdeeld. Maar je gelooft toch niet dat een Lotus (ik noem er maar een ) punten haalt?? Ja, als er 10 uitvallen. Maar in een reguliere race kun je dat wel vergeten. Waarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

ja en ferrari heeft hun laten vangen door het weer. Wordt al moeilijk om zelfs een podium te halen.  jammer maar helaas. Ik gok dat webber en hamilton zullen strijden om de overwinning met hamilton als winnaar

Gerard

CitaatWaarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Dat heb ik inderdaad ook soms... Best wel iri....

O.T. Het kan natuurlijk dat Alonso op een natweer afstelling staat, maar was hij in Q1 wel snel? Ik kan me niet meer herinneren waar Alonso en Massa stonden na Q1  :-[

Mocht het wel zo zijn, kan Alosno morgen profiteren...

janke

Citaat van: Gerard op 28 augustus 2010 - 20:06:26
CitaatWaarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Dat heb ik inderdaad ook soms... Best wel iri....

O.T. Het kan natuurlijk dat Alonso op een natweer afstelling staat, maar was hij in Q1 wel snel? Ik kan me niet meer herinneren waar Alonso en Massa stonden na Q1  :-[

Mocht het wel zo zijn, kan Alosno morgen profiteren...
Waar kan Alonso dan van profiteren?? Ben ik benieuwd naar. Hij moet er nogal wat voorbij flitsen, incl zijn maat. Geloof ik niet zo in.
Some things are too important to be left in the past.

janke

BTW, MS in the rain was toch ook een tegenvaller??
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 28 augustus 2010 - 20:38:36
Citaat van: Gerard op 28 augustus 2010 - 20:06:26
CitaatWaarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Dat heb ik inderdaad ook soms... Best wel iri....

O.T. Het kan natuurlijk dat Alonso op een natweer afstelling staat, maar was hij in Q1 wel snel? Ik kan me niet meer herinneren waar Alonso en Massa stonden na Q1  :-[

Mocht het wel zo zijn, kan Alosno morgen profiteren...
Waar kan Alonso dan van profiteren?? Ben ik benieuwd naar. Hij moet er nogal wat voorbij flitsen, incl zijn maat. Geloof ik niet zo in.
O, daar geloof ik wel in hoor. Op Spa kan je inhalen. Ligt aan het weer en de afstelling. Maar zeker bij grillig weer is er niet beslist.

Off topic: Dat over dat op en neer gaan tijdens het typen zal ik eens navragen op het redactieforum. Heb het ook wel eens gehad...