GP van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 13 augustus 2010 - 18:53:57

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: Massa-Alonso op 22 augustus 2010 - 11:38:12
Heeft er iemand enig idee of er dit jaar ook weer een benefiet voetbalmatch gespeeld wordt op de woensdag voor het formule 1 weekend ???
Die vraag heb ik me ook al gesteld. Op dit moment nog niks van gehoord eigenlijk, ik zal er nog eens naar zoeken.

KVDracer

Citaat van: Scuderia91 op 22 augustus 2010 - 15:38:49
Citaat van: Massa-Alonso op 22 augustus 2010 - 11:38:12
Heeft er iemand enig idee of er dit jaar ook weer een benefiet voetbalmatch gespeeld wordt op de woensdag voor het formule 1 weekend ???
Die vraag heb ik me ook al gesteld. Op dit moment nog niks van gehoord eigenlijk, ik zal er nog eens naar zoeken.


Vorig jaar vond de wedstrijd plaats in Luik, zal dit jaar ook wel zijn. Ik denk dat ze dit voor iedere GP doen.

Massa-Alonso

Inderdaad vorig jaar was het in Verviers wij zitten daar in een bungalow niet zover van het circuit en Verviers is dan ook nogal in de buurt.
Wij zijn er ieder jaar bij daar in SPA en de voetbal is mooi meegenomen.
Ook al zijn er niet al te veel F1 piloten die het wagen om aan de wedstrijd deel te nemen het is altijd eens plezant om er bij te zijn de woensdagavond.
Ik ben ook al een paar weken in het oog aan het houden waar het dit jaar zal plaatsvinden maar het blijft stil daarrond.

Niels_

Ik vermoed eerlijk gezegd dat het niet door zal gaan. Op Sporza vermeldden ze dat het normaal in Brussel zou plaats vinden, maar op dezelfde dag moet FC Brussels daar aantreden. Dat kon dus niet doorgaan en ik weet niet of er eigenlijk nog iets gepland is...

Massa-Alonso

#49
Als dit de kalender zou zijn voor 2010 zullen we dit jaar op onze honger blijven zitten vrees ik:

http://www.nazionalepiloti.it/cmsystem_en/index.php?option=com_content&task=view&id=455&Itemid=291

Veel meer  kon ik tot nu toe niet vinden op het www

Laten we dan maar genieten van de rest van het weekend de regen bescherming zullen we zeker meenemen !!!

gloudiesaurus

Het is ook eens in het MVV stadion in Maastricht geweest, in 2008  meen ik. Maar ik heb er helaas ook nog niets over gehoord... normaal gesproken had ik dat dan nu toch al wel een berichtje ontvangen. Ben bang dat het dit jaar niet doorgaat...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Citaat van: gloudiesaurus op 23 augustus 2010 - 11:45:14
Het is ook eens in het MVV stadion in Maastricht geweest, in 2008  meen ik. Maar ik heb er helaas ook nog niets over gehoord... normaal gesproken had ik dat dan nu toch al wel een berichtje ontvangen. Ben bang dat het dit jaar niet doorgaat...

Klopt, toen zou ik er heen gaan. Maar ik ben er niet heen gegaan. :P
Laat ze maar racen ipv voetballen.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

sagapoa

Ik ben vanaf vrijdag ook van de partij, heb kaarten voor de steel tribune.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of ik ook een stoeltje mee kan nemen naar die tribune, zodat ik ook kan zitten.
Zal er veel verkeersopstoppingen zijn vrijdagavond als ik aankom?


Ik ben benieuwd of iemand mij dit kan vertellen!

JimmySPA

Hmzzz als je in de ochtend komt zal het wel te doen zijn. Maar hoe het is om naar het circuit te rijden weet ik niet. Volgens mij is het wel te doen...
In de avond is het meeste afgelopen. Dus dan zijn de fans weer weg, ook dit is volgens mij wel te doen. In de middag wordt denk ik wel een probleem.
Heb je een camping oid? Dan is het wel goed om ff naar je camping te bellen dat je later komt. Bij mijn camping is het na +- 17.00 dat alle reserveringen weggegooid worden en de plekken vrijgegeven voor gasten.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

JimmySPA

Oke jullie moeten het 5 dagen zonder mij doen :P Beloven jullie geen ruzie te gaan maken?? ;) :P
Ik ga nu richting Belgie. Veel plezier voor de mensen die gaan. En veel plezier voor de mensen die het op tv kijken!
Ciao

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Zo, daar zijn we de eerste week vanaf.... ;D
Geintje Jim! :)

Niels_

Citaat van: Gerard op 25 augustus 2010 - 13:31:55
Zo, daar zijn we de eerste week vanaf.... ;D
Geintje Jim! :)
Ik niet, wie weet kom ik hem wel tegen in Spa. ;D

Gerard

Nou Scuderia91,neem dan aub een plu mee, het belooft een nat weekend te worden in de ardennen de komende dagen
Dat wordt weer genieten Zondag!!!! (remember 98?) :)

Enzo

Citaat van: Gerard op 26 augustus 2010 - 14:56:25
Nou Scuderia91,neem dan aub een plu mee, het belooft een nat weekend te worden in de ardennen de komende dagen
Dat wordt weer genieten Zondag!!!! (remember 98?) :)

Plaatst dan iig een linkje naar onze eigen site ipv de concurent... ;)
http://www.f1pits.net/nieuws/weersvoorspelling_spa_francorchamps/

robbert

Citaat van: Gerard op 26 augustus 2010 - 14:56:25
Nou Scuderia91,neem dan aub een plu mee, het belooft een nat weekend te worden in de ardennen de komende dagen
Dat wordt weer genieten Zondag!!!! (remember 98?) :)

ik hoop dat je gelijk hebt, en ik denk wel dat je gelijk hebt. Gisteren zeiden ze nog dat de regen voornamelijk zou vallen op vrijdag en dat het zondag wat droger ging zijn. Maar nu is het al heel wat anders de voorspellingen.