GP van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 13 augustus 2010 - 18:53:57

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: JimmySPA op 15 augustus 2010 - 11:14:56
Citaat van: Gerard op 14 augustus 2010 - 20:45:57Verder las ik dat de organisatoren van de Grand Prix van België zich grote zorgen  maken over de toekomst van de race op het circuit van Spa...
Zo jammer, dat de mooiste races op de kalender meer en meer plaats moeten maken voor de nieuwe circuits :'(
Bij Spa hoor je dit soort berichten elk jaar... Het begint er een beetje bij te horen.  :-\




maar waar rook is, is er vuur, dus dat zal wel iets van waar zijn

T.Nuvolari

Ik hoop op een schitterende GP. Onze GP staat altijd wel voor een beetje spektakel op de baan.
Als het weer is zoals de laatste dagen kan dat niet anders en dit weer hoort gewoon bij Francorchamps.

Ik zal hem thuis vanuit de zetel meemaken, zoals bijna elk jaar trouwens, maar deze keer wel met mijn pas geboren dochter naast mij in de zetel.
Als we vroeg beginnen, en het slaat aan, heb ik later weer een extra reden om een ticketje te kopen zonder dat er thuis geklaagd wordt over de prijs van dat stukje karton.  ;)


Enzo

Goede reden om thuis te blijven idd.   :)
Meteen indoctrineren die handel... ;)

T.Nuvolari

Héhé

Ondertussen is Lewis Hamilton volop bezig met de voorbereiding van de GP.


:o :o :o

JimmySPA

Overall van Mika Hakkinen aan?? Beetje de West Mclaren kleuren :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Gek, kheb Mika nooit in bikini gezien :o
;D ;D

Maar ik kan me vervelendere manieren bedenken om je voor te bereiden :P

Enzo


McLaren_über_alles

Om de lange periode zonder GPs te overleven,hieronder een zeer mooi filmpje over de inhaalmanoeuvres van Hamilton in 2009:

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Enzo


Enzo

Hier het eerste plaatje van de nieuwe F1 sloffen.
Weet iemand of ze volgend jaar weer van die achterlijke smalle voorbanden gaan gebruiken?

KVDracer

Citaat van: Enzo op 19 augustus 2010 - 10:53:48
Hier het eerste plaatje van de nieuwe F1 sloffen.
Weet iemand of ze volgend jaar weer van die achterlijke smalle voorbanden gaan gebruiken?


Zal wel zeker, dit hebben ze veranderd op vraag van de teams vorig jaar, omdat ze toen teveel last hadden van onderstuur.

McLaren_über_alles

Citaat van: KVDracer op 19 augustus 2010 - 11:57:30
Citaat van: Enzo op 19 augustus 2010 - 10:53:48
Hier het eerste plaatje van de nieuwe F1 sloffen.
Weet iemand of ze volgend jaar weer van die achterlijke smalle voorbanden gaan gebruiken?


Zal wel zeker, dit hebben ze veranderd op vraag van de teams vorig jaar, omdat ze toen teveel last hadden van onderstuur.

Overstuur  ;)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

KVDracer

Citaat van: McLaren_über_alles op 19 augustus 2010 - 12:45:57
Citaat van: KVDracer op 19 augustus 2010 - 11:57:30
Citaat van: Enzo op 19 augustus 2010 - 10:53:48
Hier het eerste plaatje van de nieuwe F1 sloffen.
Weet iemand of ze volgend jaar weer van die achterlijke smalle voorbanden gaan gebruiken?


Zal wel zeker, dit hebben ze veranderd op vraag van de teams vorig jaar, omdat ze toen teveel last hadden van onderstuur.

Overstuur  ;)


Zolang het kind maar ne naam heeft  ;)

Enzo

Mooi gevecht tussen Hill en Schumacher in 1995 Spa!  8)



gloudiesaurus

Hey welke auto gebruikt Pirelli nu om te testen?

En ik zag voor Spa op vrijdag mooie aanbiedingen, al vanaf 30 euro kun je een dagje van de F1 genieten. Jammer alleen dat ik met een gebroken kaak zit nu ;) Anders kwam ik misschien ook wel even langs...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is