GP van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 13 augustus 2010 - 18:53:57

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

In de Ardennen weet je nooit hé. Heb daar ook eens met teensletsen, een marcelleke en een korte broek rondgelopen en een halve dag later was het aan het gieten. Ben dan maar zo'n veel te dure paraplu gaan kopen.  ::)

Niels_

Citaat van: Gerard op 26 augustus 2010 - 14:56:25
Nou Scuderia91,neem dan aub een plu mee, het belooft een nat weekend te worden in de ardennen de komende dagen
Dat wordt weer genieten Zondag!!!! (remember 98?) :)
Ik heb een hele grote paraplu ;D Toen het 2 jaar geleden begon te druppelen en ik die opendeed zag iedereen achter mij niks meer.  :P

Gerard

Citaat van: Scuderia91 op 26 augustus 2010 - 20:09:15
Citaat van: Gerard op 26 augustus 2010 - 14:56:25
Nou Scuderia91,neem dan aub een plu mee, het belooft een nat weekend te worden in de ardennen de komende dagen
Dat wordt weer genieten Zondag!!!! (remember 98?) :)
Ik heb een hele grote paraplu ;D Toen het 2 jaar geleden begon te druppelen en ik die opendeed zag iedereen achter mij niks meer.  :P
;D
Heel veel plezier de komende dagen!!!!

gloudiesaurus

Je hebt die paraplu nodig want vanmorgen schijnt het nogal geregend te hebben op Spa, de vooruitzichten voor vanmiddag zijn niet veel beter...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Alonso voorlopig het snelst, voor wat het waard is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

ja het zijn maar trainingen é, ik denk dat mclaren en redbull nog zullen terugslaan. Hopelijk laat ferrari zich niet vangen.
Maar we zullen zien

0634

#66
Naja, het zou goed kunnen dat RedBull hier niet op zijn best is. Aan de andere kant speelt de middelste sector wel in hun kaart.

Ik vlak ze ook nu nog maar even niet uit, want inderdaad zijn het maar vrije trainingen en zeker in de regen zegt dat geen drol.

Folkert

Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 09:23:21
Naja, het zou goed kunnen dat RedBull hier niet op zijn best is. Aan de andere kant speelt de middelste sector wel in hun kaart.

Ik vlak ze ook nu nog maar even niet uit, want inderdaad zijn het maar vrije trainingen en zeker in de regen zegt dat geen drol.

Ik denk dat Mclaren hier de grootste slag gaat slaan. Alle trainingen in de top 5 te vinden. RBR zal er misschien staan op zaterdag, maar dan nipt.


Weet iemand trouwens of Mclaren nou wel of neit met de F-duct heeft gereden?
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Niet. Althans, dat hebben ze vooraf verklaard. Dan ga ik ervan uit dat die er dan ook niet opzit.

Folkert

Citaat van: 0634 op 28 augustus 2010 - 13:12:52
Niet. Althans, dat hebben ze vooraf verklaard. Dan ga ik ervan uit dat die er dan ook niet opzit.
Ik meen nog een bericht te hebben gelezen dat Mclaren nog niet zeker wist of men er nou wel of niet mee ging rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Was het niet Monza waar ze zonder duct gingen rijden?

Mercedes laat weer een teleurstellend tempo zien tot nu toe...

Folkert

Citaat van: Enzo op 28 augustus 2010 - 13:48:29
Was het niet Monza waar ze zonder duct gingen rijden?

Mercedes laat weer een teleurstellend tempo zien tot nu toe...
Dat is waar ook. Ik ben even in de war. Volgens mij rijden ze in België sowieso met.



nog geen minuut bezig en nu al een code rood ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


0634

Citaat van: Enzo op 28 augustus 2010 - 13:48:29
Was het niet Monza waar ze zonder duct gingen rijden?

Och, inderdaad. Vergissing....

Enzo

#74
Mooie pole voor Webber die hier goede zaken doet voor zijn WK.
Mercedes en Alonso de pechvogels, Schumacher had Q3 kunnen halen als Rosberg hem niet had opgehouden in z'n laatste snelle ronde.
Al is het natuurlijk maar relatief gezien de gridpenalties voor beide mercedes coureurs.
http://www.f1pits.net/nieuws/gp_belgie_kwalificatie/