GP van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 13 augustus 2010 - 18:53:57

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 19 augustus 2010 - 22:30:41
Hey welke auto gebruikt Pirelli nu om te testen?

En ik zag voor Spa op vrijdag mooie aanbiedingen, al vanaf 30 euro kun je een dagje van de F1 genieten. Jammer alleen dat ik met een gebroken kaak zit nu ;) Anders kwam ik misschien ook wel even langs...
oei, sterkte met je kaak. Dronke bui en geprobeerd bokito te versieren?

Maar leuke aanbieding idd. Sfeer is altijd goed vind ik(ok laatste keer was 2004 geloof ik, iig webber reed nog bij Jaguar.)
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: gloudiesaurus op 19 augustus 2010 - 22:30:41
Hey welke auto gebruikt Pirelli nu om te testen?

En ik zag voor Spa op vrijdag mooie aanbiedingen, al vanaf 30 euro kun je een dagje van de F1 genieten. Jammer alleen dat ik met een gebroken kaak zit nu ;) Anders kwam ik misschien ook wel even langs...

Ze gebruiken de Toyota van vorig jaar. Overigens denk ik dat ik ergens gevonden heb dat je voor 24 euro al kan gaan op vrijdag, maar dat weet ik niet zeker. Ikzelf heb tickets voor het volledige weekend zodus. :)

T.Nuvolari

Idd 24 europese dinars voor vrijdag. Duur als je weet dat er heel veel gratis tickets rondgaan voor vrijdag. Ik zou sowieso liever voor zaterdag betalen dan.

gloudiesaurus

ik vind het voor zondag of een heel weekend nog altijd duur in Belgie. Het is wat schappelijker geworden als je kijkt naar enkele jaren terug maar als je naar andere GP's kijkt...

Maar toch heeft Belgie wat aparts, sfeer is altijd super. Alleen jammer dat je zo weinig van het circuit ziet en dat ze maar 44x voorbij komen. En die uitloopronde blijft jammer he ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dat klopt ja. Vooral ook dat laatste. Paar jaar geleden zat ik achterop het circuit en had geen scherm voor me, en dan komen ze gewoon ineens niet meer langs. Zonder dat je het merkt is zo'n race dan ineens voorbij. Een uitloopronde zou wel prettig zijn als afsluiting.

JimmySPA

Ja 30 euro... maja voor dat je er bent??? Auto rijdt niet op lucht... Kost ook wel weer een eurotje of 50??? Dan nog parkeren...
Heb ik over eten nog niet gesproken.  :D

Nee dan doe ik t liever in 1 x goed  ;D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

#36
Ai gloudiesaurus , das inderdaad niet zo mooi!! Sterkte!!

Wat bereft de GP, ik heb van mijn buurman gehoord hoe het is om de race op Spa live te zien, dat was niet goed bevallren
Dus ik kijk deze race (net als de rest ;) ), lekker voor de buis

BTW; Yamamoo rijdt ook in België ten nadele van Chandhok :-\

robbert

hmm ja, ik ga al een aantal jaar en heb nog nooit geen miserie gehad. Alleen soms om te verlopen van plaats moet je eens naar de uitgang van het circuit gaan om vervolgens terug binnen te gaan, maar dat is dan gewoon lachwekkend

Niels_

Citaat van: Gerard op 20 augustus 2010 - 22:26:06
Ai gloudiesaurus , das inderdaad niet zo mooi!! Sterkte!!

Wat bereft de GP, ik heb van mijn buurman gehoord hoe het is om de race op Spa live te zien, dat was niet goed bevallren
Dus ik kijk deze race (net als de rest ;) ), lekker voor de buis

BTW; Yamamoo rijdt ook in België ten nadele van Chandhok :-\
Hoezo niet? Ik ga ook al een aantal jaren en is me altijd al zeer goed bevallen. Moest Spa wegvallen zou ik zelfs overwegen om de trip naar Silverstone te maken. ;)

Overigens, iemand die KangoorooTV daar al geprobeerd? Schijnt echt zeer makkelijk en handig te zijn, maar het is zo belachelijk duur...

_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 21 augustus 2010 - 01:17:28
Overigens, iemand die KangoorooTV daar al geprobeerd? Schijnt echt zeer makkelijk en handig te zijn, maar het is zo belachelijk duur...

Lijkt inderdaad iets handigs te zijn. Blijkbaar kan je het dit jaar enkel voor een heel weekend huren. Vorig jaar kon je dat ook enkel voor de racedag huren. Dit jaar moet het 50 euro kostten voor een heel weekend. Wel met een fikse waarborg erbij...

gloudiesaurus

Parkeren is ontzettend duur, toen ik er was 20 euro per dag....... als je dan 3 dagen gaat. Ben je toch weer 60 euro lichter. Als je dan een beetje een fatsoenlijke plek hebt, maar nee dan sta je met je nette wagen in de stront en moet je blij zijn dat je na het weekend zo weg kunt rijden...

Maar een trukje, probeer eens via de uitgang van die parkeerplaatsen op het parkeerterrein te rijden ;) Ik heb het al 2 jaar op rij gedaan en niemand die het zag ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Citaat van: Makke op 21 augustus 2010 - 12:23:43
Citaat van: Scuderia91 op 21 augustus 2010 - 01:17:28
Overigens, iemand die KangoorooTV daar al geprobeerd? Schijnt echt zeer makkelijk en handig te zijn, maar het is zo belachelijk duur...

Lijkt inderdaad iets handigs te zijn. Blijkbaar kan je het dit jaar enkel voor een heel weekend huren. Vorig jaar kon je dat ook enkel voor de racedag huren. Dit jaar moet het 50 euro kostten voor een heel weekend. Wel met een fikse waarborg erbij...

Serieus? 2 jaar geleden had iemand die ik kende het en toen was het voor 3 dagen 75 euro denk ik. Maar wel met een waarborg van iets van 150 euro ofzoiets ja. Indien het 'maar' 50 euro kost voor een heel weekend overweeg ik het wel, anders niet. Ik heb een scherm voor me waar ik zit, zodus.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 augustus 2010 - 13:10:30
Parkeren is ontzettend duur, toen ik er was 20 euro per dag....... als je dan 3 dagen gaat. Ben je toch weer 60 euro lichter. Als je dan een beetje een fatsoenlijke plek hebt, maar nee dan sta je met je nette wagen in de stront en moet je blij zijn dat je na het weekend zo weg kunt rijden...

Maar een trukje, probeer eens via de uitgang van die parkeerplaatsen op het parkeerterrein te rijden ;) Ik heb het al 2 jaar op rij gedaan en niemand die het zag ;D
Dan heb je wel dure parking zeg. Laatste keer kostte het mij 5 euro denk ik...

JimmySPA

2 jaar geleden hadden we KangerooTV gehuurd. Maar ik heb er all1 in de kwali op gekeken voor de tijden...
Voor de rest vond ik er niks aan. Ze rijden voor je neus en dan ga je kijken op een scherm.   ::)
Wat wel handig was, dat je Olav Mol kon horen.
Iig ik kijk liever wat de auto's in de bochten doen, dan dat ik op een klein scherm ga kijken... Tenslotte is er altijd nog een groot scherm.

En vergeet niet dat je nog ff na de race naar het paddock bij Eau Rouge moet lopen!!! Daar staat me dan een rij, niet normaal! Toen waren we over Eau Rouge heen gesprongen...
Ik zou het iig niet aanraden :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

_Makke_

#43
Citaat van: Scuderia91 op 21 augustus 2010 - 14:52:00
Citaat van: Makke op 21 augustus 2010 - 12:23:43
Citaat van: Scuderia91 op 21 augustus 2010 - 01:17:28
Overigens, iemand die KangoorooTV daar al geprobeerd? Schijnt echt zeer makkelijk en handig te zijn, maar het is zo belachelijk duur...

Lijkt inderdaad iets handigs te zijn. Blijkbaar kan je het dit jaar enkel voor een heel weekend huren. Vorig jaar kon je dat ook enkel voor de racedag huren. Dit jaar moet het 50 euro kostten voor een heel weekend. Wel met een fikse waarborg erbij...

Serieus? 2 jaar geleden had iemand die ik kende het en toen was het voor 3 dagen 75 euro denk ik. Maar wel met een waarborg van iets van 150 euro ofzoiets ja. Indien het 'maar' 50 euro kost voor een heel weekend overweeg ik het wel, anders niet. Ik heb een scherm voor me waar ik zit, zodus.

50 euro is in elk geval het bedrag dat je kwijt bent, dat leert me een bezoekje aan hun site(http://www.kangaroo.tv/reservation.php). Nuja, die waarborg moet je nu ook neertellen hoor. Het is zelfs meer dan 150 euro. Nuja, dat geld krijg je wel terug als je het apparaatje niet naar de haaien helpt.

Hoe het zit met die waarborg:

CitaatI acknowledge that Kangaroo is authorised to collect €250.00 €200 on my credit card, for any KTV unit or €50 for any headset that is not returned, or is lost or broken . If I do not return the product immediately following the race, I understand that my credit card will be debited and charged a non-refundable €25.00 €50 late fee. If I do not return the device in the 2 subsequent weeks following my contract's due date, my credit card will be debited and charged a €225.00 non refundable and a €200 lost product fee which will be refunded if the unit is subsequently returned to the address shown in our F1 FAQs.

Massa-Alonso

Heeft er iemand enig idee of er dit jaar ook weer een benefiet voetbalmatch gespeeld wordt op de woensdag voor het formule 1 weekend ???