GP van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 13 augustus 2010 - 18:53:57

« vorige - volgende »

Franky R.

BTW,

Volgens mij hebben ze zitten slapen bij de wedstrijdleiding!
Kijk eens waar Massa staat op de grid, vlak voor de start!

Ik dacht dat er sensoren waren, die zoiets in de gaten hielden? Kennelijk zijn die dingen er alleen voor valse starts...

link: http://www.youtube.com/watch?v=NlxHOcWMM5c&feature=player_embedded

KVDracer

Ik had ze erover beziggehoord op de BBC, maar er werd verder niets meer van gezegd. Dit was wél een drive trough inderdaad.

JimmySPA

Zo he!! Er heeft er een lopen slapen daar!!! Gehehe... Only in Formula 1  :D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: KVDracer op 01 september 2010 - 16:30:48
Ik had ze erover beziggehoord op de BBC, maar er werd verder niets meer van gezegd. Dit was wél een drive trough inderdaad.
nog al ver over de streep ja. Dat dat niet opgevallen is of geregistreerd zeg. 
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Waarschijnlijk zat er nog wat veer voor zijn oog.

robbert

Citaat van: T.Nuvolari op 02 september 2010 - 00:53:40
Waarschijnlijk zat er nog wat veer voor zijn oog.
de grappigste thuis zeker

Franky R.

Deze wilde ik jullie niet onthouden: de link met een GIF-bestand van het ogenblik dat Vettel Button uit de wedstrijd rijdt. Kijk eens naar de beweging van die voorvleugel als hij erachter zit.

http://i.imgur.com/sdmFN.gif

Da's flink flexibel, niet?

Gerard

#157
Zo! Die voorvleugel zwabbert lekker met die vuile lucht achter Button
Zou dat de reden zijn dat Vettel de controle kwijt raakte?
Slipstreamen zit er dan niet in voor de Red Bulls..

Gerard

Citaat van: frankypankyv8 op 01 september 2010 - 15:06:02
BTW,

Volgens mij hebben ze zitten slapen bij de wedstrijdleiding!
Kijk eens waar Massa staat op de grid, vlak voor de start!

Ik dacht dat er sensoren waren, die zoiets in de gaten hielden? Kennelijk zijn die dingen er alleen voor valse starts...

link: http://www.youtube.com/watch?v=NlxHOcWMM5c&feature=player_embedded

Dat is inderdaadwel even iets meer dan de toegestane 25 cm... Waarom is er bij de FIA geen alarm afgegaan?
Wazig hoor...


JimmySPA

Citaat van: Gerard op 02 september 2010 - 16:23:50
Zo! Die voorvleugel zwabbert lekker met die vuile lucht achter Button
Zou dat de reden zijn dat Vettel de controle kwijt raakte?
Slipstreamen zit er dan niet in voor de Red Bulls..

Idd dit moet haast wel de reden zijn. Kijk het verschil aan downforce, daardoor gaat die auto hele verkeerde dingen doen. Wanneer je een vrachtwagen inhaalt voel je het al in een personen auto, laat staan in een windvanger van 600 kg...
Gaaf plaatje Franky!!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: 0634 op 02 september 2010 - 22:30:12
Gaat nog wel onderzocht worden:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/86327
Vind het toch raar dat ze nu niets meer kunnen doen, ookal blijkt er een fout te zijn van Massa of Ferrari, of als zelfs blijkt dat Ferrari iets illegaals doet. Ze moeten kunnen straffen wanneer ze willen als er een reden toe is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

#162
Dat is inderdaad wel raar, Blijkbaar wordt alles op Zondag avond afgesloten,en als op Maandag blijkt dat er iets illegaals is gedaan, blijft dat onbestraft

aan de andere kant.. Als de FIA hun boeltje blijkbaar niet goed voor elkaar heeft (een niet goed werkende sensor die het zou detecteren, of slapende baanmarshalls) kun je dat niemand anders dan de FIA aanrekenen

Als je door het rode licht rijd doe je ook iets wat niet mag,maar als er geen agent is die het ziet of een rood licht camera, kom je er ook ongestraft mee weg....


Franky R.

Citaat van: Gerard op 03 september 2010 - 10:10:44
Dat is inderdaad wel raar, Blijkbaar wordt alles op Zondag avond afgesloten,en als op Maandag blijkt dat er iets illegaals is gedaan, blijft dat onbestraft

aan de andere kant.. Als de FIA hun boeltje blijkbaar niet goed voor elkaar heeft (een niet goed werkende sensor die het zou detecteren, of slapende baanmarshalls) kun je dat niemand anders dan de FIA aanrekenen

Als je door het rode licht rijd doe je ook iets wat niet mag,maar als er geen agent is die het ziet of een rood licht camera, kom je er ook ongestraft mee weg....


Ik snap het ergens wel.
Het is aan de FIA/wedstrijdleiding of de overige teams om onregelmatigheden op te merken. Dit gedurende het weekeinde tot enkele uren na de race. Als je pas maandag iets opmerkt, dan zit daar zoveel tijd tussen terwijl de uitslag ook nog eens officieel is verklaard!

En dat is volgens mij het punt. De uitslag is officieel verklaard, dus heeft de FIA niet zo veel zin om het te herroepen. Want anders weet ik nog wel een paar GP's, die mogen worden herroept...

0634