GP van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 13 augustus 2010 - 18:53:57

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Enzo op 29 augustus 2010 - 05:04:00
Citaat van: Gerard op 28 augustus 2010 - 20:06:26
CitaatWaarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Dat heb ik inderdaad ook soms... Best wel iri....

Ik had hier last van nadat ik de nieuwste versie van explorer erop had gezet icm W7.
Probeer eens je "compatibiliteitsweergave" van je browser aan te zetten? ("extra" in browserbalk?)
Bij mij is het daarmee verholpen.  :)
Bedankt Enzo voor je tip. En iedereen een spannende race gewenst. Want dat is al weer een tijd geleden.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

HEt is wel een bende mbt de startopstelling he?
Er zijn zoveel mensen die een straf hebben gekregen, en weer naar voren komen omdat anderen een een straf hebben gekregen door mensen te hinderen etc, dat ik het overzicht kwijt ben?


Najah, we zien het om 2 uur wel...
Have fun everybody!!!

Enzo


Folkert

Waarom Ecclestone Spa in 2006? of 2007? er af heeft gehaald weet ik niet, maar van mij moet spa een verplicht cicuit blijven. Wat een begin. Jammer van Rubens.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#109
En welcome Jack.

Trouwens vind ik het wel raar dat er mensen underinvestigation zijn. Juist met dit weer kunnen ze er niks aan doen.




MMMM Vettel moet toch echt oppassen. Te veel fouten die hem echt de titel gaan kosten.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

Alonso heeft in de eindfase geprofiteerd van z'n natweer afstelling  ;D

Goede race van Hamilton, al kreeg ik wel bijna een hartstilstand toen hij door de grindbak reed.
Kubica ook erg goed gereden natuurlijk, jammer van z'n laatste fout in de pitstop.

Vettel die Button's race verpest >:(

Op naar Monza!

McLaren_über_alles

Vettel mag toch ook wel dringend eens z'n verstand beginnen gebruiken... Jongens toch  :D
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Folkert

Citaat van: WeezyAveli op 29 augustus 2010 - 16:26:37
Alonso heeft in de eindfase geprofiteerd van z'n natweer afstelling  ;D

Goede race van Hamilton, al kreeg ik wel bijna een hartstilstand toen hij door de grindbak reed.
Kubica ook erg goed gereden natuurlijk, jammer van z'n laatste fout in de pitstop.

Vettel die Button's race verpest >:(

Op naar Monza!
Gelukkig was ik op dat moment net even naar de wc. Anders was ik gestorven denk ik.
Hamilton heeft een zeer sterke race gereden. Kubica goed, mooie 3de plek

en ook heel mooi, gevecht tussen Schumacher en Rosberg. Schumacher heeft in mijn ogen voor het eerst tegenstand van niveau binnen eigen team.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Schumacher was eigenlijk het hele weekend sneller dan Rosberg, niks op aan te merken iig.
Sterker nog van 21 starten en dan 7de eindigen is een erg goed resultaat.  8)

Alonso en Vettel waren de weg een beetje kwijt dit weekend.
Hamilton verdiend gewonnen, nog spannend op het einde inderdaad, dat scheelde weinig.

Enzo

Citaat van: janke op 29 augustus 2010 - 11:34:47
Citaat van: Enzo op 29 augustus 2010 - 05:04:00
Citaat van: Gerard op 28 augustus 2010 - 20:06:26
CitaatWaarom scrollt mijn beeld op en neer als ik wat typ. Dat is wel een beetje irritant vind ik. Je kunt niet meer lezen wat je typt, sorry.
Dat heb ik inderdaad ook soms... Best wel iri....

Ik had hier last van nadat ik de nieuwste versie van explorer erop had gezet icm W7.
Probeer eens je "compatibiliteitsweergave" van je browser aan te zetten? ("extra" in browserbalk?)
Bij mij is het daarmee verholpen.  :)
Bedankt Enzo voor je tip. En iedereen een spannende race gewenst. Want dat is al weer een tijd geleden.
Heeft dit je probleem opgelost?

gloudiesaurus

Hamilton won verdiend, gewoon de snelste vandaag... alleen hij had ook wat geluk dat hij door het grind de banden niet in schoof ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

franknoort

Weer enorm genoten van drie dagen spektakel.   Hier wat fotos die ik graag met jullie wil delen



Petrov


Liuzzi


Liuzzi & Buemi


Alonso


Hamilton


Buemi


Kutje Kovalainen


Rosberg


Enzo

Kutje Kovalainen...?  ;D
Welkom op het Forum Franknoort en meteen een vette post! :)

0634

Lekkere race, al had die tweede regenbui iets eerder mogen komen. Of de eerste had iets langer mogen duren. Maar ik heb me prima vermaakt.

Folkert

Prima race en mooie start ook van Schumacher. Leuk gevecht ook tussen Rosberg en Schumacher aan het eind. Dit soort omstandigheden en deze baan kan hij het meest. Maar imo nog geen schim van wat hij vroeger was.

Die Vettel zeg, hij mag wel gaan oppassen. Ik zie duidelijk een verschil tussen Vettel en Hamilton. Hamilton is veel sneller volwassenere gaan rijden en is de beste van de nieuwe generatie.
Vettel zal denk ik nog een jaar moeten wachten voor zijn titel.
Trotse vader van Rosalie(L)