Publieke opinie Hongarije

Gestart door Forza F1, 01 augustus 2010 - 19:01:27

« vorige - volgende »

Wie geef jij gelijk ivm hun duel om de 10e plaats?

Rubens Barrichello
15 (88.2%)
Michael Schumacher
2 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

0634

Citaat van: JimmySPA op 07 augustus 2010 - 17:03:50
Hmmz ik zat een Top Gear aflevering van 2 weken ong geleden gister te kijken. Met een Senna special.
Maar daarin zie je Senna precies hetzelfde doen!!! Alleen niet echt opgelet welk circuit het was, voor welk team hij toen reed en bij wie hij t geintje flikte.

Ik heb TopGear niet gezien maar het zal wel Estoril zijn geweest. Prost was de ander. Precies hetzelfde inderdaad.

robbert

Citaat van: 0634 op 07 augustus 2010 - 17:06:43
Citaat van: JimmySPA op 07 augustus 2010 - 17:03:50
Hmmz ik zat een Top Gear aflevering van 2 weken ong geleden gister te kijken. Met een Senna special.
Maar daarin zie je Senna precies hetzelfde doen!!! Alleen niet echt opgelet welk circuit het was, voor welk team hij toen reed en bij wie hij t geintje flikte.

Ik heb TopGear niet gezien maar het zal wel Estoril zijn geweest. Prost was de ander. Precies hetzelfde inderdaad.

ahja, en dat noemt men dan een groot coureur. Zulke piloten moet men verbieden in de f1. Zo met de mensen hun leven spelen

Folkert

Citaat van: robbert op 07 augustus 2010 - 17:35:16
Citaat van: 0634 op 07 augustus 2010 - 17:06:43
Citaat van: JimmySPA op 07 augustus 2010 - 17:03:50
Hmmz ik zat een Top Gear aflevering van 2 weken ong geleden gister te kijken. Met een Senna special.
Maar daarin zie je Senna precies hetzelfde doen!!! Alleen niet echt opgelet welk circuit het was, voor welk team hij toen reed en bij wie hij t geintje flikte.

Ik heb TopGear niet gezien maar het zal wel Estoril zijn geweest. Prost was de ander. Precies hetzelfde inderdaad.

ahja, en dat noemt men dan een groot coureur. Zulke piloten moet men verbieden in de f1. Zo met de mensen hun leven spelen
Ja dat is een grote coureur ja, geld natuurlijk alleen bij Schumacher als hij wat verkeerd doet he  ;D :D

OT: Ik reageerde op die schorsing wat te fel, maar andere kant het had verkeerd kunnen aflopen. Met die ruimte die Schumacher gaf(en elke andere coureur die iets vergelijkbaars flikte) hoeft er maar een zuchtje wind te komen en hij zit of in de muur of in Schumacher. Kijk maar hoe makkelijk het fout ging bij Webber en Kovaleinen in Valentia.
Webber verkeek zich op het verschil in snelheid (volgens mij) en hoe snel hij dichter bij kwam. Of Vettel en Webber in Turkije?

Met deze snelheden kan er zo snel zo veel gebeuren zonder zo'n actie. Waarom dan het extra risico nemen om nog verder te gaan?
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 07 augustus 2010 - 17:03:50
Hmmz ik zat een Top Gear aflevering van 2 weken ong geleden gister te kijken. Met een Senna special.
Maar daarin zie je Senna precies hetzelfde doen!!! Alleen niet echt opgelet welk circuit het was, voor welk team hij toen reed en bij wie hij t geintje flikte.

Klopt helemaal.
En ik reageerde toen net zo (aangezien ik toen voor Prost was), als nu op die actie van Schumi!

Maar bij Schumi speelt er nog iets, wat anders was bij Senna;

Schumi heeft meermaals verklaart voor zijn "plezier" in de F1 te zijn gestapt. Dus vanwaar dan die agressie tegenover Hamilton, Massa, Kubica en Barrichello?!?
Je zou bijna denken dat hij weer F1 is gaan rijden, om zijn gram te halen...(t.o.z. van Alonso, Massa en Barrichello is dat bijna te begrijpen...Maar Hamilton?)

Voer voor psychologen die Schumi... ???

Enzo

Schumacher is iemand die het gewoon is mee te kunnen komen met de snelste.
De situatie waar hij nu in zit is voor hem ook nieuw.

Hij moet opnieuw de F1 auto en haar limieten ontdekken en daar zijn rijstijl op aanpassen.
Dit alles zonder testen, wat het een soort "training on the job" maakt.
Daarnaast moet Mercedes ook nog eens een fatsoenlijke auto bouwen.
Dit jaar pakt minder goed uit dan de fans gehoopt hadden, maar in feite is het een leerjaar voor zowel Schumacher als voor Mercedes.
Ik hoop voor Schumacher en Mercedes dat alles volgend jaar wel op z'n plek valt.

Heb een aantal berichtten gelezen over dat de banden van dit jaar zo bijzonder anders zijn dan voorheen. Ook hier ligt een sleutel van succes voor teams evenals voor de coureurs.
De ene auto/coureur kan hier beter mee omgaan dan de andere, zelfs binnen hetzelfde team.
Ik hoop dat Pirelli een wat universelere band ontwerpt waar iedereen goed mee overweg kan.
Het feit dat je met reserve moet rijden omdat anders je banden na 4 rondjes stuk zijn vind ik maar niks...
Met brandstof idem, je kan niet de hele race full power rijden want dan finish je niet...

Technisch en tactisch vind ik dit jaar niet echt boeiend als ik eerlijk moet zijn.

flupke3

Citaat van: frankypankyv8 op 08 augustus 2010 - 16:36:13
Citaat van: JimmySPA op 07 augustus 2010 - 17:03:50
Hmmz ik zat een Top Gear aflevering van 2 weken ong geleden gister te kijken. Met een Senna special.
Maar daarin zie je Senna precies hetzelfde doen!!! Alleen niet echt opgelet welk circuit het was, voor welk team hij toen reed en bij wie hij t geintje flikte.

Klopt helemaal.
En ik reageerde toen net zo (aangezien ik toen voor Prost was), als nu op die actie van Schumi!

Maar bij Schumi speelt er nog iets, wat anders was bij Senna;

Schumi heeft meermaals verklaart voor zijn "plezier" in de F1 te zijn gestapt. Dus vanwaar dan die agressie tegenover Hamilton, Massa, Kubica en Barrichello?!?
Je zou bijna denken dat hij weer F1 is gaan rijden, om zijn gram te halen...(t.o.z. van Alonso, Massa en Barrichello is dat bijna te begrijpen...Maar Hamilton?)

Voer voor psychologen die Schumi... ???
Die actie van Senna was idd  een smet op zijn palmares en niet aanvaardt baar maar de actie van Schumi was toch erger hoor.
Schumi was duidelijk trager dan Rubens en het duurde veel langer tot hij uitweek om   rubens meer ruimte te geven.Bovendien was de ruimte tussen
de pitmuur veel  kleiner dan in het "prost-senna " duel.

Zaphod_Beeblebrox

Senna is voor zulke acties ook getsraft net als Schumacher nu.

robbert

#37
zo'n pîloten moeten ze gewoon verbannen uit de f1. Want 1keer zo'n actie is nog eens zo'n actie doen.
Schumacher is gewoon gefrustreerd omdat hij niet meer mee kan met de top. En daarom doet hij zo'n levensgevaarlijke domme acties. Hij zou gewoon beter met pensioen gaan, want dan kan hij mss nog met een goed geweten op pensioen gaan zoals toen hij op topniveau was in 2006

Zaphod_Beeblebrox

Tuurlijk, alke piloot die ooit iets dergelijks heeft gedaan uit de F1 zetten.  ??? Blijkbaar is heel zijn carrière nu gebrandmerkt door deze actie, belachelijk!

Sommige mensen kunnen echt overdrijven en andere mensen kunnen overdrijven in het overdrijven. ::)

robbert

Citaat van: Zaphod op 10 augustus 2010 - 09:39:55
Tuurlijk, alke piloot die ooit iets dergelijks heeft gedaan uit de F1 zetten.  ??? Blijkbaar is heel zijn carrière nu gebrandmerkt door deze actie, belachelijk!

Sommige mensen kunnen echt overdrijven en andere mensen kunnen overdrijven in het overdrijven. ::)
Maar hij heeft wel elke titel die hij behaald heeft, eerlijk verdient vind ik

flupke3

Vind je ::)Zijn 1e kon hij pas veroveren door een aanrijding met Hill  die hij had kunnen vermijden.
Zijn 2e was verdiend al was ze niet vrij van controverse.Zijn titels bij ferrari waren mooi maar
echte concurrentie had hij niet omdat Barrichello niet kon of mocht winnen.
Een bewuste keuze bij ferrari met het maximum behaalde resultaat...alleen zie ik
liever iemand winnen die geen voorkeursbehandeling krijgt door b.v een bolide
te krijgen die naar zijn wensen is gebouwd en als eerste updates krijgt.
En rubens had eigenlijk na 2 jaar moeten vertrekken bij ferrari .

robbert

Citaat van: flupke3 op 10 augustus 2010 - 22:46:53
Vind je ::)Zijn 1e kon hij pas veroveren door een aanrijding met Hill  die hij had kunnen vermijden.
Zijn 2e was verdiend al was ze niet vrij van controverse.Zijn titels bij ferrari waren mooi maar
echte concurrentie had hij niet omdat Barrichello niet kon of mocht winnen.
Een bewuste keuze bij ferrari met het maximum behaalde resultaat...alleen zie ik
liever iemand winnen die geen voorkeursbehandeling krijgt door b.v een bolide
te krijgen die naar zijn wensen is gebouwd en als eerste updates krijgt.
En rubens had eigenlijk na 2 jaar moeten vertrekken bij ferrari .

maar toch, sommige acties konden niet door de beugel en dan moest hij toch gestraft worden door enkele races geschorst te worden, dan had hij enkele van die titels niet behaald

Zaphod_Beeblebrox

Citaat van: flupke3 op 10 augustus 2010 - 22:46:53
Zijn 1e kon hij pas veroveren door een aanrijding met Hill  die hij had kunnen vermijden.

Die eerste had hij al lang in zijn zak gehad was hij niet zoveel geschorst geweest. Domineerde het seizoen van de eerste tot de laatste race en Hill kon enkele races winnen omdat Schumacher die schorsingen uitzat.

Folkert

Citaat van: Zaphod op 11 augustus 2010 - 07:22:59
Citaat van: flupke3 op 10 augustus 2010 - 22:46:53
Zijn 1e kon hij pas veroveren door een aanrijding met Hill  die hij had kunnen vermijden.

Die eerste had hij al lang in zijn zak gehad was hij niet zoveel geschorst geweest. Domineerde het seizoen van de eerste tot de laatste race en Hill kon enkele races winnen omdat Schumacher die schorsingen uitzat.

Ja als.....
Als Senna nog leefde had SChumacher niet veel kans gehad.
Trotse vader van Rosalie(L)

Zaphod_Beeblebrox

Waar slaat dat nu weer op, je mist volledig het punt.