Publieke opinie Hongarije

Gestart door Forza F1, 01 augustus 2010 - 19:01:27

« vorige - volgende »

Wie geef jij gelijk ivm hun duel om de 10e plaats?

Rubens Barrichello
15 (88.2%)
Michael Schumacher
2 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Folkert

Citaat van: robbert op 02 augustus 2010 - 17:21:32
Citaat van: Burorri op 02 augustus 2010 - 13:16:21
Citaat van: robbert op 02 augustus 2010 - 12:14:33
Citaat van: KVDracer op 02 augustus 2010 - 10:09:24
Achja, ik vind dat ze dan Vettel voor zijn starts in Engeland en Duitsland ook hadden kunnen straffen. Oké, hij gaat er mee naar de muur, maar het is zoals MS zelf zegt:"Ik heb nog teveel plaats gelaten, want hij is er nog tussen geraakt". Toen Alguersuari hem in Australië zomaar voorbij ging zei iedereen dat hij het racen verleert was en dat hij beter kon stoppen. Nu hij vecht voor zijn plaats is het terug niet goed.

inderdaad, dan moet iedereen die een andere rijder naar de muur dwingt een straf geven.
Ben ik helemaal mee eens. Weet alleen niet uit mijn hoofd wie er allemaal zulke acties hebben uit gevoerd. Volgens mij was die van Schumacher toch wel heel stuk erger dan de andere, maar daar kan ik me in vergissen.

ik kan mij herrinneren, dat vettel dat deed met alonso en webber vorig jaar met barrichello in duitsland
Van Webber kan ik me nu ook herinneren nu ja, maar Vettel....nee daar ben ik de gegevens van kwijt in mijn grijze hersenen.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Gewoon een rare actie van Schumacher. Slaat nergens op omdat om een schamel puntje te doen. Maar ja, we weten dat van hem.

Forza F1

Alléé... nu heeft hij tenminste toch z'n excuses aangeboden aan Barrichello  :)

KVDracer

Citaat van: Burorri op 02 augustus 2010 - 17:35:52
Citaat van: robbert op 02 augustus 2010 - 17:21:32
Citaat van: Burorri op 02 augustus 2010 - 13:16:21
Citaat van: robbert op 02 augustus 2010 - 12:14:33
Citaat van: KVDracer op 02 augustus 2010 - 10:09:24
Achja, ik vind dat ze dan Vettel voor zijn starts in Engeland en Duitsland ook hadden kunnen straffen. Oké, hij gaat er mee naar de muur, maar het is zoals MS zelf zegt:"Ik heb nog teveel plaats gelaten, want hij is er nog tussen geraakt". Toen Alguersuari hem in Australië zomaar voorbij ging zei iedereen dat hij het racen verleert was en dat hij beter kon stoppen. Nu hij vecht voor zijn plaats is het terug niet goed.

inderdaad, dan moet iedereen die een andere rijder naar de muur dwingt een straf geven.
Ben ik helemaal mee eens. Weet alleen niet uit mijn hoofd wie er allemaal zulke acties hebben uit gevoerd. Volgens mij was die van Schumacher toch wel heel stuk erger dan de andere, maar daar kan ik me in vergissen.

ik kan mij herrinneren, dat vettel dat deed met alonso en webber vorig jaar met barrichello in duitsland
Van Webber kan ik me nu ook herinneren nu ja, maar Vettel....nee daar ben ik de gegevens van kwijt in mijn grijze hersenen.

In Duitsland, een week geleden, ramt Vettel Alonso bijna in de muur bij de start, waardoor Massa als leider door de eerste bocht kwam. En in Engeland ging hij met Webber bij de start ook naar de muur.

robbert

Citaat van: KVDracer op 02 augustus 2010 - 22:23:45
Citaat van: Burorri op 02 augustus 2010 - 17:35:52
Citaat van: robbert op 02 augustus 2010 - 17:21:32
Citaat van: Burorri op 02 augustus 2010 - 13:16:21
Citaat van: robbert op 02 augustus 2010 - 12:14:33
Citaat van: KVDracer op 02 augustus 2010 - 10:09:24
Achja, ik vind dat ze dan Vettel voor zijn starts in Engeland en Duitsland ook hadden kunnen straffen. Oké, hij gaat er mee naar de muur, maar het is zoals MS zelf zegt:"Ik heb nog teveel plaats gelaten, want hij is er nog tussen geraakt". Toen Alguersuari hem in Australië zomaar voorbij ging zei iedereen dat hij het racen verleert was en dat hij beter kon stoppen. Nu hij vecht voor zijn plaats is het terug niet goed.

inderdaad, dan moet iedereen die een andere rijder naar de muur dwingt een straf geven.
Ben ik helemaal mee eens. Weet alleen niet uit mijn hoofd wie er allemaal zulke acties hebben uit gevoerd. Volgens mij was die van Schumacher toch wel heel stuk erger dan de andere, maar daar kan ik me in vergissen.

ik kan mij herrinneren, dat vettel dat deed met alonso en webber vorig jaar met barrichello in duitsland
Van Webber kan ik me nu ook herinneren nu ja, maar Vettel....nee daar ben ik de gegevens van kwijt in mijn grijze hersenen.

In Duitsland, een week geleden, ramt Vettel Alonso bijna in de muur bij de start, waardoor Massa als leider door de eerste bocht kwam. En in Engeland ging hij met Webber bij de start ook naar de muur.

inderdaad, en dat noemt men dan niet gevaarlijk. Er kon hetzelfde gebeuren zoals in hongarije kon gebeuren

Zaphod_Beeblebrox

Je reinste B.S.! Vettel ging wel richting de muur, maar ging bijlange niet zo ver als Schumacher afgelopen weekend. Je hebt uitwijken en je hebt uitwijken.
Ondertussen heeft Schumacher zelf toegegeven dat hij over de schreef is gegaan en dat zijn straf meer dan terecht is. Mij lijkt het dan einde discussie.

Folkert

Citaat van: Zaphod op 03 augustus 2010 - 08:17:27
Je reinste B.S.! Vettel ging wel richting de muur, maar ging bijlange niet zo ver als Schumacher afgelopen weekend. Je hebt uitwijken en je hebt uitwijken.
Ondertussen heeft Schumacher zelf toegegeven dat hij over de schreef is gegaan en dat zijn straf meer dan terecht is. Mij lijkt het dan einde discussie.
Inderdaad, heb net ff de start op nieuw gezien en dat was bijlange na niet zo ver als afgelopen zondag. Dit heeft Schumacher zelf ook meerdere malen gedaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Schumacher ging inderdaad te ver, Rubens was niet te houden op die nieuwe zachte banden.
Al vind ik het ook weer niet nodig dit meer aandacht te geven dan een ander race incident.
Nogal een zware straf als je het mij vraagt...Shit happens!

Zaphod_Beeblebrox

Hier kan je pas echt zien hoe close het was.  :o


Folkert

Citaat van: Zaphod op 03 augustus 2010 - 11:46:01
Hier kan je pas echt zien hoe close het was.  :o


geen toegang, kan niks zien dus. Maar heb zelf plaatje gezien op GPupdate, ongelovelijk close.
Trotse vader van Rosalie(L)

Zaphod_Beeblebrox

Zal wel zelfde foto zijn geweest. Deze is van de twitter van Sutton images.

Wizard

Citaat van: 0634 op 02 augustus 2010 - 19:49:37
Gewoon een rare actie van Schumacher. Slaat nergens op omdat om een schamel puntje te doen. Maar ja, we weten dat van hem.

Wat weten we? Dat hij strijd om ieder puntje? Goede eigenschap! Mogen veel coureurs een voorbeeld aannemen danwel op een jofelere manier je positie te verdedigen natuurlijk.

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 augustus 2010 - 15:10:17
Citaat van: 0634 op 02 augustus 2010 - 19:49:37
Gewoon een rare actie van Schumacher. Slaat nergens op omdat om een schamel puntje te doen. Maar ja, we weten dat van hem.

Wat weten we? Dat hij strijd om ieder puntje? Goede eigenschap! Mogen veel coureurs een voorbeeld aannemen danwel op een jofelere manier je positie te verdedigen natuurlijk.
Ik denk dat er bedoelt word dat van Schumacher bekent is dat hij te ver gaat om sommige dingen te bereiken. Vroeger was het om de titel, nu slechts om 1 punt. Iemand de dood in jagen om WK te worden is nog tot daar aan toe, maar voor 1 punt?
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

Hmmz ik zat een Top Gear aflevering van 2 weken ong geleden gister te kijken. Met een Senna special.
Maar daarin zie je Senna precies hetzelfde doen!!! Alleen niet echt opgelet welk circuit het was, voor welk team hij toen reed en bij wie hij t geintje flikte.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Citaat van: Wizard op 07 augustus 2010 - 15:10:17
Citaat van: 0634 op 02 augustus 2010 - 19:49:37
Gewoon een rare actie van Schumacher. Slaat nergens op omdat om een schamel puntje te doen. Maar ja, we weten dat van hem.

Wat weten we? Dat hij strijd om ieder puntje? Goede eigenschap! Mogen veel coureurs een voorbeeld aannemen danwel op een jofelere manier je positie te verdedigen natuurlijk.
Nee, dat hij een toefje over het randje gaat. Was namelijk wel gevaarlijk wat hij deed.

Dat hij voor een puntje zo ver gaat is ergens ook zeker wel lovenswaardig, doet mij ook geloven dat hij nog dusdanig veel vuur heeft dat hij echt niet gaat stoppen deze winter. Maar dit soort dingen verwacht ik eerder als het alles of niets is voor de titel.

MAar okee, we moeten dit ook niet teveel opblazen denk ik. Ik hoorde elders mensen al om 2 wedstrijden schorsing roepen. Gaat nergens meer over natuurlijk.