Man van de wedstrijd: Hongarije

Gestart door Folkert, 01 augustus 2010 - 15:54:45

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Mark Webber
8 (50%)
Fernando Alonso
1 (6.3%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Felipe Massa
0 (0%)
Vitali Petrov
3 (18.8%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Pedro de la Rosa
0 (0%)
Jenson Button
0 (0%)
Kamui Kobayashi
1 (6.3%)
Rubens Barrichello
3 (18.8%)

Totaal aantal stemmen: 12

Folkert

Zoals gewoonlijk: Wie verdiend de titel man van de wedstrijd?
Trotse vader van Rosalie(L)

redasian


gloudiesaurus

Moeilijk deze keer, maar uiteindelijk toch Webber ondanks zijn wat mindere start...

Verder Petrov, Hulkenberg, De la Rosa, en Kobayashi erg sterk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Webber! Geen twijfel mogelijk.
Zoals hij een gat van 23 sec creƫrde en zo de overwinning naar zich toe trok,erg knap!!
Verder foutloos gereden

Folkert

Rubens Alleen al om zijn geniale actie op Schumacher.

Webber,Kobayashi en Petrov verdienen ook de titel.
Zeer moeilijk te beslissen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2010 - 17:18:12
Moeilijk deze keer, maar uiteindelijk toch Webber ondanks zijn wat mindere start...

Verder Petrov, Hulkenberg, De la Rosa, en Kobayashi erg sterk.

Webber zat dan ook op het vuile gedeelte. ;) Man van de wedstrijd? Moeilijk. Barrichello/Webber.

Franky R.

#6
Barrichello, omdat ik vond dat hij alleen maar voor zijn pensioen aan het rijden was...Toonde hier aan nog over de "vereiste ballen" te beschikken...
Ook een topper(tje); Petrov die Kubica verslaat en een net resultaat boekt.

Of Kamui Kobayashi, die als 23ste start, in de eerste ronde 7 man inhaalt (op een circuit waar inhalen moeilijk heet te zijn) en dan finishen op P9...

Alleen heb ik wat Petrov betreft twee vragen;

* Rijd hij (nu) zo goed, omdat men hem onder druk zet?
* Wiens setup was dat (waarmee Petrov Kubica versloeg)?

Franky R.


lalamala

#8
Webber was fantastisch, maar dat was te verwachten in een superieure auto. Alonso daarentegen rijdt een hele race met red bulls hijgend in zijn nek en maakt geen enkele fout + massa compleet zoek gereden => mijn man van de wedstrijd!

_Makke_

#9
Ik zou hier het ontwerpteam van RedBull willen plaatsen, maar aangezien er 1 naam verwacht wordt: Adrian Newey. Ongelooflijk seg, zelfs iemand met het IQ van een aap kon de race winnen in die RedBull. Als de RedBulls eens op het gas gingen verloor de concurrentie in't beste geval 1sec.

Deed me denken aan de race te Monaco in 2007. Waar Alonso en Hamilton iedereen, op Massa na, op een ronde gezet hebben.

T.Nuvolari

Heb Petrov gekozen. De man laat meer zien dan we van hem verwacht hadden.
Dat ze hem onder druk zetten vind ik niet de juiste manier, maar blijkbaar werpt het zijn vruchten af.

0634

Ik ga ook voor Petrov. Goede race gereden.

Webber deed natuurlijk alles goed, maar zonder de fout van Vettel had ik het nog moeten zien. Barrichello had een mooi gevecht en Hamilton een mooie inhaal actie, maar toch vond ik Petrov de man van de race.

Forza F1

Webber !

Vanop TV zag het er allemaal wel makkelijk uit, maar dit zal het wellicht wel niet geweest zijn. Om dit te doen lukken, moest hij alles perfect uitvoeren, en dat heeft hij ook gedaan! Mocht hij 1x van de baan geraakt zijn had hij tijd verloren, banden vuil,enzvoort... Maar hij heeft niet 1 wiel verkeerd geplaatst, en rondje na rondje snelste rondes neergezet. Petje af hoor!!  :)

Folkert

Citaat van: 0634 op 02 augustus 2010 - 19:52:17
Ik ga ook voor Petrov. Goede race gereden.

Webber deed natuurlijk alles goed, maar zonder de fout van Vettel had ik het nog moeten zien. Barrichello had een mooi gevecht en Hamilton een mooie inhaal actie, maar toch vond ik Petrov de man van de race.
[/quote
Inderdaad, zullen we nooit weten. Webber heeft dan wel 10+ seconde verloren achter Alonso, Vettel heeft dat zeker ook. Maar Vettel mag wel beter zijn best doen om WK te worden. In de basis is hij sneller dan Webber, maar Webber is de betere coureur denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: T.Nuvolari op 02 augustus 2010 - 17:55:06
Heb Petrov gekozen. De man laat meer zien dan we van hem verwacht hadden.
Dat ze hem onder druk zetten vind ik niet de juiste manier, maar blijkbaar werpt het zijn vruchten af.

Idem