Man van de race, Grand Prix duitsland

Gestart door Gerard, 26 juli 2010 - 12:22:31

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race op Hockenheim?

Massa
6 (66.7%)
Alonso
2 (22.2%)
Vettel
0 (0%)
Hamilton
1 (11.1%)
Button
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)
Petrov
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Gerard

Eigenlijk een overbodige vraag wat mij betreft,maar ik ben benieuwd naar jullie mening..
Wie was gisteren de man van de race?

Folkert

Misschien de hele top 10 er inzetten.

Maar Massa was met enig geluk bij de start de beste. Mooie start en daarna goed gereden. Alonso was de snellere, maar kwam hem niet voor bij. Hamilton mooie start en won 2 plaatsen en kon daarna niks meer uitrichten. Verder neit veel bijzonders.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 12:33:58
Misschien de hele top 10 er inzetten.
Thnx, is gedaan (ik ben nog maar een groentje hier, dus tis nog ff wennen  :-[ ;) )

Wizard

Alonso. Hij wint na een zwaar bevochten strijd de wedstrijd...... :'( :'( :'(

Zaphod_Beeblebrox

Massa, als snelste weg en liet eindelijk zien waarom hij in een Ferrari zit.
De rest was in normale doen lijkt me.

Folkert

Citaat van: Zaphod op 26 juli 2010 - 14:30:11
Massa, als snelste weg en liet eindelijk zien waarom hij in een Ferrari zit.
De rest was in normale doen lijkt me.
Volgens mij had hij gelukje dat Alonso werd opgehouden door Vettel, maar nog steeds zeer goed gereageerd en gestart.
Trotse vader van Rosalie(L)

Zaphod_Beeblebrox

Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 14:38:44
Citaat van: Zaphod op 26 juli 2010 - 14:30:11
Massa, als snelste weg en liet eindelijk zien waarom hij in een Ferrari zit.
De rest was in normale doen lijkt me.
Volgens mij had hij gelukje dat Alonso werd opgehouden door Vettel, maar nog steeds zeer goed gereageerd en gestart.

Je moet het nog altijd doen natuurlijk.

Wizard

Geluk? Dat noem ik racen. Wat in ronde 50(?) gebeurde dat heeft niks met racen te maken.

Folkert

Citaat van: Wizard op 26 juli 2010 - 14:44:08
Geluk? Dat noem ik racen. Wat in ronde 50(?) gebeurde dat heeft niks met racen te maken.
Hoe je het wend of keert, het was geluk. Het is racen en Massa heeft het wel goed gedaan. Maar daar wil ik hem ook niet op onderuit halen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Wizard op 26 juli 2010 - 12:50:51
Alonso. Hij wint na een zwaar bevochten strijd de wedstrijd...... :'( :'( :'(
;D ;D ;D

Wizard

Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 15:20:17
Citaat van: Wizard op 26 juli 2010 - 14:44:08
Geluk? Dat noem ik racen. Wat in ronde 50(?) gebeurde dat heeft niks met racen te maken.
Hoe je het wend of keert, het was geluk. Het is racen en Massa heeft het wel goed gedaan. Maar daar wil ik hem ook niet op onderuit halen.

Dan hebben jij en ik een andere definitie van geluk/pech. Als Alonso nu een mechanisch probleem had waardoor hij een extra pitstop had moeten maken okeey, dan kun je spreken van geluk maar een rijder die goede start heeft geen geluk omdat andere minder goed starten. Als dat geluk is, heeft iedere kampioen geluk. Geluk dat hij in die auto zat, geluk dat de andere niet sneller waren, ga zo maar door.

Folkert

Citaat van: Wizard op 26 juli 2010 - 16:50:47
Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 15:20:17
Citaat van: Wizard op 26 juli 2010 - 14:44:08
Geluk? Dat noem ik racen. Wat in ronde 50(?) gebeurde dat heeft niks met racen te maken.
Hoe je het wend of keert, het was geluk. Het is racen en Massa heeft het wel goed gedaan. Maar daar wil ik hem ook niet op onderuit halen.

Dan hebben jij en ik een andere definitie van geluk/pech. Als Alonso nu een mechanisch probleem had waardoor hij een extra pitstop had moeten maken okeey, dan kun je spreken van geluk maar een rijder die goede start heeft geen geluk omdat andere minder goed starten. Als dat geluk is, heeft iedere kampioen geluk. Geluk dat hij in die auto zat, geluk dat de andere niet sneller waren, ga zo maar door.
Daarom zei ik ook gelukje. Als je de post verder leest zie je dat ik ook veel credit leg bij Massa en dat hij zeker goed gestart was. Maar je kan niet ontkennen dat de deur wagenwijd open ging voor Massa. Nada, niemand zat hem in de weg en Vettel moest Alonso af houden en Alonso had Vettel voor zijn deur. Kan Massa niks aan doen en anticipeert uitstekend en pakt de leiding. Chapeu Massa, maar je kan niet ontkennen dat dat wel beetje een geluk was. En dan bedoel ik niet zoveel geluk dat hij niks hoefde te doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Wat een gejank over Massa en Alonso. Had Massa ballen gehad was hij blijven rijden en meer is daar niet over te vertellen.
Alonso heeft meer ballen zoiets te vragen wetende dat de kritiek niet mals zal zijn. Ondanks dat Massa weinig moed toonde mag hij van mij ook man of the race zijn.

meatball

Massa  en Alonso wat een waardige f1 rijders zijn het toch.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Man man, en in geval van Schumacher Barrichello zijn het rijders van wereldklasse?
Trotse vader van Rosalie(L)