German Grand Prix 2010 , Hockenheimring

Gestart door Gerard, 15 juli 2010 - 15:50:49

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ik denk ook dat Massa wel had gewonnen als ze vrij hadden mogen racen. Maar qua rondetijden was Alonso toch wel wat sneller?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Citaat van: gloudiesaurus op 25 juli 2010 - 16:11:37
Ik denk ook dat Massa wel had gewonnen als ze vrij hadden mogen racen. Maar qua rondetijden was Alonso toch wel wat sneller?
Veel verschil zat er niet op, maar Alonso was volgens mij wel iets sneller. Hoe dan ook weet je het nooit zeker, want dankzij die gedubbelden zou Alonso nog wel een keer dicht bij Massa kunnen komen. ;)

McLaren_über_alles

Proficiat aan Ferrari, die in hun eerste 1-2 sinds 2 jaar er weer in slagen om de volledige sport te belazeren. Chapeau!
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

meatball

Ik heb de race niet verder gezien,na het meest belagelijke moment sinds jaren ga ik ook niet meer kijken.Fi is verworden tot eenn onozele poppenkast en is gewoon geen sport meer.Als dit gebeurd met de titel als inzet ok maar nu  >:( Van mij mag Ferrari voor de rest van het seizoen aan de kant.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Danny-boy

Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 16:43:39
Ik heb de race niet verder gezien,na het meest belagelijke moment sinds jaren ga ik ook niet meer kijken.Fi is verworden tot eenn onozele poppenkast en is gewoon geen sport meer.Als dit gebeurd met de titel als inzet ok maar nu  >:( Van mij mag Ferrari voor de rest van het seizoen aan de kant.

Heb ook niet echt verder gekeken. Wel naar het intervieuw achteraf, maar ze draaiden rond de pot zoals ik verwacht had. Alonso met zijn "this is rediculous" Hij is zelf belachelijk. Als hij zijn zin niet krijgt loopt hij snel naar een ander team. Geen karakter die vent  ::)

FA1903

Citaat van: McLaren_über_alles op 25 juli 2010 - 16:40:55
Proficiat aan Ferrari, die in hun eerste 1-2 sinds 2 jaar er weer in slagen om de volledige sport te belazeren. Chapeau!

Waarom zegt iedereen de 1ste 1 2 in 2 jaar?? op bbc en canvas zeiden ze net het zelfde...In Bahrein hadden ze toch ook een 1 2 ?

Folkert

Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 16:43:39
Ik heb de race niet verder gezien,na het meest belagelijke moment sinds jaren ga ik ook niet meer kijken.Fi is verworden tot eenn onozele poppenkast en is gewoon geen sport meer.Als dit gebeurd met de titel als inzet ok maar nu  >:( Van mij mag Ferrari voor de rest van het seizoen aan de kant.
I`s het zo verschillend van Oostenrijk 2002? Toen was Ferrari in mijn ogen ook een poppen kast, met groostste puppeteer Schumacher. Ferrari heeft volgens eigenzeggen nog kans op de titel dus waarom niet?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/239716/ferrari-krijgt-boete-van-honderdduizend-dollar/Best nep dus. Ok, nu een voordeel voor Ferrari door de FIA, maar nu moeten ze dus echt kappen met zeiken. Ferrari word met Alonso weer de Ferrari met Schumacher: Achterbaks en jankerig winnen, meestal met sommige streepjes op het CV
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 25 juli 2010 - 16:11:37
Ik denk ook dat Massa wel had gewonnen als ze vrij hadden mogen racen. Maar qua rondetijden was Alonso toch wel wat sneller?

Hooguit een halve seconde per ronde, maar daarmee kun je nog geen gelijkwaardige auto mee inhalen...
Tja, Ferrari pakt de gang van zaken niet zo goed aan...In de afgelopen weken hebben ze veel nadeel ondervonden (Valencia, Sliverstone) en nu ze weer de juitse kan op gaan qua ontwikkeling, komen ze met teamorders!

Naar mijn mening nergens voor nodig! Het WK ligt nog steeds helemaal open en Massa was het gehele weekeinde bij Alonso in de buurt gebleven.
Heeft Massa het eindelijk weer voor elkaar, moet hij een "Barrichello" doen...

Al geloof ik dat Massa opzettelijk Alonso zo "luid en duidelijk" voorbij liet. Zou ik ook doen, terwijl je je de pleuris rijdt met die (te) harde banden...
I.i.g. heb ik nu geleerd waar Massa echt mee zit. Massa houdt niet van de harde band en/of een setup dat gericht is op die harde band.

De FIA schijnt Ferrari op het matje te hebben geroepen, maar het gaat (vooralsnog) niet over de teamorder (maar over de voorvleugel).
Eddie Jordan wilt dat Ferrari geschorst wordt.
Dat vind ik een te zware straf. Een tijdstraf zou ik ook te zwaar vinden. Laat de FIA de behaalde constructeurspunten voor dit GP schrappen, terwijl zo ook Massa (en helaas Alonso) zo wordt ontzien doordat ze hun coureurspunten mogen houden....

Franky R.

Citaat van: Burorri op 25 juli 2010 - 18:24:53
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/239716/ferrari-krijgt-boete-van-honderdduizend-dollar/Best nep dus. Ok, nu een voordeel voor Ferrari door de FIA, maar nu moeten ze dus echt kappen met zeiken. Ferrari word met Alonso weer de Ferrari met Schumacher: Achterbaks en jankerig winnen, meestal met sommige streepjes op het CV

Och ja, 100.000 euro. Maar de punten blijven wel staan voor Ferrari. Jammer...Het was gepast geweest als het team haar behaalde punten had moeten inleveren.

Folkert

Citaat van: frankypankyv8 op 25 juli 2010 - 18:27:38
Citaat van: Burorri op 25 juli 2010 - 18:24:53
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/239716/ferrari-krijgt-boete-van-honderdduizend-dollar/Best nep dus. Ok, nu een voordeel voor Ferrari door de FIA, maar nu moeten ze dus echt kappen met zeiken. Ferrari word met Alonso weer de Ferrari met Schumacher: Achterbaks en jankerig winnen, meestal met sommige streepjes op het CV

Och ja, 100.000 euro. Maar de punten blijven wel staan voor Ferrari. Jammer...Het was gepast geweest als het team haar behaalde punten had moeten inleveren.
Ferrari offert denk ik graag haar punten op als ze een rijder WK kunnen krijgen. Alonso heeft de beste kans. Dit doet Ferrari niks en de straf is om te lachen. Nee, FIA is goed bezig nu.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

 Ik krijg een echte anti f1 gevoel,voor mijn hoeft het niet meer. Ik geef mijn tickets voor Spa weg aan mijn buurman en dat ze erin stikken en kijk nooit meer .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Niels_

En we blijven huilen. ::) Ik herriner me plots op dezelfde plaats, het jaar 2008. Kovalainen laat Hamilton belachelijk simpel passeren, maar niemand maakt er zich druk om omdat het om positie 5 ging. Dat scheelt maar 1 puntje, don't worry (Iemand die zich dit herinnert? Allicht niet). Maar toevallig in dat jaar wint Hamilton de wereldtitel met 1 punt. Maar gezien het feit wat er allemaal gebeurd is die laatste GP, denkt niemand daar meer aan terug...

Blijkbaar gelooft niemand er nog in dat Alonso wereldkampioen kan worden? Het verschil is 34 punten nu met nog 8 GP's te gaan. Alsof dat zo onrealistisch is. ::)

meatball

Citaat van: Scuderia91 op 25 juli 2010 - 18:41:15
En we blijven huilen. ::) Ik herriner me plots op dezelfde plaats, het jaar 2008. Kovalainen laat Hamilton belachelijk simpel passeren, maar niemand maakt er zich druk om omdat het om positie 5 ging. Dat scheelt maar 1 puntje, don't worry (Iemand die zich dit herinnert? Allicht niet). Maar toevallig in dat jaar wint Hamilton de wereldtitel met 1 punt. Maar gezien het feit wat er allemaal gebeurd is die laatste GP, denkt niemand daar meer aan terug...

Blijkbaar gelooft niemand er nog in dat Alonso wereldkampioen kan worden? Het verschil is 34 punten nu met nog 8 GP's te gaan. Alsof dat zo onrealistisch is. ::)
Ik hoop dat hij nooit nog wk wordt,ik was tot vandaag Ferrarifan nu mogen ze doodvallen,ik wil sport zien en geen schijnvertoning,kan ik net zo goed een filmpje zien.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

Die 100.000 euro is een goed begin. Als het world council daar nu nog een schrapping van de punten aan toevoegt lijkt het me voldoende. Zolang de piloten maar buiten schot blijven.