German Grand Prix 2010 , Hockenheimring

Gestart door Gerard, 15 juli 2010 - 15:50:49

« vorige - volgende »

FA1903

Citaat van: Kiereweed op 25 juli 2010 - 15:32:57
Dan ben je jaren fan van Alonso.... Gaat ie naar Ferrari waar ik al niet blij mee was  >:(

Krijg je ook nog van die Schumacher praktijken  >:(

Van mij mogen ze dit seizoen geschorst worden .........

Opzouten met die FA, FM en Ferrari

wat kan Felipe hier aan doen man?0

Danny-boy

Ben fan van Massa, was fan van ferrari maar das nu gedaan. >:(

Folkert

Ik geloof wel dat Alonso ook echt sneller was, maar dit vind ik echt weer een typisch Ferrari moment. Doet me denken aan een man in een ander topic hier. Zoals ik eerder zei was het een ontzettend dom radio bericht van Ferrari/ Smetley.

Saaie race en niks speciaal aan. Hamilton toch mooie start en Button lang en mooi door op zachte banden.
Trotse vader van Rosalie(L)

FA1903

Massa heeft hier in mijn ogen niks verkeerd gedaan..hij luistert gewoon wat hij eigenlijk moet doen alleen is het niet mooi van Ferrari..al denk ik wel dat het logisch is maar toch niet mooi..wat moet Massa nu niet denken, had ik hier beter toch maar niet getekend...

FA1903

Moet wel zeggen dat Ferrari zijn pace verbluffend was! enkel Vettel die in de buurt kon blijven!

_Makke_

Ferrari is me toch nogal een team. In de pers janken over terechte straffen en gewoon verder doen met het overtreden van regels. Bon, ik reken er op dat Ferrari geen punten haalt deze race. Het teamorder was duidelijk, de rijders hoeven daar niet voor te boeten maar het team wel. Verlies van de punten is toch wel het minimum dat we mogen verwachten.

Verder was het een saaie race die uiteraard gewonnen moest worden door Massa. De update van McLaren stelt me wel teleur, blijkbaar lijkt die wel degelijk te werken maar ze worden hier op een halve minuut gezet. Ze hebben duidelijk nog werk in de 3 weken tussen Hongarije en Spa. Zeker nu Ferrari het gat gedicht heeft. Ze kunnen zo terugvallen naar het 3de team.

FA1903

Citaat van: Makke op 25 juli 2010 - 15:45:38
Ferrari is me toch nogal een team. In de pers janken over terechte straffen en gewoon verder doen met het overtreden van regels. Bon, ik reken er op dat Ferrari geen punten haalt deze race. Het teamorder was duidelijk, de rijders hoeven daar niet voor te boeten maar het team wel. Verlies van de punten is toch wel het minimum dat we mogen verwachten.

Verder was het een saaie race die uiteraard gewonnen moest worden door Massa. De update van McLaren stelt me wel teleur, blijkbaar lijkt die wel degelijk te werken maar ze worden hier op een halve minuut gezet. Ze hebben duidelijk nog werk in de 3 weken tussen Hongarije en Spa. Zeker nu Ferrari het gat gedicht heeft. Ze kunnen zo terugvallen naar het 3de team.

Perfecte analyse van een Hamilton fan (ik ben een Alonso fan  ;D)

gloudiesaurus

Jezus zeg, als je dan toch teamorders wilt gebruiken doe het dan niet zo.

Felipe Massa, Fernando is faster, can you please confirm this?

Wat een vraag op de boordradio ook... Ik bedoel Ferrari was gewoon het snelste, Alonso was ook wel sneller dan Massa, maarde uitvoering weer. Ferrari heeft gewoon niets geleerd van Oostenrijk en de Indianapolis!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ik ben ook benieuwd wat de FIA nu doet... maar goed Jean Todt, ex-Ferrari, en de man die eerder ook teamorders bij Ferrari gebruikte??
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Danny-boy

Citaat van: gloudiesaurus op 25 juli 2010 - 15:52:27
Jezus zeg, als je dan toch teamorders wilt gebruiken doe het dan niet zo.

Felipe Massa, Fernando is faster, can you please confirm this?

Wat een vraag op de boordradio ook... Ik bedoel Ferrari was gewoon het snelste, Alonso was ook wel sneller dan Massa, maarde uitvoering weer. Ferrari heeft gewoon niets geleerd van Oostenrijk en de Indianapolis!

Alonso sneller dan Massa ? Waar dan wel ?

_Makke_

Citaat van: FA1903 op 25 juli 2010 - 15:51:14
Citaat van: Makke op 25 juli 2010 - 15:45:38
Ferrari is me toch nogal een team. In de pers janken over terechte straffen en gewoon verder doen met het overtreden van regels. Bon, ik reken er op dat Ferrari geen punten haalt deze race. Het teamorder was duidelijk, de rijders hoeven daar niet voor te boeten maar het team wel. Verlies van de punten is toch wel het minimum dat we mogen verwachten.

Verder was het een saaie race die uiteraard gewonnen moest worden door Massa. De update van McLaren stelt me wel teleur, blijkbaar lijkt die wel degelijk te werken maar ze worden hier op een halve minuut gezet. Ze hebben duidelijk nog werk in de 3 weken tussen Hongarije en Spa. Zeker nu Ferrari het gat gedicht heeft. Ze kunnen zo terugvallen naar het 3de team.

Perfecte analyse van een Hamilton fan (ik ben een Alonso fan  ;D)

Ik ben helemaal geen Hamilton fan. Ik ben fan van McLaren. Als Hamilton volgend jaar naar een ander team gaat kunnen zijn exploten me gestolen worden. Maar elkeen die iets of wat objectief naar deze race gekeken heeft, heeft die teamorders opgemerkt. De regels daaromtrent zijn duidelijk en zo dus moet er ook ingegrepen worden. Ferrari, en niet de piloten uiteraard, moet hiervoor gestraft worden. Dat lijkt me zo klaar als een klontje.  

Folkert

Citaat van: Danny-boy op 25 juli 2010 - 15:55:51
Citaat van: gloudiesaurus op 25 juli 2010 - 15:52:27
Jezus zeg, als je dan toch teamorders wilt gebruiken doe het dan niet zo.

Felipe Massa, Fernando is faster, can you please confirm this?

Wat een vraag op de boordradio ook... Ik bedoel Ferrari was gewoon het snelste, Alonso was ook wel sneller dan Massa, maarde uitvoering weer. Ferrari heeft gewoon niets geleerd van Oostenrijk en de Indianapolis!

Alonso sneller dan Massa ? Waar dan wel ?
In brazilie en in de zee. Waar denk je zelf dat hij sneller was?
Trotse vader van Rosalie(L)

Danny-boy

Zonder teamorders was Alonso nooit voorbij Massa geraakt  :o

Niels_

Wat een gefrustreerde mensen hier... ::) Om nog maar terug te komen op de belachelijkste opmerking van het hele topic tot nu toe:

Citaat van: KVDracer op 25 juli 2010 - 15:27:50
Ferrari zit altijd te zagen dat ze een derde wagen op de grid willen, ze zouden beter gewoon één wagen inzetten. Ze doen nu niet eens mee voor het wereldkampioenschap en nog gunnen ze Massa geen overwinning. Dat ze Badoer terug inzetten als ze gewoon veldvulling willen.
Dat ze Alonso laten passeren is omdat ze net WEL nog wereldkampioen kunnen worden? Daarbij heb ik als Ferrari-fan ook een dubbel gevoel hierbij, want ik gun het Massa. Maar als ik dan moet  kiezen tussen een eerlijke overwinning voor Massa of een wereldtitel voor Alonso... Dan kies ik toch voor het laatste. De zege blijft toch binnen het team. Ik begrijp dat het sneu is voor Massa, maar dat is nu eenmaal de gang van zaken zeker?

Benieuwd hoe de FIA gaat reageren, want het manoeuvre was alles behalve subtiel.

Folkert

Citaat van: Danny-boy op 25 juli 2010 - 16:02:17
Zonder teamorders was Alonso nooit voorbij Massa geraakt  :o
Zeg nooit nooit. Ik denk ook wel dat Massa hem had gewonnen, maar je weet het nooit.
Trotse vader van Rosalie(L)