German Grand Prix 2010 , Hockenheimring

Gestart door Gerard, 15 juli 2010 - 15:50:49

« vorige - volgende »

robbert

kwalificatie net verreden en kan zeggen dat ferrari sterk bezig is, maar toch redbull nog altijd de snelste voor mij. Denk dat we toch nog niet alles gezien hebben van mclaren en zoals in silverstone kunnen ze nog ferrari bedreigen voor de 3de plaats. Laten we toch hopen dat ferrari kan strijden voor de overwinning, en die dan nog pakken. Zou mooi zijn

gloudiesaurus

Leuke kwalificatie, spannend vooral. Alonso en Vettel zijn toch wel erg aan elkaar gewaagd, beloofd wat voor morgen.

En wat een teleurstelling weer voor Schumacher, op je eigen thuisgrond de Q3 niet eens halen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Ik ben erg benieuwd hoe Vettel en Alonso in de race presteren
De Ferari kan nu lekker meekomen met de top, maar geldt dat ook over een hele race?\
De McLarens vielen me ietwat tegen, evenals de Mercedesen...

Sutil had ook wel op en betere plaats gehoopt dan P19.....

Anyway, Met Ferrari aan de top is het allemaal weer wat minder voorspelbaar dan de afgelopen races..
Webber moet van P4 komen,maakte een fout in de eerste bocht van ziijn laatste snelle ronde, en kan het Massa denk ik lastig maken..

Voorspelling voor het podium...
Vettel,Alonso,Webber... (Als het droog blijft)

JimmySPA

Hmzz ziet er goed uit. Ik heb de kwali niet gezien, maar als Massa vooraan staat moet de Ferrari lekker snel zijn. Krijg ik mss toch te zien waarom ik naar Spa ga  ;)
Wel een flink gat van Alonso en Vettel naar de rest.
Nog groter is het gat naar Yammamoto!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Vond het ook opvallend hoeveel oog de regie had voor de kleinere teams, zo kwam bijv. Lotus opvallend veel in beeld...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

#65
Massa en Button doen het best goed. Alonso lijkt ff 2de viool te moeten spelen. Maar is volgens mij wel sneller, maar zit beetje vast. Maar niet echt boeiende race tot nu toe. Start was leuk, maar dat was alles.

Oei, hele hele domme afsluiting van Smetly? "Ok GL m8. Sorry." Dat laatste is werkelijk waar ontzettend dom, zeker met het bericht daarvoor.
Al geloof ik ook wel dat Alonso echt sneller was de hele race.
Trotse vader van Rosalie(L)

FA1903

Oké ik ben een Alonso fan maar dit vind ik kut! Echt waar..ik verontschuldig me voor de Massa fans! Pfff vind ik gewoon zielig, ookal staat mijn held nu 1ste..

KVDracer

Tss, de zwakkelingen, precies of Alonso wereldkampioen wordt. Ik wou dat hij uitviel of dat hij hetzelfde moet ondergaan als MS in Oostenrijk 2002.

meatball

Ferrari rotteam uitsluiten nu die zwakkelingen  >:( >:( >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FA1903

Ik snap het niet...waarom laat je het zo laat doen dan als je Massa toch geen kans gaat geven! Echt spijtig voor Felipe! als ik hem was zou ik gewoon een ander team zoeken!

meatball

Ik reed die  Spanjaard gewoon van de baan als ik Massa was.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Riggie

Ik ben echt een Ferrari fan, maar wat mij betreft diskwalificeren ze beide rijders, en geven Ferrari een flinke boete, dit is echt een schande...... :'(

Danny-boy

Alonso den bleiter kan het weer ni op een eerlijke manier  ::)

KVDracer

Ferrari zit altijd te zagen dat ze een derde wagen op de grid willen, ze zouden beter gewoon één wagen inzetten. Ze doen nu niet eens mee voor het wereldkampioenschap en nog gunnen ze Massa geen overwinning. Dat ze Badoer terug inzetten als ze gewoon veldvulling willen.

Kiereweed

Dan ben je jaren fan van Alonso.... Gaat ie naar Ferrari waar ik al niet blij mee was  >:(

Krijg je ook nog van die Schumacher praktijken  >:(

Van mij mogen ze dit seizoen geschorst worden .........

Opzouten met die FA, FM en Ferrari