German Grand Prix 2010 , Hockenheimring

Gestart door Gerard, 15 juli 2010 - 15:50:49

« vorige - volgende »

Zaphod_Beeblebrox

Ik moet eerlijk eerlijk zijn dat het mij weinig kan schelen of Monaco op de kalender blijft of niet. Goed je hebt de show, het spektakel blijft echter achterwege.
De klassieke banen zijn meestal spectaculairder omdat ze min of meer gevormd zijn door de omgeving. Tegenwoordig wordt er een omgeving gemaakt rond de racebaan.
Zijn beste werk is dan nog de A1ring in Oostenrijk me dunkt en dat is ook geen klapper van jewelste. Maar wat wil je, Tilke is een architect en voormalig Touringcar racer in Duitsland. Niet echt iemand die je mag vertrouwen met het bouwen van F1circuits lijkt me. Maar het zal wel een goed vriendje zijn van...
We mogen voorzichtig zijn, hij werkt mee aan veranderingen aan het Circuit de Catalunya, de Nürburgring, Monza en Silverstone. We kunnen hem misschien ineens vragen om de Raidillon minder spectaculair te maken.

Maar goed, het ging hier over de Duitse GP dacht ik.

Folkert

Ik ben nog niet helemaal uit of ik het nou jammer vind of niet. Monaco heeft maar paar goede races gekend en die waren meestal in de regen. Ik ben benieuwd hoe auto's zich gedragen als de aerodynamica zo veranderd dat de vuile lucht zo danig verminderd is dat close rijden wel mogelijk is.
Het staat namelijk niet vast dat het inhalen dan altijd beter gaat. Monaco is moeilijk circuit en erg smal. MEde daarom denk ik dat Monaco voorals nog moet blijven en dat er gewerkt moet worden aan de aerodynamica.



OT: Als de nieuwe uitlaten van Mclaren werken, zie ik Mclaren goed presteren. Zoals je zag in de vrije trainingen( die natuurlijk niet veel zeggen) zaten ze er met die uitlaten dichter op dan zonder. Toen ze er afgingen zakte ze behoorlijk in de ranglijst. Maar een team als Mclaren is instaat dat in aanzienlijk korte tijd op te lossen.
RBR zal in de Qualificatie de boven toon voeren, maar in de race zal Mclaren er denk ik sneller van door gaan.

1) Hamilton
2) Webber
3) Button
4) Vettel
5) Alonso
6) Rosberg
7) Kubica
8) Petrov
9) Massa
10) Schumacher
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Ow ja, het ging om de GP van Duitsand op de Hockenheimring..... ;D

Mijn voorspelling:
1: Webber
2: Lewis
3: Vettel
4: Rosberg  8)
5: Alonso
6: Button
7: Kubica
8: Barrichello
9: Schumacher
10: Kobayashi

Franky R.

Hey,

Laat mij ook een een poging wagen;

1. Webber
2. Hamilton
3. Button
4. Vettel
5. Rosberg
6. Alonso
7. Kubica
8. Kobayashi
9. Barrichello
10. Buemi


Zaphod_Beeblebrox

Allé dan

1. Vettel
2. Webber
3. Button
4. Alonso
5. Rosberg
6. Schumacher
7. Kubica
8. Hamilton
9. Massa
10. Liuzzi

JimmySPA

Jammer jullie hebben het helemaal fout! Ik ga voor FA!

1. Alonso
2. Hamilton
3. Vettel
4. Massa
5. Button
6. Webber
7. Barrichello
8. Sutil

Schumi of Alonso moet gewoon weer ff gaan knallen!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

robbert

Citaat van: JimmySPA op 21 juli 2010 - 19:41:52
Jammer jullie hebben het helemaal fout! Ik ga voor FA!

1. Alonso
2. Hamilton
3. Vettel
4. Massa
5. Button
6. Webber
7. Barrichello
8. Sutil

Schumi of Alonso moet gewoon weer ff gaan knallen!!

ik hoop dat ook hoor, maar ik denk dat ferrari weer fouten gaat maken en dat hamilton de race zal winnen

Zaphod_Beeblebrox

Das niet waar, beide krijgen een drive through voor het zich niet houden aan de maximum snelheid binnne de bebouwde kom van Francorchamps.  ;)

Gerard

Citaat van: Zaphod op 22 juli 2010 - 09:07:13
Das niet waar, beide krijgen een drive through voor het zich niet houden aan de maximum snelheid binnne de bebouwde kom van Francorchamps.  ;)

Als Alonso en Schumacher Zondag in Francorchamps. zijn, hebben ze toch wel een klein probleempje met hun teamleiding denk ik  ;D ;)

Folkert

Citaat van: Gerard op 22 juli 2010 - 09:33:47
Citaat van: Zaphod op 22 juli 2010 - 09:07:13
Das niet waar, beide krijgen een drive through voor het zich niet houden aan de maximum snelheid binnne de bebouwde kom van Francorchamps.  ;)

Als Alonso en Schumacher Zondag in Francorchamps. zijn, hebben ze toch wel een klein probleempje met hun teamleiding denk ik  ;D ;)
Waarom denk je dan ook dat ze een drive through krijgen ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Burorri op 22 juli 2010 - 11:14:18
Citaat van: Gerard op 22 juli 2010 - 09:33:47
Citaat van: Zaphod op 22 juli 2010 - 09:07:13
Das niet waar, beide krijgen een drive through voor het zich niet houden aan de maximum snelheid binnne de bebouwde kom van Francorchamps.  ;)

Als Alonso en Schumacher Zondag in Francorchamps. zijn, hebben ze toch wel een klein probleempje met hun teamleiding denk ik  ;D ;)
Waarom denk je dan ook dat ze een drive through krijgen ;)
aha, een beetje ala deze...
  :D

Wizard


Zaphod_Beeblebrox

Euhm, ja verkeerd. Moest Hockenheim zijn natuurlijk.

Was net iets over de komende 24h van Francorchamps aan het lezen, daarom de verwarring.  ::)

Folkert

Citaat van: Zaphod op 22 juli 2010 - 12:24:47
Euhm, ja verkeerd. Moest Hockenheim zijn natuurlijk.

Was net iets over de komende 24h van Francorchamps aan het lezen, daarom de verwarring.  ::)

hahaha, ja stom is dat soms. Hoor of lees je iets over iets anders en dan type of zeg je precies het verkeerde wat je net niet moest zeggen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Dat gebeurt inderdaad  soms, en dan op momenten dat je het NIET wilt ;)

OT:
Update over de weersvoorspelling op het circuit in het weekend..
http://www.weathercity.com/de/hockenheim/

Het lijkt een compleet droog weekend te worden,met niet al te hete temperaturen

Dus qua spectakel hoeven we niet op het weer te rekenen....