German Grand Prix 2010 , Hockenheimring

Gestart door Gerard, 15 juli 2010 - 15:50:49

« vorige - volgende »

Gerard

Ik vind het erg triest voor Massa, en zijn reactie in de perco was typerend.. "Did you make a mistake?" Massa: No
Were you told to let him pass?
Massa: No need to explain anything, he overtook me....what can I say..

Eerst moest hij plaatsmaken voor Schumacher, en nu voor Alonso.....

En die boete? pfff lachertje >:(

Nee, als je als F1 coureur zo een race moet winnen, moet je hem dan nog wel willen winnen?

Had die jongensh et lekker op de baan laten uitvechten!
Dat is toch RACEN, dat is toch war de menssen hun duurbetaalde kaarten voor kopen?
Dat is toch wat de miljoenen fans willen zien???

Ferrari heeft wederom laten zien dat zij schijt hebben aan regels, en geen respect hebben voor de sport, en hun fans!

meatball

Citaat van: Gerard op 25 juli 2010 - 19:32:50
Ik vind het erg triest voor Massa, en zijn reactie in de perco was typerend.. "Did you make a mistake?" Massa: No
Were you told to let him pass?
Massa: No need to explain anything, he overtook me....what can I say..

Eerst moest hij plaatsmaken voor Schumacher, en nu voor Alonso.....

En die boete? pfff lachertje >:(

Nee, als je als F1 coureur zo een race moet winnen, moet je hem dan nog wel willen winnen?

Had die jongensh et lekker op de baan laten uitvechten!
Dat is toch RACEN, dat is toch war de menssen hun duurbetaalde kaarten voor kopen?
Dat is toch wat de miljoenen fans willen zien???

Ferrari heeft wederom laten zien dat zij schijt hebben aan regels, en geen respect hebben voor de sport, en hun fans!
Volledig mee eens ik ben dan ook geen Ferrarifan meer,als zij geen respect hebben voor ons fan's waarom wij dan voor hen  >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Niels_

Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 19:42:14
Citaat van: Gerard op 25 juli 2010 - 19:32:50
Ik vind het erg triest voor Massa, en zijn reactie in de perco was typerend.. "Did you make a mistake?" Massa: No
Were you told to let him pass?
Massa: No need to explain anything, he overtook me....what can I say..

Eerst moest hij plaatsmaken voor Schumacher, en nu voor Alonso.....

En die boete? pfff lachertje >:(

Nee, als je als F1 coureur zo een race moet winnen, moet je hem dan nog wel willen winnen?

Had die jongensh et lekker op de baan laten uitvechten!
Dat is toch RACEN, dat is toch war de menssen hun duurbetaalde kaarten voor kopen?
Dat is toch wat de miljoenen fans willen zien???

Ferrari heeft wederom laten zien dat zij schijt hebben aan regels, en geen respect hebben voor de sport, en hun fans!
Volledig mee eens ik ben dan ook geen Ferrarifan meer,als zij geen respect hebben voor ons fan's waarom wij dan voor hen  >:(
Als Alonso het kampioenschap zou verliezen met 1 punt dan waren al diegene die nu kwaad zijn ook teleurgesteld. Of niet soms? Met de puntentelling van vorig jaar gebeurt het misschien niet. We zullen het nooit weten.

flupke3

Dit is geen sportcompetitie  meer maar puur bedrog!
De spaanse sponser wil een Alonso zien winnen omdat
dit financieel interessanter is voor ze.
Maar dat is toch de essentie niet van competitie.
En indien Alonso aan de leiding van het kampioenschap stond
of tenminste dicht in de buurt dan viel dit nog te begrijpen maar dit
valt absoluut niet goed te praten.En de fia heeft toch duidelijk gezegd dat
niet mocht enkele jaren geleden dus is een disqwalificatie terecht.

meatball

Citaat van: Scuderia91 op 25 juli 2010 - 19:57:17
Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 19:42:14
Citaat van: Gerard op 25 juli 2010 - 19:32:50
Ik vind het erg triest voor Massa, en zijn reactie in de perco was typerend.. "Did you make a mistake?" Massa: No
Were you told to let him pass?
Massa: No need to explain anything, he overtook me....what can I say..

Eerst moest hij plaatsmaken voor Schumacher, en nu voor Alonso.....

En die boete? pfff lachertje >:(

Nee, als je als F1 coureur zo een race moet winnen, moet je hem dan nog wel willen winnen?

Had die jongensh et lekker op de baan laten uitvechten!
Dat is toch RACEN, dat is toch war de menssen hun duurbetaalde kaarten voor kopen?
Dat is toch wat de miljoenen fans willen zien???

Ferrari heeft wederom laten zien dat zij schijt hebben aan regels, en geen respect hebben voor de sport, en hun fans!
Volledig mee eens ik ben dan ook geen Ferrarifan meer,als zij geen respect hebben voor ons fan's waarom wij dan voor hen  >:(
Als Alonso het kampioenschap zou verliezen met 1 punt dan waren al diegene die nu kwaad zijn ook teleurgesteld. Of niet soms? Met de puntentelling van vorig jaar gebeurt het misschien niet. We zullen het nooit weten.
Ik hoop dat hij met 1 puntje verliest
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Niels_

Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 20:18:38
Citaat van: Scuderia91 op 25 juli 2010 - 19:57:17
Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 19:42:14
Citaat van: Gerard op 25 juli 2010 - 19:32:50
Ik vind het erg triest voor Massa, en zijn reactie in de perco was typerend.. "Did you make a mistake?" Massa: No
Were you told to let him pass?
Massa: No need to explain anything, he overtook me....what can I say..

Eerst moest hij plaatsmaken voor Schumacher, en nu voor Alonso.....

En die boete? pfff lachertje >:(

Nee, als je als F1 coureur zo een race moet winnen, moet je hem dan nog wel willen winnen?

Had die jongensh et lekker op de baan laten uitvechten!
Dat is toch RACEN, dat is toch war de menssen hun duurbetaalde kaarten voor kopen?
Dat is toch wat de miljoenen fans willen zien???

Ferrari heeft wederom laten zien dat zij schijt hebben aan regels, en geen respect hebben voor de sport, en hun fans!
Volledig mee eens ik ben dan ook geen Ferrarifan meer,als zij geen respect hebben voor ons fan's waarom wij dan voor hen  >:(
Als Alonso het kampioenschap zou verliezen met 1 punt dan waren al diegene die nu kwaad zijn ook teleurgesteld. Of niet soms? Met de puntentelling van vorig jaar gebeurt het misschien niet. We zullen het nooit weten.
Ik hoop dat hij met 1 puntje verliest
Ja, dat zeg je nu. Ik erger me er allemaal niet meer in. Als anderen hun tickets willen verkopen of niet meer willen kijken is dat hun zorg. Je kan je ook eens proberen in te leven in de situatie van teambaas. Ohja, TEAM, je probeert wereldkampioen te worden met een TEAM. Even de essentie vergeten. ::)

Nogmaals, het is erg voor Massa, maar een poging doen om eens in de huid van teambaas te kruipen, daar denken sommige niet over na.

Gerard

#111
Als teambaas moet je gewoon tegen je rijders zeggen dat ze moeten zorgen het boeltje heel te houden, en dat ze een mooie show weg moeten geven!

Daarnaast moet je als teambaas zorgen dat je coureur en de auto sneller is dan de concurent, dan heb je dit ook niet nodig!

Als Alonsofan snap ik best dat je blij bent met de snelheid die hij nu weer heeft,maar om te juichen voor deze "overwinning" ?
Alonso zelf kan hier ook niet veel mee, het is de teamleiding die dit niet had moeten laten gebeuren! ::)

Folkert

Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 18:43:35
Citaat van: Scuderia91 op 25 juli 2010 - 18:41:15
En we blijven huilen. ::) Ik herriner me plots op dezelfde plaats, het jaar 2008. Kovalainen laat Hamilton belachelijk simpel passeren, maar niemand maakt er zich druk om omdat het om positie 5 ging. Dat scheelt maar 1 puntje, don't worry (Iemand die zich dit herinnert? Allicht niet). Maar toevallig in dat jaar wint Hamilton de wereldtitel met 1 punt. Maar gezien het feit wat er allemaal gebeurd is die laatste GP, denkt niemand daar meer aan terug...

Blijkbaar gelooft niemand er nog in dat Alonso wereldkampioen kan worden? Het verschil is 34 punten nu met nog 8 GP's te gaan. Alsof dat zo onrealistisch is. ::)
Ik hoop dat hij nooit nog wk wordt,ik was tot vandaag Ferrarifan nu mogen ze doodvallen,ik wil sport zien en geen schijnvertoning,kan ik net zo goed een filmpje zien.
Dus Na 2002 wilde jij ook dat Schumacher nooooooit meer WK Werd en was je per direct geen Ferrari fan meer en mochten zij maar lekker de strond in zakken?
Trotse vader van Rosalie(L)

McLaren_über_alles

Benieuwd of dat Ferrari ook nog eens extra gestraft gaat worden wegens liegen tegen de wedstrijdleiding, zoals McLaren in de GP van Australië 2009...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

robbert

mclaren mag ook de regels ontlopen, dus waarom ferrari niet?? En daarbij redbull heeft in silverstone ook gedacht aan het belang van het team en de beste vleugel gegeven aan vettel. Dus bij ferrari kiezen ze ook een nr 1 rijder.

meatball

Citaat van: Burorri op 25 juli 2010 - 21:15:22
Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 18:43:35
Citaat van: Scuderia91 op 25 juli 2010 - 18:41:15
En we blijven huilen. ::) Ik herriner me plots op dezelfde plaats, het jaar 2008. Kovalainen laat Hamilton belachelijk simpel passeren, maar niemand maakt er zich druk om omdat het om positie 5 ging. Dat scheelt maar 1 puntje, don't worry (Iemand die zich dit herinnert? Allicht niet). Maar toevallig in dat jaar wint Hamilton de wereldtitel met 1 punt. Maar gezien het feit wat er allemaal gebeurd is die laatste GP, denkt niemand daar meer aan terug...

Blijkbaar gelooft niemand er nog in dat Alonso wereldkampioen kan worden? Het verschil is 34 punten nu met nog 8 GP's te gaan. Alsof dat zo onrealistisch is. ::)
Ik hoop dat hij nooit nog wk wordt,ik was tot vandaag Ferrarifan nu mogen ze doodvallen,ik wil sport zien en geen schijnvertoning,kan ik net zo goed een filmpje zien.
Dus Na 2002 wilde jij ook dat Schumacher nooooooit meer WK Werd en was je per direct geen Ferrari fan meer en mochten zij maar lekker de strond in zakken?

Hoeveel keer is na 2002 een ploegmaat van Schumacher aan de kant gemoeten terwijl hijzelf uit de wk race lag ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

#116
Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 22:16:30
Citaat van: Burorri op 25 juli 2010 - 21:15:22
Citaat van: meatball op 25 juli 2010 - 18:43:35
Citaat van: Scuderia91 op 25 juli 2010 - 18:41:15
En we blijven huilen. ::) Ik herriner me plots op dezelfde plaats, het jaar 2008. Kovalainen laat Hamilton belachelijk simpel passeren, maar niemand maakt er zich druk om omdat het om positie 5 ging. Dat scheelt maar 1 puntje, don't worry (Iemand die zich dit herinnert? Allicht niet). Maar toevallig in dat jaar wint Hamilton de wereldtitel met 1 punt. Maar gezien het feit wat er allemaal gebeurd is die laatste GP, denkt niemand daar meer aan terug...

Blijkbaar gelooft niemand er nog in dat Alonso wereldkampioen kan worden? Het verschil is 34 punten nu met nog 8 GP's te gaan. Alsof dat zo onrealistisch is. ::)
Ik hoop dat hij nooit nog wk wordt,ik was tot vandaag Ferrarifan nu mogen ze doodvallen,ik wil sport zien en geen schijnvertoning,kan ik net zo goed een filmpje zien.

Dus Na 2002 wilde jij ook dat Schumacher nooooooit meer WK Werd en was je per direct geen Ferrari fan meer en mochten zij maar lekker de strond in zakken?

Hoeveel keer is na 2002 een ploegmaat van Schumacher aan de kant gemoeten terwijl hijzelf uit de wk race lag ?
Gaat het niet om. Schumacher kreeg de overwinning van Rubens en Schumacher en Ferrari waren te snel dat jaar. Jij meet duidelijk met 2 maten.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: robbert op 25 juli 2010 - 21:44:50
mclaren mag ook de regels ontlopen, dus waarom ferrari niet?? En daarbij redbull heeft in silverstone ook gedacht aan het belang van het team en de beste vleugel gegeven aan vettel. Dus bij ferrari kiezen ze ook een nr 1 rijder.

Weeral een typische post van je. Wat een broodjeaapverhaal weer. Er is nergens een regel die stipuleert dat een team identieke wagens moet inzetten. Als team kies je nog steeds wat op welke wagen zit of wat niet. Maar de regels zijn duidelijk dat, wanneer je door teamorders de race-uitslag manipuleert dan is dat teamorder illegaal. Dat wisten ze bij Ferrari ook. Als je dan op zo'n domme manier Alonso.

Verder mag McLaren de regels ook niet breken. Telkenmaal ze dat gedaan hebben, kregen ze een straf. Sommige misschien te licht, andere terecht maar hier en daar zeker ook een te zware straf. Er is verder ook nog zoiets als interpretatie, vooraleer je met situatiet'jes afkomt die het vernoemen niet waard zijn. Net als de acties in Monaco waar de Ferrari-piloten geen straf voor kregen. Inhalen onder gele vlag in de tunnel door Alonso, en het blokkage manoeuvre van Massa.

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 25 juli 2010 - 18:41:15
En we blijven huilen. ::) Ik herriner me plots op dezelfde plaats, het jaar 2008.Kovalainen laat Hamilton belachelijk simpel passeren, maar niemand maakt er zich druk om omdat het om positie 5 ging. Dat scheelt maar 1 puntje, don't worry (Iemand die zich dit herinnert? Allicht niet). Maar toevallig in dat jaar wint Hamilton de wereldtitel met 1 punt. Maar gezien het feit wat er allemaal gebeurd is die laatste GP, denkt niemand daar meer aan terug...

Blijkbaar gelooft niemand er nog in dat Alonso wereldkampioen kan worden? Het verschil is 34 punten nu met nog 8 GP's te gaan. Alsof dat zo onrealistisch is. ::)


Mss. last van een selectief geheugen?
Kovalainen verklaarde uit eigen initiatief Hamilton voorbij te hebben gelaten. En als jouw selectieve geheugen het toelaat, weetje dan ook dat Hamilton zowat door het veld sneed als een operatiemes!!!

Of wil je verklaren dat Heikki een leugenaar was/is EN dat NPJ ook Hamilton zonder meer voorbij liet?!?!

Graag repliek van je!

Franky R.

Citaat van: robbert op 25 juli 2010 - 21:44:50
mclaren mag ook de regels ontlopen, dus waarom ferrari niet?? 

Ach, hou toch op met je gehuil over Valencia...Hamilton kon door die straf niet meer vechten met Vettel. Dus hoezo ontliep McLaren/Hamilton dan straf?
En welke regels heeft McLaren nog meer ontlopen?!?

Vertel!