Man van de race Silverstone?

Gestart door Enzo, 11 juli 2010 - 16:06:41

« vorige - volgende »

Man van de race Silverstone?

Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Barichello
Kobayashi
Vettel
Sutil
Schumacher
Hulkenberg

Enzo

Wie vonden jullie het beste?

Imo, Webber die in een frustrerende situatie op de baan heeft geantwoord!!

janke

Ook Webber, gooit alle frustraties van zich af en ook na de SC niet bij te houden door Hamilton. Dik verdiend.
Some things are too important to be left in the past.

Forza F1

Zoals jullie hierboven al zeiden kon Webber niet prachtiger antwoorden... FANTASTISCH gedaan!

Als ik hem was zou ik nog eens extra in de verf zetten wat voor een fantastische wagen "Lucious Liz" wel is  8)

Folkert

Webber en Kobayashi, reden geweldig deze race. Button dankzij goede start goed naar voren gekomen en Hamilton mooie start en bijna P2.

Ik ga voor Kobayashi weer. Begin fan van hem te worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_


Franky R.

Button,

Van P14 naar P4...is gewoon heel netjes.
Alleen jammer dat zijn auto zeer slecht op de weg lag bij weinig brandstof! Anders was het P3 geworden.


_Makke_

Citaat van: frankypankyv8 op 11 juli 2010 - 17:34:28
Button,

Van P14 naar P4...is gewoon heel netjes.
Alleen jammer dat zijn auto zeer slecht op de weg lag bij weinig brandstof! Anders was het P3 geworden.



Je mag die prestatie ook niet overschatten eh. Het team maakte een goeie beslissing door buiten te blijven. De zachte banden waren sneller dan de harde. Daardoor stak hij al een piloot of 4 voorbij. Nadien vielen Kubica en Alonso nog weg voor hem.  Rosberg inhalen was ook nog niet zo makkelijk geweest. Rosberg is best een goeie piloot en zijn Mercedes was quasi evenwaardig aan de McLaren. Als je kijkt hoe lang Alonso vast zat achter Liuzzi en hoeveel risico Vettel moest nemen om Sutil te passeren... Nop, ik denk niet dat Button Rosberg nog had kunnen passeren. 't Is niet dat hij het slecht gedaan heeft, verre van zelfs. Maar je mag die prestatie ook niet overschatten. Dan deed Hamilton het even  goed vind ik. Moest niet extreem veel tijd prijsgeven op Webber en reed makkelijk weg van Rosberg/Kubica.

Folkert

Citaat van: Makke op 11 juli 2010 - 18:36:36
Citaat van: frankypankyv8 op 11 juli 2010 - 17:34:28
Button,

Van P14 naar P4...is gewoon heel netjes.
Alleen jammer dat zijn auto zeer slecht op de weg lag bij weinig brandstof! Anders was het P3 geworden.



Je mag die prestatie ook niet overschatten eh. Het team maakte een goeie beslissing door buiten te blijven. De zachte banden waren sneller dan de harde. Daardoor stak hij al een piloot of 4 voorbij. Nadien vielen Kubica en Alonso nog weg voor hem.  Rosberg inhalen was ook nog niet zo makkelijk geweest. Rosberg is best een goeie piloot en zijn Mercedes was quasi evenwaardig aan de McLaren. Als je kijkt hoe lang Alonso vast zat achter Liuzzi en hoeveel risico Vettel moest nemen om Sutil te passeren... Nop, ik denk niet dat Button Rosberg nog had kunnen passeren. 't Is niet dat hij het slecht gedaan heeft, verre van zelfs. Maar je mag die prestatie ook niet overschatten. Dan deed Hamilton het even  goed vind ik. Moest niet extreem veel tijd prijsgeven op Webber en reed makkelijk weg van Rosberg/Kubica.
Daar ben ik het ook aardig mee eens. Goede start gehad geloof ik, wat hem al plaats of 5 of 6 winst opbracht en daarna gewoon puur op wagen snelheid en strategie er voor bij gekomen. Knap gedaan, maar niet super.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Webber. Goed. Prima en een prachtige opmerking over de radio.

Gerard

Ik heb dit keer gekozen voor Button
Zeer knap om in deze moeilijke omstandigheden je hoofd koel te houden en , welliswaar met een beetje geluk, je zo terug te vechten

Het had ook zomaar Vettel kunnen zijn, voor hem gold hetzelfde!!!!

Niels_

Webber. Alleen voor die uitleg over de boardradio alleen al.

Supermariobros


meatball

Webber is de man,daar is dat broekventje van een Vettel nog niet klaar mee  :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Zaphod_Beeblebrox

Citaat van: Burorri op 11 juli 2010 - 19:19:03
Daar ben ik het ook aardig mee eens. Goede start gehad geloof ik, wat hem al plaats of 5 of 6 winst opbracht en daarna gewoon puur op wagen snelheid en strategie er voor bij gekomen. Knap gedaan, maar niet super.

... en ik die dacht dat racen ging om snelheid en tactiek. Wat moet je dan meer doen om uit te blinken op een racecircuit?

Heb ook Button gekozen omdat hij sneller was en tactischer dan zijn tegenstanders. ;)

Webber inderdaad altijd op de eerste plaats gereden, maar daar heb ik nu net iets minder bewondering voor.

_Makke_

Button sneller dan zijn tegenstanders? Ik ben er quasi zeker van dat, wanneer je de rondetijden bekijkt, dat Hamilton sneller onderweg was dan Button. Door het sparen van zijn banden kon hij genieten van een goeie taktiek.