Grand Prix bezoek Spa Francorchamps

Gestart door JimmySPA, 05 juli 2010 - 16:03:31

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 05 juli 2010 - 16:03:31
Best of 2009:


Dit jaar komt er een beter filmpie!!!! ;)

Bekijk het filmpje net pas, heb je zelf gefilmd neem ik aan?
Geinig iig, zou leuk zijn om je filmpje van dit jaar ook te zien, vergeet hem niet te posten!  :)

Niels_

#16
Citaat van: Enzo op 08 juli 2010 - 00:15:55
Citaat van: JimmySPA op 05 juli 2010 - 16:03:31
Best of 2009:


Dit jaar komt er een beter filmpie!!!! ;)
Bekijk het filmpje net pas, heb je zelf gefilmd neem ik aan?
Geinig iig, zou leuk zijn om je filmpje van dit jaar ook te zien, vergeet hem niet te posten!  :)

Had het ook nog niet bekeken, maar het is dichtbij van waar ik zit. Waar je ze van hier ziet afkomen, op die berg zit ik. ;)

JimmySPA

#17
Dit jaar moet meer van hoe wij het beleven gefilmd worden, dus niet all1 de F1. Maar meer hoe we er komen, hoe de f1 nachten zijn etc ;) Ik hoop dat t wat leuks wordt!

@ Scuderia91 je schrijft in een citaat, maar ik snap hem!
Je zit op de berg voor de bocht Pouhon? Waar volgens mij 2 jaar geleden Kimi en een Force India van de baan gleden???

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Citaat van: JimmySPA op 08 juli 2010 - 21:06:50
Dit jaar moet meer van hoe wij het beleven gefilmd worden, dus niet all1 de F1. Maar meer hoe we er komen, hoe de f1 nachten zijn etc ;) Ik hoop dat t wat leuks wordt!

@ Scuderia91 je schrijft in een citaat, maar ik snap hem!
Je zit op de berg voor de bocht Pouhon? Waar volgens mij 2 jaar geleden Kimi en een Force India van de baan gleden???
Ik zit inderdaad op die berg. En volgens mij ging enkel Kimi er toen af daar... dat kan ik me toch herrineren. Toen parkeerde Kovalainen zijn wagen daar ook in de laatste ronde.

Vorig jaar kwamen ze daar plots voorbij gereden met de wagen van Hamilton, waar een paar extreme Ferrari-fans duidelijk veel plezier aan beleefde. :P

JimmySPA

Citaat van: Scuderia91 op 08 juli 2010 - 22:30:22waar een paar extreme Ferrari-fans duidelijk veel plezier aan beleefde. :P
O jij ook !? ;)
Die van Heikki in de mclaren was idd mooi, nog ff een paar keer gassen tegen de toerenbegrenzenr! Ideale afsluiter!
Dit is van de FI.


Hoezo je kan niet dicht bij de F1 komen!!


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

JimmySPA

Hier dan maar de foto's en filmpjes showen???

Ik trap af:


Veel Engelse op de camping dit jaar! Deze had een iets mooiere auto als de rest  ::)



Miscchien een leuke voor wie/wat/waar/wanneer?















Dat %$&*$# hek heeft hier de foto volgens mij verpest, er zit een soort van vage groene veeg door de foto rechts. (En nee dan bedoel ik niet Alonso !!! :P)









"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: JimmySPA op 30 augustus 2010 - 15:28:00
Hier dan maar de foto's en filmpjes showen???

Ik trap af:


Veel Engelse op de camping dit jaar! Deze had een iets mooiere auto als de rest  ::)



Miscchien een leuke voor wie/wat/waar/wanneer?















Dat %$&*$# hek heeft hier de foto volgens mij verpest, er zit een soort van vage groene veeg door de foto rechts. (En nee dan bedoel ik niet Alonso !!! :P)










Dan begin ik maar ff met iets flauws: Het is: Dan de rest :P


Gave foto's
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Nice, ook goede kwaliteit die foto's.
Zal wel een mooie camera hebben!  ;D

Op het laatste moment moest ik het laten afweten, ben dus niet geweest.
Ben wel benieuwd naar de rest..

JimmySPA

Citaat van: Burorri op 30 augustus 2010 - 18:04:54
Dan begin ik maar ff met iets flauws: Het is: Dan de rest :P

Sorry hoor!!!  :-[

Fanafont ga ik vilmpje uploaden!!! Om nog even flauw door te gaan ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: JimmySPA op 30 augustus 2010 - 18:22:40
Citaat van: Burorri op 30 augustus 2010 - 18:04:54
Dan begin ik maar ff met iets flauws: Het is: Dan de rest :P

Sorry hoor!!!  :-[

Fanafont ga ik vilmpje uploaden!!! Om nog even flauw door te gaan ;)
geef me 250 euro en we praten nergens meer over.

hehehe, het is vilmpjuh trouwens, maar goed we vergeven het je
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Citaat van: JimmySPA op 30 augustus 2010 - 20:50:28
Hier dan m'n best of 2010! Enjoy ;)


Ma gij zit dus echt wel op krak dezelfde plaats waar ik zat ongeveer :P Heb jij tijdens de Porsche supercup die kerel met zijn stoel zien prullen? Want dan zat ik heel dicht bij je. :P

JimmySPA

#27
Hmzz ik heb SuperCup alleen gezien op zondag. Ik moet eerlijk bekennen de rest intresseert ons niet meer zo.  :-[ We worden ook een daggie ouder.

Maar mss heel toevallig, als jij zegt dat je zo dichtbij zat op de zondag. Want er zaten NL'ers achter ons die hadden aan ons nog gevraagd of wij een grote vloei hadden??? En volgens mij ook nog wel van jouw/mijn leeftijd 1991! Groepje van ongeveer 4 a 5 man?

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: JimmySPA op 08 juli 2010 - 21:06:50
Dit jaar moet meer van hoe wij het beleven gefilmd worden, dus niet all1 de F1. Maar meer hoe we er komen, hoe de f1 nachten zijn etc ;) Ik hoop dat t wat leuks wordt!

@ Scuderia91 je schrijft in een citaat, maar ik snap hem!
Je zit op de berg voor de bocht Pouhon? Waar volgens mij 2 jaar geleden Kimi en een Force India van de baan gleden???
Dat is zeker gaaf. F1 vind ik ook een unieke belevenis er is ook veel meer buiten de F1, maar wel verbonden met de F1. Heb alle 4 keer in spa en 1 keer hungaroring genoten van de race en alles er om heen.
2004 was het toppunt geloof ik, bijna alles in die wedstrijd gebeurde voor onze neus.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 30 augustus 2010 - 20:50:28
Hier dan m'n best of 2010! Enjoy ;)



Erg gaaf filmpje, volgend jaar ga ik ook zeker! 8)
Dank voor je bijdrage JimmySPA!