Grand Prix bezoek Spa Francorchamps

Gestart door JimmySPA, 05 juli 2010 - 16:03:31

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: JimmySPA op 31 augustus 2010 - 09:59:34
Hmzz ik heb SuperCup alleen gezien op zondag. Ik moet eerlijk bekennen de rest intresseert ons niet meer zo.  :-[ We worden ook een daggie ouder.

Maar mss heel toevallig, als jij zegt dat je zo dichtbij zat op de zondag. Want er zaten NL'ers achter ons die hadden aan ons nog gevraagd of wij een grote vloei hadden??? En volgens mij ook nog wel van jouw/mijn leeftijd 1991! Groepje van ongeveer 4 a 5 man?
Hmm... kan het mij niet echt inbeelden. Welk uur was je op het circuit? Heb je die constructie van die Alonso-fans gezien, met takken en een plastic zeil? :P

JimmySPA

Ja maar dat het Alonso-fans waren dan weer niet. Ik stond daar wel in de buurt. Ik stond ook bij een paar boeren die het zo nodig vonden om Alonso uit te boe-en!!! Heb ik ff staan juichen na Button en Vettel...
Maar goed volgend jaar zal ik wel een NL'se vlag of van Verstappen oid meenemen, dan ziet iedereen me :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 30 augustus 2010 - 20:50:28
Hier dan m'n best of 2010! Enjoy ;)



Echt een heer, om de dame de klap op te laten vangen... :D
Maar een leuke filmpje, Jimmy!

Thanks for sharing!

JimmySPA

Citaat van: frankypankyv8 op 01 september 2010 - 14:29:29
Echt een heer, om de dame de klap op te laten vangen... :D
Gehehe, onze tent was al opgezet. Een wonder dat het zonder schelden ging! Ik denk, ik film ff hoe het gaat met zo'n gooi-tent.  ;D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

tune

To finish first, first you need to finish

Enzo

Mooie foto, Tune!  ;)
Via Tinypic aangepast?

tune

Thanks, de foto op zich nemen viel nog redelijk mee
de post plaatsen iets moeiljker :)

merci voor de advies :)
To finish first, first you need to finish

0634