2010 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX

Gestart door Gerard, 29 juni 2010 - 13:30:53

« vorige - volgende »

Gerard

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238795/alonso-geen-spijt-van-inhaalactie-bij-kubica/

Vooral dat laatste zinnetje
Alonso voelt zich niet benadeeld door de stewards, maar vindt de straf terrecht. "Het is altijd eerlijk", besloot de voormalig wereldkampioen.


Goh, zei hij dat tijdens het winnende doelpunt van Spanje tegen Nederland? Of trok hij er een heel raar gezicht bij waarbij iedereen kon zien dat dit spottend bedoeld was??   ???

Franky R.

Citaat van: janke op 12 juli 2010 - 00:10:01
Citaat van: frankypankyv8 op 11 juli 2010 - 23:43:55
Citaat van: Makke op 11 juli 2010 - 18:31:22
Maar ik, en waarschijnlijke vele anderen, hebben Button toch wel wat onderschat. Hij staat nu ook mooi 2de en moet helemaal niet zoveel prijsgeven op Hamiilton. We mogen dus concluderen dat hij best wel een goeie piloot is. En daar zal janke wel op doelen.

Volgens mij weet "Janke" het zelf ook niet meer!
Ik lees op DIT forum dat Button een topjob deed, door van P14 naar P4 te rijden...En daarom snapte ik die comment "Button-haters" niet!
Janke gaf zelf aan dat hij doelde op negatieve verhalen over Button op diverse, dus andere fora...

Nogmaals, wat heeft de F1.pits-forum ermee te maken??? Ik zie (over het algemeen) slechts normale, goed beargumenteerde meningen...Het is juist "Janke" die uit de toon valt.

Volgens mij ben jij een beetje een warhoofd
die problemen heeft met andermans mening. Ik zeg wat ik denk, als je dat niet aanstaat, whoela.


Heeft er ook maar iemand gezegd dat jij niet mag zeggen wat je wilt?!?
BTW, datzelfde geldt dan ook voor die zogeheten "Button-haters", waar jij je zo aan ergert... ::)
Volgens je profiel ben je 53 jaar...Nou, nou...Volwassen hoor!

robbert

Citaat van: Gerard op 12 juli 2010 - 10:17:04
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238795/alonso-geen-spijt-van-inhaalactie-bij-kubica/

Vooral dat laatste zinnetje
Alonso voelt zich niet benadeeld door de stewards, maar vindt de straf terrecht. "Het is altijd eerlijk", besloot de voormalig wereldkampioen.


Goh, zei hij dat tijdens het winnende doelpunt van Spanje tegen Nederland? Of trok hij er een heel raar gezicht bij waarbij iedereen kon zien dat dit spottend bedoeld was??   ???

ik versta dat nu niet, als alonso klaagt da de stewards hem benadeelden, dan was hij een bleiter, en als hij de stewards geen ongelijk geeft over zijn straf dan is dat ook niet goed. Ben jij mss toevallig een alonso hater?

Gerard

#93
Citaat van: robbert op 12 juli 2010 - 14:53:46
Citaat van: Gerard op 12 juli 2010 - 10:17:04
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238795/alonso-geen-spijt-van-inhaalactie-bij-kubica/

Vooral dat laatste zinnetje
Alonso voelt zich niet benadeeld door de stewards, maar vindt de straf terrecht. "Het is altijd eerlijk", besloot de voormalig wereldkampioen.


Goh, zei hij dat tijdens het winnende doelpunt van Spanje tegen Nederland? Of trok hij er een heel raar gezicht bij waarbij iedereen kon zien dat dit spottend bedoeld was??   ???

ik versta dat nu niet, als alonso klaagt da de stewards hem benadeelden, dan was hij een bleiter, en als hij de stewards geen ongelijk geeft over zijn straf dan is dat ook niet goed. Ben jij mss toevallig een alonso hater?

haha, Nee,robbert..
ik ben geen Alonso-of wie dan ook hater, ik bedoel alleen te zeggen:
Alonso was gisteren (direct na de race) heel erg boos, zelfs zo boos dat hij niet voor de camera van de BBC wilde komen,en nu zegt hij "Het is altijd eerlijk", vandaar mijn verbazing en verdenking dat het cynisch bedoeld was.... ;)

_Makke_

Als hij dat zo gezegd heeft dan was dat inderdaad cynisch, dat moet toch iedereen merken? De vraag is heeft hij het zo gezegd.

Maar bon, reactie van Domenicali:

http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=13358

Klein en raar mannetje vind ik dat. Hij, als verantwoordelijke van het raceteam van Ferrari, ging gisteren zwaar in de fout. Toch komt hij met zo'n flauwe uitleg af. Misschien moeten ze ginds maar eens uitkijken naar een andere teambaas. Vorige race waren zijn uitlatingen/beschuldigingen ook al helemaal van de pot gerukt.

Niels_

Citaat van: Makke op 12 juli 2010 - 15:55:14
Als hij dat zo gezegd heeft dan was dat inderdaad cynisch, dat moet toch iedereen merken? De vraag is heeft hij het zo gezegd.

Maar bon, reactie van Domenicali:

http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=13358

Klein en raar mannetje vind ik dat. Hij, als verantwoordelijke van het raceteam van Ferrari, ging gisteren zwaar in de fout. Toch komt hij met zo'n flauwe uitleg af. Misschien moeten ze ginds maar eens uitkijken naar een andere teambaas. Vorige race waren zijn uitlatingen/beschuldigingen ook al helemaal van de pot gerukt.
Vind van niet eigenlijk. Maar goed, die straf valt natuurlijk nu veel zwaarder uit, omdat het veld dicht op elkaar zat dankzij slak Kubica, maar natuurlijk helemaal omdat hij een drive trough moet maken terwijl alles knal achter mekaar zat dankzij de SC. Moest Alonso in de 30e ronde binnengekomen zijn op een circuit als Spa, dan had hij allicht nog op P7-P8 terug kunnen aansluiten. Het is een beetje een opstapeling van tegenslagen. Ik mag nu onderhand wel gaan hopen dat volgende keer Ferrari eens wat beslissingen gaat nemen die iets meer gelukkig gaan zijn. Misschien willen ze ook te graag. Kijk maar naar Button: volgt een hele race en doet geen hol van inhaalacties, maar eindigt wel 4e.

janke

Citaat van: frankypankyv8 op 12 juli 2010 - 14:11:06
Citaat van: janke op 12 juli 2010 - 00:10:01
Citaat van: frankypankyv8 op 11 juli 2010 - 23:43:55
Citaat van: Makke op 11 juli 2010 - 18:31:22
Maar ik, en waarschijnlijke vele anderen, hebben Button toch wel wat onderschat. Hij staat nu ook mooi 2de en moet helemaal niet zoveel prijsgeven op Hamiilton. We mogen dus concluderen dat hij best wel een goeie piloot is. En daar zal janke wel op doelen.

Volgens mij weet "Janke" het zelf ook niet meer!
Ik lees op DIT forum dat Button een topjob deed, door van P14 naar P4 te rijden...En daarom snapte ik die comment "Button-haters" niet!
Janke gaf zelf aan dat hij doelde op negatieve verhalen over Button op diverse, dus andere fora...

Nogmaals, wat heeft de F1.pits-forum ermee te maken??? Ik zie (over het algemeen) slechts normale, goed beargumenteerde meningen...Het is juist "Janke" die uit de toon valt.

Volgens mij ben jij een beetje een warhoofd
die problemen heeft met andermans mening. Ik zeg wat ik denk, als je dat niet aanstaat, whoela.


Heeft er ook maar iemand gezegd dat jij niet mag zeggen wat je wilt?!?
BTW, datzelfde geldt dan ook voor die zogeheten "Button-haters", waar jij je zo aan ergert... ::)
Volgens je profiel ben je 53 jaar...Nou, nou...Volwassen hoor!
Stop toch eens met je onzin post. Jouw leeftijd te zien is het volwassen zijn bij jou nog ver weg. Verder reageer ik niet meer op je onzin. Lees het topic aanhef. Zie  waar het hier over gaat. Lijkt me een goed idee dat we ons beide daar maar aanhouden.

@
Het wordt al zo vaak gezegd. Het Ferrari team gaat ten onder aan mis management door de Italiaanse heren. Is dat ook zo en zullen veranderingen daarin Ferrari helpen?? En wie zullen dat dan moeten zijn?? Als dit zo doorgaat dan gaat Mercedes Ferrari nog voorbij dit jaar. En op een 4de plek hoort dit grootse team toch niet te staan lijkt me.
Some things are too important to be left in the past.


0634

Citaat van: janke op 12 juli 2010 - 16:43:15
Het wordt al zo vaak gezegd. Het Ferrari team gaat ten onder aan mis management door de Italiaanse heren. Is dat ook zo en zullen veranderingen daarin Ferrari helpen?? En wie zullen dat dan moeten zijn?? Als dit zo doorgaat dan gaat Mercedes Ferrari nog voorbij dit jaar. En op een 4de plek hoort dit grootse team toch niet te staan lijkt me.
Ferrari en RBR maken een zooitje van hun eigen kampioenschap. Wat zullen ze lachen bij McLaren. Ze zijn niet de snelste maar voeren al wekenlang beide kampioenschappen aan.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 12 juli 2010 - 23:00:58
Citaat van: janke op 12 juli 2010 - 16:43:15
Het wordt al zo vaak gezegd. Het Ferrari team gaat ten onder aan mis management door de Italiaanse heren. Is dat ook zo en zullen veranderingen daarin Ferrari helpen?? En wie zullen dat dan moeten zijn?? Als dit zo doorgaat dan gaat Mercedes Ferrari nog voorbij dit jaar. En op een 4de plek hoort dit grootse team toch niet te staan lijkt me.
Ferrari en RBR maken een zooitje van hun eigen kampioenschap. Wat zullen ze lachen bij McLaren. Ze zijn niet de snelste maar voeren al wekenlang beide kampioenschappen aan.

't Is vooral bij RBR, zij moesten inderdaad al lang afgescheiden aan kop staan. Ferrari lijkt me terecht op die 3de plek te staan. Dat is ook hun plaats. Maar als ze bij Mercedes hun zaakjes voor elkaar krijgen kan Ferrari het misschien nog lastig krijgen om 3de te blijven.

robbert

Citaat van: Makke op 13 juli 2010 - 08:48:34
Citaat van: 0634 op 12 juli 2010 - 23:00:58
Citaat van: janke op 12 juli 2010 - 16:43:15
Het wordt al zo vaak gezegd. Het Ferrari team gaat ten onder aan mis management door de Italiaanse heren. Is dat ook zo en zullen veranderingen daarin Ferrari helpen?? En wie zullen dat dan moeten zijn?? Als dit zo doorgaat dan gaat Mercedes Ferrari nog voorbij dit jaar. En op een 4de plek hoort dit grootse team toch niet te staan lijkt me.
Ferrari en RBR maken een zooitje van hun eigen kampioenschap. Wat zullen ze lachen bij McLaren. Ze zijn niet de snelste maar voeren al wekenlang beide kampioenschappen aan.

't Is vooral bij RBR, zij moesten inderdaad al lang afgescheiden aan kop staan. Ferrari lijkt me terecht op die 3de plek te staan. Dat is ook hun plaats. Maar als ze bij Mercedes hun zaakjes voor elkaar krijgen kan Ferrari het misschien nog lastig krijgen om 3de te blijven.

ja zoals ik al een tijdje dacht, dat ze nog gaan strijden met mercedes voor de 3de plaats. Van renault zullen ze ook nog moeten opletten, als ze nie wakker schieten

Gerard

Volgens Charlie was Ferrari gewaarschuwd tijdens de GP van Engeland...

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238886/whiting-ferrari-was-gewaarschuwd/

Tja,als je dan nog eigenwijs bent, moet je de consequenties aanvaarden....

Als Alonso Kubica meteen voorbij gelaten had, was hij waarschijnlijk "gewoon" vierde of vijfde geworden.... ::)

Niels_

Citaat van: Gerard op 13 juli 2010 - 18:20:01
Volgens Charlie was Ferrari gewaarschuwd tijdens de GP van Engeland...

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238886/whiting-ferrari-was-gewaarschuwd/

Tja,als je dan nog eigenwijs bent, moet je de consequenties aanvaarden....

Als Alonso Kubica meteen voorbij gelaten had, was hij waarschijnlijk "gewoon" vierde of vijfde geworden.... ::)
Je kan ook niet weten dat Kubica 5 ronden later uitvalt...

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 13 juli 2010 - 18:21:31
Citaat van: Gerard op 13 juli 2010 - 18:20:01
Volgens Charlie was Ferrari gewaarschuwd tijdens de GP van Engeland...

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238886/whiting-ferrari-was-gewaarschuwd/

Tja,als je dan nog eigenwijs bent, moet je de consequenties aanvaarden....

Als Alonso Kubica meteen voorbij gelaten had, was hij waarschijnlijk "gewoon" vierde of vijfde geworden.... ::)
Je kan ook niet weten dat Kubica 5 ronden later uitvalt...
Wat ik van het artikel begreep was dat Ferrari de plek helemaal niet wilde terug geven, ook niet na de waarschuwingen. Ze kregen de straf ook omdat Ferrari weigerde de plek terug te geven. Dat hadden ze ddenk ik dus ook neit gedaan als Kubica wilde blijven rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Het was trouwens geen SenG straf, maar okee.

Verder ook een beetje gelul dat verhaal dat het pech was dat Kubica even later uitviel. Dat was ronden later, en zoveel tijd kost het teruggeven van een plekje niet. Iedereen kent die regel, en ze lapten die aan hun laars. Dan krijg je een DT, nogal logisch.