Man van de wedstrijd: Valencia

Gestart door Folkert, 27 juni 2010 - 15:55:15

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Sebastian Vettel
4 (30.8%)
Lewis Hamilton
1 (7.7%)
Jenson Button
0 (0%)
Rubens Barichello
0 (0%)
Robert Kubica
0 (0%)
Adrian Sutil
0 (0%)
Kamui Kobayashi
7 (53.8%)
Sebestian Buemi
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (7.7%)
Pedro de la Rosa
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Zaphod_Beeblebrox

Bwaaa...
Op nieuw zacht rubber met volle grip 2 man inhalen die op afgesleten schoenen rondrijden, ik weet het niet. Of je moest bedoelen dat hij heeft ingehaald op dit circuit, wat dan weer wel een klein unicum is natuurlijk. :)

Folkert

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 28 juni 2010 - 13:34:58
Bwaaa...
Op nieuw zacht rubber met volle grip 2 man inhalen die op afgesleten schoenen rondrijden, ik weet het niet. Of je moest bedoelen dat hij heeft ingehaald op dit circuit, wat dan weer wel een klein unicum is natuurlijk. :)
Afgesleten of niet, de banden van Kobayashi waren wel koud en ook hij moest wennen aan zijn nieuwe grip. Vind ik het juist knap dat hij het doet.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 28 juni 2010 - 13:34:58
Bwaaa...
Op nieuw zacht rubber met volle grip 2 man inhalen die op afgesleten schoenen rondrijden, ik weet het niet. Of je moest bedoelen dat hij heeft ingehaald op dit circuit, wat dan weer wel een klein unicum is natuurlijk. :)
Precies, dat bedoel ik. Het valt al niet mee op deze baan en dan twee man in anderhalve ronde, dat is gewoon knap.

Voor de rest was er racetechnisch geen hol te beleven, dus verdiend Koba mijn stem.

Wizard

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 28 juni 2010 - 13:34:58
Bwaaa...
Op nieuw zacht rubber met volle grip 2 man inhalen die op afgesleten schoenen rondrijden, ik weet het niet. Of je moest bedoelen dat hij heeft ingehaald op dit circuit, wat dan weer wel een klein unicum is natuurlijk. :)

Koba doet het wel! Hij waagt het wel! Ansich al een groot compliment waard want hij saven was een logischere keuze geweest in zijn positie. Hulde dat hij het doet en daarmee een Alonso verschalkt.

Zaphod_Beeblebrox

Kobayashi staat er dan ook om bekend lak te hebben aan logica en de pikorde.  :)

Supermariobros


JimmySPA

Alonso heeft het niet zo op die Japanners in slechte auto's!
Remember Sato in Canada en nu Kobayashi.
Top race van de Jap!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

McLaren_über_alles

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.