Man van de wedstrijd: Valencia

Gestart door Folkert, 27 juni 2010 - 15:55:15

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Sebastian Vettel
4 (30.8%)
Lewis Hamilton
1 (7.7%)
Jenson Button
0 (0%)
Rubens Barichello
0 (0%)
Robert Kubica
0 (0%)
Adrian Sutil
0 (0%)
Kamui Kobayashi
7 (53.8%)
Sebestian Buemi
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (7.7%)
Pedro de la Rosa
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Zijn voor mij 3 Mannen die de titel verdienen: Kobayashi. Ten eerste geweldig gereden en lang op P3 gereden. Met beetje geluk had hij 6de kunnen zijn. Maar haalde 2 rijders mooi in in zijn laatste ronde. Ok,zijn banden waren super nog, maar doe het maar even en dan nog in de laatste bocht. Geweldig.

Rubens: P4 is super met de Williams.
Webber: Misschien wat lullig te zeggen, maar hij maakte mooie klapper zonder kleerscheuren. Race werd ook wat bepaald door dit ongeluk.

Vettel en Hamilton verdienen ook een pluim.
Button blijft deze race beetje onduidelijk. Was aan het eind duidelijk snel, maar had weinig van zijn banden gevraagd door achter Kobayashi te blijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Burorri op 27 juni 2010 - 16:03:32
Zijn voor mij 3 Mannen die de titel verdienen: Kobayashi. Ten eerste geweldig gereden en lang op P3 gereden. Met beetje geluk had hij 6de kunnen zijn. Maar haalde 2 rijders mooi in in zijn laatste ronde. Ok,zijn banden waren super nog, maar doe het maar even en dan nog in de laatste bocht. Geweldig.

Rubens: P4 is super met de Williams.
Webber: Misschien wat lullig te zeggen, maar hij maakte mooie klapper zonder kleerscheuren. Race werd ook wat bepaald door dit ongeluk.

Vettel en Hamilton verdienen ook een pluim.
Button blijft deze race beetje onduidelijk. Was aan het eind duidelijk snel, maar had weinig van zijn banden gevraagd door achter Kobayashi te blijven.

I couldn't agree more ;)

Enzo

Zonder twijfel, Kobayashi. 8)
Met een gedurfde strategie  en het nodige lef een mooie puntenfinish weten te behalen.

_Makke_

Vettel.

Deed alles, weliswaar op 1 foutje na, perfect.

meatball

Ik ga voor Kamui Kobayashi mooi gedaan.Vettel ook goed natuurlijk maar met een RedBull verwacht je dat ook natuurlijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Kobayashi. Twee inhaalacties is zo'n beetje net zoveel als alle andere rijders bij elkaar.

Folkert

Kobayashi voor mij. Heeft laten zien dat hij echt een coureur is en thuis hoort in de F1. Lewis en Vettel natuurlijk mooi gereden, maar niets bijzonders. Hamilton nog mooie actie op beide RBR, maar daar houd het op. Ook noemenswaardig:Rubens. waar ik hem voorgaande jaren afkraakte, ben ik nu wel te spreken over hem deze race. En had niet echt idee dat de Williams super auto had. Beetje geholpen denk ik door SC, maar nog steeds goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Vettel. Hij deed niks fouts. Kobayashi krijgt een eervolle vermelding. Natuurlijk hij reed 3de, maar laten we niet vergeten dat hij dit niet op eigen kracht deed. Dat hij Alonso en Buemi pakte vind ik wel een pluim waard. Natuurlijk reed Kobayashi op vers rubber maar alleen al het proberen vind ik een vermelding waard. Button kan hier nog wat van opsteken.

gloudiesaurus

Vettel, deed niets fout en won verdiend. En natuurlijk een vermelding voor Kobayashi hij reed ook een superrace en zorgde nog voor wat spektakel tegen het eind...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Kan ik stemmen op Heinz-Harold Frentzen?

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo


Zaphod_Beeblebrox

Vettel, beste man van de race.

Wat Kobayashi liet zien was inderdaad mooi, maar buiten blijven een voor iemand gaan rijden op een baan waar je niet kan inhalen is nu niet zo heel bewonderenswaardig. Ik vind dat vooral het Sauberteam hier een pluim verdiend.

0634

Hij krijgt van mij dan ook de punten voor het inhalen van twee man in twee rondjes ;)