Vettel vs Webber

Gestart door Folkert, 29 juli 2009 - 10:15:52

« vorige - volgende »

Aby

Ik vind Webber een sympathieke kerel en ik gun het hem eigenlijk wel. Hij heeft ook altijd wel een beetje pech gehad, doordat hij reed voor de minder snelle teams. Vettel is zeker een goede rijder, maar hij is nog jong en zal zijn kans  nog wel  krijgen.

Gerard

Wat mij betreft is Webber dit jaar dè verrasing van het jaar, en ik gun het hem ook WK te worden

Vettel is absoluut een super talent,maar heeft toch al wat steekjes laten vallen dit jaar...(remebmer Turkije  ;D)
tuurlijk, in de eerste paar races heeft Vettel pech gehad met zijn auto, maar ook Webber heeft pech gekend..

Nee,als ik moet kiezen tussen Webber en Vettel, ga ik toch voor de constantere Webber....

Enzo

Ik vind ze allebei wel goed presteren, ze zitten alleen allebei op een verschillend punt in hun carriere.
Vettel is de belofte en Webber is al in de herfst van zijn carriere.

Maar eerlijk is eerlijk, Webber doet het niet onverdienstelijk, zeker beter dan ik had verwacht. 8)

Zaphod_Beeblebrox

Ik vind hem tot nu een pak beter dan Vettel over een hele race. Vettel is iets sneller over 1 rondje, Webber pakt het beter aan in de race.
Spijtig van Canada, maar het was goed geprobeerd.

Enzo

Het zou wat zijn als hij met het WK aan de haal gaat, denk dat weinig mensen dit hadden voorspelt.

0634

Dat zeker. Maar wel is het zo dat Vettel wel heel snel het predikaat 'toprijder' opgeplakt heeft gekregen. Feit is toch dat hij lang niet altijd constant is, hij met regelmaat fouten maakt en in druk verkeer zichzelf niet echt laat zien als een echte racer. Inhalen is niet zijn ding.

Hij is bloedje snel, dat zeker, maar hij is nog niet op absoluut topnivo. Gezien zijn leeftijd is dat ook niet gek, maar kampioen worden gaat hem ook dit jaar niet lukken, m.i.. Daar is hij, en Red Bull, nog niet klaar voor.

Folkert

Citaat van: 0634 op 19 juni 2010 - 08:53:54
Dat zeker. Maar wel is het zo dat Vettel wel heel snel het predikaat 'toprijder' opgeplakt heeft gekregen. Feit is toch dat hij lang niet altijd constant is, hij met regelmaat fouten maakt en in druk verkeer zichzelf niet echt laat zien als een echte racer. Inhalen is niet zijn ding.

Hij is bloedje snel, dat zeker, maar hij is nog niet op absoluut topnivo. Gezien zijn leeftijd is dat ook niet gek, maar kampioen worden gaat hem ook dit jaar niet lukken, m.i.. Daar is hij, en Red Bull, nog niet klaar voor.
Welkom terug weer ;).

Maar je hebt er helemaal gelijk in, Vettel is te snel toprijder bestempeld. En ik verwacht hem nog geen titel binnen te halen. Maar als ik hem vergelijk met Hamilton, moet ik zeggen dat Hamilton het beter doet als rookie. (relatief dan). Vettel komt er wel, maar moet zich niet gek laten maken door Webber.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Vettel moet in elk geval veel Webber voor zich dulden en is Webber eigenlijk wel een topper ? Ik begin te vrezen dat Vettel het naast een Alonso niet zou trekken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Zaphod_Beeblebrox

Vettel heeft talent genoeg om een toprijder te zijn en ik denk echt wel dat hij de snelste man van het veld is, maar ik denk evenzeer dat Vettel de man is met het minste geduld en samen met Massa en Sutil het minste stel hersenen heeft van het hele veld. Tot vorig seizoen leek deze man met beide voetjes op de grond te kunnen blijven, nu duiken er echter meer en meer verhalen op die het tegenovergestelde vertellen. Voelt zich plots een hele ster die denkt zich vanalles te kunnen veroorloven. Verhaaltjes natuurlijk, maar waar rook is... Misschien moet iedereen daar wel eens door, Hamilton en Button hebben ook zo'n periode gehad. 

Wizard

Citaat van: 0634 op 19 juni 2010 - 08:53:54
Dat zeker. Maar wel is het zo dat Vettel wel heel snel het predikaat 'toprijder' opgeplakt heeft gekregen. Feit is toch dat hij lang niet altijd constant is, hij met regelmaat fouten maakt en in druk verkeer zichzelf niet echt laat zien als een echte racer. Inhalen is niet zijn ding.

Hij is bloedje snel, dat zeker, maar hij is nog niet op absoluut topnivo. Gezien zijn leeftijd is dat ook niet gek, maar kampioen worden gaat hem ook dit jaar niet lukken, m.i.. Daar is hij, en Red Bull, nog niet klaar voor.

Dat betwijfel ik. McLaren mag de afgelopen races dan wel snel zijn, Red Bull voorbij zijn ze nog niet. Wellicht dat Lewis het verschil kan maken.

0634

De laatste races zijn ze minimaal gelijkwaardig. Niet alleen Lewis trouwens. En pas in Silverstone komen de grote updates voor Mac. Ik heb vertrouwen in McLaren.

Wizard

Gelijkwaardig? Hamilton kwalificeert voor Button en finisht voor Button. Dat noem ik niet gelijkwaardig. In Turkije was het ook Hamilton die streed met beide Red Bulls. Button hobbelde erachteraan en deed een poging nadat Hamilton op een save-modus werd gezet door het team. Zeker op het gebied van kwalificeren schiet Button te kort. Een goede uitgangspositie is van essentiëel belang wil je kans houden op de titel. Morgen start Hamilton 3de, Button 7de dus van gelijkwaardig wil ik niet spreken.

0634

Ik had het over RedBull en McLaren die gelijkwaardig waren, min of meer qua snelheid. De laatste paar races ;).

Wizard