Grand Prix van Europa, Valencia Street Circuit

Gestart door Enzo, 20 juni 2010 - 04:27:17

« vorige - volgende »

0634

Ik niet. Want dat is gewoon een grote onzin theorie.

McLaren_über_alles

Citaat van: 0634 op 01 juli 2010 - 06:23:56
Precies ja. Ik kan zie dan ook geen probleem in dit incident.

Waar ik meer moeite mee heb bij Ferrari is dat ze nogal eens hypocriet zijn. Zoals bijvoorbeeld de afgelopen teststessie van Alonso. Ze buigen de gedachte achter het testverbod om zodat ze kunnen testen met een nieuwe upgrade. Maar als Brawn vorig jaar de regels anders interpreteert en met een dubbele diffusor komt, schreeuwen ze als eerste moord en brand.

Dan ben je hypocriet.

Zie is Ferrari altijd al geweest. Zelf steeds trachten buiten de lijntjes te kleuren, maar moord en brand schreeuwen als ze zelf eens nadeel ondervinden. Hypocriet dus inderdaad het juiste woord.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

JimmySPA

Citaat van: McLaren_über_alles op 01 juli 2010 - 13:20:18
Citaat van: 0634 op 01 juli 2010 - 06:23:56
Precies ja. Ik kan zie dan ook geen probleem in dit incident.

Waar ik meer moeite mee heb bij Ferrari is dat ze nogal eens hypocriet zijn. Zoals bijvoorbeeld de afgelopen teststessie van Alonso. Ze buigen de gedachte achter het testverbod om zodat ze kunnen testen met een nieuwe upgrade. Maar als Brawn vorig jaar de regels anders interpreteert en met een dubbele diffusor komt, schreeuwen ze als eerste moord en brand.

Dan ben je hypocriet.

Zie is Ferrari altijd al geweest. Zelf steeds trachten buiten de lijntjes te kleuren, maar moord en brand schreeuwen als ze zelf eens nadeel ondervinden. Hypocriet dus inderdaad het juiste woord.

Gelukkig is Mclaren altijd eerlijk geweest. Die hebben nog een paar handboeken van Ferrari weet je wel? Maar nee dat hypocriet nee joh! Mclaren is altijd zo goed bezig  ::)
Volgens mij is elk team hypocriet, anders rijd je niet mee in de F1!!!! Zowel voorin, als achterin van het veld worden vuile trucjes gespeeld...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Wizard

Citaat van: 0634 op 01 juli 2010 - 06:23:56
Precies ja. Ik kan zie dan ook geen probleem in dit incident.

Waar ik meer moeite mee heb bij Ferrari is dat ze nogal eens hypocriet zijn. Zoals bijvoorbeeld de afgelopen teststessie van Alonso. Ze buigen de gedachte achter het testverbod om zodat ze kunnen testen met een nieuwe upgrade. Maar als Brawn vorig jaar de regels anders interpreteert en met een dubbele diffusor komt, schreeuwen ze als eerste moord en brand.

Dan ben je hypocriet.

Dat doet elk team. Zelf het randje opzoeken en er zelfs overheen gaan maar doet een ander team het, schreeuwen ze moord en brand. It's a part of the game from every sport.

0634

Dat valt best mee. Niet iedereen doet dat en ook niet iedereen schreeuwt vervolgens moord en brand als anderen het doen.

Folkert

Trouwens, ik weet niet meer precies welke race, maar voor Ferrari en Ferrari fans beginnen met oneerlijk en gemanipuleerde wedstrijd, maar ik kan me een race herinneren waar Schumacher een stop and go kreeg 3 of 4 ronden voor het eind( en als ik me goed herinner was zijn overtreding ook al geruime tijd daarvoor gemaakt. Ferrari en Schumacher zaten deze straf na de race uit, wat Schumacher ook een oneerlijk voordeel gaf, maar het was wel volgens de regels.
Daarom ben ik eigenlijk ook ontzettend blij dat Schumacher nu keer on terecht hele zware straf kreeg en dat mag nog wel paar keer meer gebeuren komende jaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

.Henry

Citaat van: Burorri op 02 juli 2010 - 00:36:59
Trouwens, ik weet niet meer precies welke race, maar voor Ferrari en Ferrari fans beginnen met oneerlijk en gemanipuleerde wedstrijd, maar ik kan me een race herinneren waar Schumacher een stop and go kreeg 3 of 4 ronden voor het eind( en als ik me goed herinner was zijn overtreding ook al geruime tijd daarvoor gemaakt. Ferrari en Schumacher zaten deze straf na de race uit, wat Schumacher ook een oneerlijk voordeel gaf, maar het was wel volgens de regels.
Daarom ben ik eigenlijk ook ontzettend blij dat Schumacher nu keer on terecht hele zware straf kreeg en dat mag nog wel paar keer meer gebeuren komende jaren.
Dat was de Britse GP van 1998.
Maar dat de regels vroeger niet klopten/waterdicht waren zou nooit een reden moeten zijn om de coureur nu te moeten straffen.


Gerard

Belachelijk dat Valerio hier zolang door mag rijden!!  :(

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

In de F1 zou dit een straf opleveren (denkt aan de band van Alonso).

JimmySPA

Zo he, die is wel bizar! Echt veel geluk voor de cameraman!!! Ook weer goed werk van de FIA  ::)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"