Grand Prix van Europa, Valencia Street Circuit

Gestart door Enzo, 20 juni 2010 - 04:27:17

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: 0634 op 26 juni 2010 - 20:53:42
Citaat van: frankypankyv8 op 26 juni 2010 - 20:49:33
Citaat van: Enzo op 26 juni 2010 - 18:08:59
Welkom frankypankyv8 ! :)

Dank je wel.
BTW mag je Gerard daarvoor bedanken...
Die ken ik van een ander F1forum en hij gaf door, dat hij zich had aangemeld bij dit forum...

Doe jullie ook aan lijstjes?
Nml. dat men aangeeft wie er wint, tweede wordt enzovoort...Zo niet, dan geeft dat niet. Ik ben hier nieuw, dus ik pas mij aan.
;)
We hebben wel de man van de wedstrijd. Verder niet echt. Maar misschien is het wel leuk om te doen. Als er behoefte aan is kunnen we best beginnen aan een 'verliezer van de race' of 'cijfer voor de race' topic, of zoiets.


Hallo,

Nee, laat mijn vraag maar zitten. Ik heb het antwoord al gevonden. Jullie hebben al zoiets in de vorm van het topic  "Webstrijd"...
Zat even te 'zappen' op het forum, om een beetje wegwijs te worden...

Ik ga nog even 'neuzen'...na de wedstrijd Ghana tegen de VS... :P

Gerard

#76
He Franky, goed dat je er bent!! ;) Zijn JimmySPA (j-2fast4you) en ik niet meer alleen in het "nieuweling zijn"  ;D

Goed, de kwalificatie...
Mooie pole van Seb, jammer dat Lewis een mega fout maakte, en zeer sterk gereden van de beide Williamsen en de Renaults!!!..
Verbazingwekkend dat de Force India's er niet bij zaten, en Sauber.... blijft ook maar teleurstellen
Wat me touwens opviel...
Waarom feliciteerde Webber Vettel niet met zijn behaalde pole?

Doet Turkije-gate meer pijn dan ze willen doen geloven??

Over Mercedes wil ik het eigenlijk niet eens hebben... wat een blamage zeg!! :o

Schumacher P15 ???... heeft hij ooit in die 16 jaar zo slecht gekwalificeerd? (zonder dat hij terug gezet is door de wedstijdleiding)?


Q1 en Q2 kon Rosberg nog goed meekomen, dat vind ik nog het gekste van alles.... ???


Mijn voorspelling voor de race!! (Waar Franky het ove rhad)

1: Vettel
2: Lewis
3: Webber
4: Button
5: Alonso
6: Massa
7: Kubica
8: Hulkenberg

Enzo

Mijn voorspelling is:

1. Hamilton
2. Alonso
3. Webber
4. Massa
5. Kubica
6. Button
7. Petrov
8. Barichello

Bonus antwoord: Vettel valt als nog uit met versnellingbak problemen.  ;)

meatball

Massa wint,de twee RedBull's sleuren de rest mee in een megacrash  ;)
Nee normaal gebeurd er hier niet veel dus vrees ik dat de raceuitslag ook de zelfde is als de kwali's.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Yup. Zoiets zal het wel zijn. Bij de start kan er misschien wat ingehaald worden, daarna is het feest wel voorbij lijkt me.

Wizard

Dat zit inderdaad in de lijn van de voorspelling, maar je weet het nooit. ;)

Folkert

Ik verwacht weinig van de race, maar heb er toch wel zin in om te kijken. Gelukkig is mijn vriendin er dus heb ik nog wat gezelschap als het zzzzzaai word.

Maar gok op een  overwinning van Hamilton, gevolgd door Vettel en Webber.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

ik gok op een uitslag die gelijk is met de tussenstand na 1 bocht ;).

Folkert

#83
WOOOOOWWWW
WEBBER, MIJN GOD. Wat een crash. Gelukkig niks aan de hand. Foutje van Webber. Al was Kovaleinen beetje zich zaggend, maar gelukkig is er niks aan de hand. En hier houd ik van, enorme crashes, maar geen gewonden.


En dat was de race van Schumacher. Raar moment om te gaan pitten als je het mij vraagt.
Kobayashi gewoon op 3, moet nog wel stoppen, maar elke ronde die hij kan door rijden zullen voor hem goed uitpakken, zie wel paar puntjes komen voor hem.
Trotse vader van Rosalie(L)

FA1903

Wat is dit toch jonge ik snap er niks van...Ferrari's vlak achter Hamilton...waarom kwamen ze zo laat de pits in! Kijk waar Alonso nu staat..ik snap er echt niks van!

Gewoon race verneukt weer door Ferrari!

Folkert

#85
Citaat van: FA1903 op 27 juni 2010 - 14:28:04
Wat is dit toch jonge ik snap er niks van...Ferrari's vlak achter Hamilton...waarom kwamen ze zo laat de pits in! Kijk waar Alonso nu staat..ik snap er echt niks van!

Gewoon race verneukt weer door Ferrari!
Hamilton zou Fernando hebben opgehouden? Ik volgde het niet heel erg eigenlijk wat ze zeiden.
Drive through voor Lewis. Terecht overigens. Jammer, had nog spannend kunnen worden tussen Vettel en Lewis. Stomme fout ook van Hamilton, maar wel begrijpelijk. Had zeker nog kans op de overwinning.
Trotse vader van Rosalie(L)

FA1903

Nu net gezien waarom Hamilton een straf heeft en waarom de Ferrari's zo langzaam binnenkwamen...

wat een pech gewoon voor de Ferrari's, vind ik echt zonde..

profiteur van dienst is weer Jenson Button...daarom mag ik hem gewoon niet! Op pure snelheid komt hij vaak te kort en doet hij het zo maar...en mensen moeten niet zeggen dat hij het uit rekend ofzo...

FA1903


Folkert

Vettel verdient gewonnen, beetje geluk dat Hamilton twijfelde, want anders was het spannender geworden. Denk wel dat Hamilton had kunnen winnen nog.

Wel leuke race opzich, best veel spannende momenten vond ik. En Kobayashi was geweldig. Als of het niets was ging hij Alonso voor bij en daarna Buemi.

Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Zo onlogisch is dat toch niet als je op die nieuwe banden iemand moet inhalen die al 40 ronden ermee rondbolt?

En wat heeft de FIA die safety car toch weer schitterend laten buitenkomen. Ik vond het eerst al raar dat Alonso en Massa zoveel verloren, maar ik dacht dat het hun eigen fout was. Toen ik de actie van Hamilton zag dacht ik "wat een idioot", maar eigenlijk heeft hij het gewoon schitterend gedaan. Behaalt nog een 2e plaats terwijl Alonso 9e wordt. Benieuwd wat hiermee gedaan wordt van straffen.