Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Schumiiii op 13 september 2011 - 23:22:43
Citaat van: robbert op 13 september 2011 - 23:19:46
dat die dan maar hier weg blijft

Ik denk niet die ezel hier op deze fora zit en maar goed ook of het zou hier omzeep zijn.
Ik weet 2namen; pe en mumhra zijn één en dezelfde persoon.

Soit; terug on topic, die clown krijgt hier al teveel aandacht :).

Wat sommige ook mogen beweren, schumacher kan het nog altijd en al de rest kan me gestolen worden van al die mensen die altijd op z'n kap zitten en tis hier gezegd geweest, had schumi em gewoon voorbij gelaten dan zou men gezegd hebben em het nimmer kan en tekort komt,manman. Ik ga mij er niet meer druk in maken en het enige wat ik nog te zeggen heb is; f1 is geen mietjessport, ga dan naar badminton ofzo gaan kijken.

ik geef u groot gelijk. En nee ben niet zo grote fan van schumacher, maar ik vind ook dat hij gewoon perfect heeft verdedigt heeft, en dat dat het bewijs is, dat hamilton niet kan inhalen zonder iemand van de baan te tikken ;)

_Makke_

Citaat van: robbert op 13 september 2011 - 22:29:48
ja en als hij nu niet zijn lijn verdedigde? Wat ging het dan worden. Dan was schumacher zijn rijden verleerd volgens velen.

Man toch, het gaat niet over het feit dat hij zijn lijn verdedigde, maar over HOE hij zijn lijn verdedigde. Omtrent dat zijn er her en der meningsverschillen. Zo moeilijk te vatten is dat toch niet?

Vieze baas

Citaat van: robbert op 14 september 2011 - 07:17:06
Citaat van: Schumiiii op 13 september 2011 - 23:22:43
Citaat van: robbert op 13 september 2011 - 23:19:46
dat die dan maar hier weg blijft

Ik denk niet die ezel hier op deze fora zit en maar goed ook of het zou hier omzeep zijn.
Ik weet 2namen; pe en mumhra zijn één en dezelfde persoon.

Soit; terug on topic, die clown krijgt hier al teveel aandacht :).

Wat sommige ook mogen beweren, schumacher kan het nog altijd en al de rest kan me gestolen worden van al die mensen die altijd op z'n kap zitten en tis hier gezegd geweest, had schumi em gewoon voorbij gelaten dan zou men gezegd hebben em het nimmer kan en tekort komt,manman. Ik ga mij er niet meer druk in maken en het enige wat ik nog te zeggen heb is; f1 is geen mietjessport, ga dan naar badminton ofzo gaan kijken.

ik geef u groot gelijk. En nee ben niet zo grote fan van schumacher, maar ik vind ook dat hij gewoon perfect heeft verdedigt heeft, en dat dat het bewijs is, dat hamilton niet kan inhalen zonder iemand van de baan te tikken ;)

die conclusie over hamilton gaat wat ver. Wel mooi dat het echt een gevecht was en dat er niks bestraft is. Ze mogen sws wel wat soepeler zijn met de regeltjes over het algemeen

Enzo

Hamilton is juist één van de beste racers en inhalers van het veld, evenals Schumacher.
Daarom heb ik zo genoten van dit gevecht, echt een titanenstrijd.
Het hele gevecht werd mogelijk gemaakt door de lage topsnelheid van de McLaren en de hoge topsnelheid van de Merc.
Anders was het sowieso nooit gebeurd...

Ik kan me nog herrineren dat Hamilton zo graag tegen Schumacher wilde racen en dat hij het jammer vond dat hij stopte destijds. Ik denk dat hij zelf ook wel waarde hecht aan deze battle als hij erop terug kijkt. Evenals Alonso trouwens die ook zijn gevechten met Schumacher betiteld als de beste uit zijn carrière.

Voor mij was het iig het gevecht van 2011 tot nu toe... 8)

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 13 september 2011 - 23:12:43
Ik zit op talloze fora en heb andere namen ook. Ik weet niet wie je bent, het enige wat ik weet is dat op die ene site waar ik al geruime tijd zit ik het kotsbeu was er telkens 1persoon was die me aanviel, wat denk je dan, dat ik ga zwijgen dan? Ik heb het idd over mumhra ja en deze is trouwens alweer op schumacher zijn kap bezig op nog een andere fora.

MDP. En wij hadden het nooit aan de stok met elkaar. Maar goed, compliment mag je in je zak steken. ;) En we zullen ons vaker treffen in dit topic. :P

Wizard

Citaat van: Enzo op 14 september 2011 - 11:37:29
Hamilton is juist één van de beste racers en inhalers van het veld, evenals Schumacher.
Daarom heb ik zo genoten van dit gevecht, echt een titanenstrijd.
Het hele gevecht werd mogelijk gemaakt door de lage topsnelheid van de McLaren en de hoge topsnelheid van de Merc.
Anders was het sowieso nooit gebeurd...

Ik kan me nog herrineren dat Hamilton zo graag tegen Schumacher wilde racen en dat hij het jammer vond dat hij stopte destijds. Ik denk dat hij zelf ook wel waarde hecht aan deze battle als hij erop terug kijkt. Evenals Alonso trouwens die ook zijn gevechten met Schumacher betiteld als de beste uit zijn carrière.

Voor mij was het iig het gevecht van 2011 tot nu toe... 8)

Of de top van Lewis echt te laag was, waag ik te betwijfelen. Schumacher maakte zich behoorlijk breed en Lewis drukte niet écht door. Kwam misschien ook door het 'agressieve' verdedigen van Michael.

Wizard

Citaat van: Makke op 14 september 2011 - 09:05:18
Citaat van: robbert op 13 september 2011 - 22:29:48
ja en als hij nu niet zijn lijn verdedigde? Wat ging het dan worden. Dan was schumacher zijn rijden verleerd volgens velen.

Man toch, het gaat niet over het feit dat hij zijn lijn verdedigde, maar over HOE hij zijn lijn verdedigde. Omtrent dat zijn er her en der meningsverschillen. Zo moeilijk te vatten is dat toch niet?

Wat was er mis mee? Ik heb genoten van Schumacher. Heerlijk hoe duur hij z'n vel verkoopt.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 20:39:26
Ja, na meer dan 1,5 jaar geloof ik dat niet meer hoor.

Nou, ik vind Schumacher, nu hij gewend is, steeds beter worden. Hij heeft toch wat leuke races gereden. In de wisselende omstandigheden, als de factor coureur meer gewicht in de schaal legt, reed hij voorin of was hij snel. De snelheid of beter gezegd, het te kort komen van snelheid geeft een vertekend beeld over de aktuele snelheid van Schumacher. Natuurlijk zal hij niet meer de Schumacher zijn van pakweg 10 jaar geleden maar hij wordt door mening één ondergewaardeerd alsook onderschat.

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 14 september 2011 - 15:54:37
Citaat van: Schumiiii op 13 september 2011 - 23:12:43
Ik zit op talloze fora en heb andere namen ook. Ik weet niet wie je bent, het enige wat ik weet is dat op die ene site waar ik al geruime tijd zit ik het kotsbeu was er telkens 1persoon was die me aanviel, wat denk je dan, dat ik ga zwijgen dan? Ik heb het idd over mumhra ja en deze is trouwens alweer op schumacher zijn kap bezig op nog een andere fora.

MDP. En wij hadden het nooit aan de stok met elkaar. Maar goed, compliment mag je in je zak steken. ;) En we zullen ons vaker treffen in dit topic. :P

Jaja, nu weet ik het alweer mdp :-), da is lang geleden. :-).

Enzo

Citaat van: Wizard op 14 september 2011 - 16:00:20
Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 20:39:26
Ja, na meer dan 1,5 jaar geloof ik dat niet meer hoor.

Nou, ik vind Schumacher, nu hij gewend is, steeds beter worden. Hij heeft toch wat leuke races gereden. In de wisselende omstandigheden, als de factor coureur meer gewicht in de schaal legt, reed hij voorin of was hij snel. De snelheid of beter gezegd, het te kort komen van snelheid geeft een vertekend beeld over de aktuele snelheid van Schumacher. Natuurlijk zal hij niet meer de Schumacher zijn van pakweg 10 jaar geleden maar hij wordt door mening één ondergewaardeerd alsook onderschat.

Men zegt dat Rosberg zijn auto meer op de kwali afstelt en Schumacher meer op de race.
Ik zie duidelijk verbetering in zijn rijden, zeker vanaf Canada is hij weer als de oude. Single lap speed in kwali moet nog wel iets beter. Maar ook daar heb ik vertrouwen dat hij hier nog in zal verbeteren.

Jammer om van Brawn te horen dat hij niet verwacht volgend jaar wel voor de titel te kunnen gaan. Het gat met de top is te groot en er zijn ook geen grote regelwijzigingen om van te profiteren.

0634

Dat is jammer ja, maar ik verwacht het ook niet. Ze zijn behoorlijk ver van de top verwijderd en omdat er geen grote regelwijzingen komen, zal de grid volgend jaar niet radicaal op zijn kop staan denk ik.

Sabai

Misschien kunnen zij ook wel het concept van de RBR wielophanging kopieeren. ;D ;D

Schumiiii

Er is maar 1ding ik wil omdat ik ook realistisch wil blijven; nog 1keertje (of meer mag ook) een overwinning behalen. Ik denk dat dat alleen al voor de moment meer dan voldoening moet geven, kampioen worden zal volgens mij niet meer lukken, toch niet met die mercedes ook volgend jaar normaal gezien niet, zeer jammer dus ik ben al zeer tevreden mocht'em nog eens een race kunnen winnen, heel m'n jaar zou goed zijn.
Steek schumacher in die red bull van nu en die wint de titel.

Jozef

Citaat van: Wizard op 14 september 2011 - 15:56:24
Citaat van: Enzo op 14 september 2011 - 11:37:29
Hamilton is juist één van de beste racers en inhalers van het veld, evenals Schumacher.
Daarom heb ik zo genoten van dit gevecht, echt een titanenstrijd.
Het hele gevecht werd mogelijk gemaakt door de lage topsnelheid van de McLaren en de hoge topsnelheid van de Merc.
Anders was het sowieso nooit gebeurd...

Ik kan me nog herrineren dat Hamilton zo graag tegen Schumacher wilde racen en dat hij het jammer vond dat hij stopte destijds. Ik denk dat hij zelf ook wel waarde hecht aan deze battle als hij erop terug kijkt. Evenals Alonso trouwens die ook zijn gevechten met Schumacher betiteld als de beste uit zijn carrière.

Voor mij was het iig het gevecht van 2011 tot nu toe... 8)

Of de top van Lewis echt te laag was, waag ik te betwijfelen.

Uh? Hij zat al in zijn begrenzer toen de DRS-zone op start/finish nauwelijks begonnen was. :D

0634

Citaat van: Schumiiii op 14 september 2011 - 23:29:27
Er is maar 1ding ik wil omdat ik ook realistisch wil blijven; nog 1keertje (of meer mag ook) een overwinning behalen. Ik denk dat dat alleen al voor de moment meer dan voldoening moet geven, kampioen worden zal volgens mij niet meer lukken, toch niet met die mercedes ook volgend jaar normaal gezien niet, zeer jammer dus ik ben al zeer tevreden mocht'em nog eens een race kunnen winnen, heel m'n jaar zou goed zijn.
Steek schumacher in die red bull van nu en die wint de titel.
Dat laatste denk ik niet, tenzij hij Vettel zou vervangen. Ik denk dat Vettel hem voorbij is.

Maar die overwinning: die gun ik hem wel. En waarom niet? Die Mercedes is niet de allersnelste maar soms heb je er knotsgekke wedstrijden bij dus wie weet... Zeker als die Merc volgend jaar stiekem toch iets beter is. Het is zeker niet onmogelijk maar we weten allemaal dat het lastig zal worden. Eerst maar een podium.