Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Schumiiii

#975
Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 19:15:43
Ik heb er ook geen moeite mee. Zowel niet met de rijstijl van Schumacher, als met de kritiek van McLaren.

Schumacher was namelijk nergens gevaarlijk bezig. Al moet je zeggen dat hij wel degelijk en herhaaldelijk vaker dan 1 keer van lijn veranderde. Dus McLaren mag ook wel weer wat zeggen. Bovendien zegt Whitmarsh het niet vervelend en verwoord hij het keurig.

Absoluut niet mee eens dat schumacher meermaals van zijn lijn afweek, hij heeft slechts 1keertje teveel van z'n lijn afgeweken, ok, mag niet maar dit is racen en ik vind het eindelijk eens een goeie beslissing die men heeft genomen door schumacher niet te gaan bestraffen, je moet ook aan de fans en dergelijke denken, zo'n schitterend duel verkloten om ocharme em eens 1keertje teveel heeft afgeweken zou echt triest geweest zijn.

Schumacher is de enige rijder na al die jaren die nog steeds echt voor z'n vak leeft en nie afgeeft en er blijft voor gaan en ochja, dat gaat helaas wel eens gepaard met minder mooie akties van deze maar waarom zit iedereen altijd op schumacher zijn kap als je weet dat dit seizoen oa hamilton zelf al 3tal keer in de fout is gegaan en de boel verkloot heeft?

Had die ouwe nu een goeie wagen en dat beetje snelheid extra nog zoals vroeger dan is em simpelweg nog steeds de allerbeste op dat circuit.

0634

Nee, dat niet meer. Als hij de allerbeste was, zoals vroeger, zou hij ook in kwali nog altijd zijn teamgenoot verslaan. Daar zie je aan dat hij dat beetje extra niet meer kan brengen.

Voor de rest hoefde hij van mij ook niet bestraft te worden hoor, don't get me wrong, dat is nou eenmaal racen. Ga je dit bestraffen maak je ook een einde aan het gevecht, en het wat een prachtig duel.

Maar die onnozele regel van dat niet van de lijn afwijken heeft hij natuurlijk wel verbroken. Ze moeten die regel ook afschaffen. Zeker als je er niet naar handelt

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 13 september 2011 - 19:23:38
Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 19:15:43
Ik heb er ook geen moeite mee. Zowel niet met de rijstijl van Schumacher, als met de kritiek van McLaren.

Schumacher was namelijk nergens gevaarlijk bezig. Al moet je zeggen dat hij wel degelijk en herhaaldelijk vaker dan 1 keer van lijn veranderde. Dus McLaren mag ook wel weer wat zeggen. Bovendien zegt Whitmarsh het niet vervelend en verwoord hij het keurig.

Absoluut niet mee eens dat schumacher meermaals van zijn lijn afweek, hij heeft slechts 1keertje teveel van z'n lijn afgeweken, ok, mag niet maar dit is racen en ik vind het eindelijk eens een goeie beslissing die men heeft genomen door schumacher niet te gaan bestraffen, je moet ook aan de fans en dergelijke denken, zo'n schitterend duel verkloten om ocharme em eens 1keertje teveel heeft afgeweken zou echt triest geweest zijn.

Schumacher is de enige rijder na al die jaren die nog steeds echt voor z'n vak leeft en nie afgeeft en er blijft voor gaan en ochja, dat gaat helaas wel eens gepaard met minder mooie akties van deze maar waarom zit iedereen altijd op schumacher zijn kap als je weet dat dit seizoen oa hamilton zelf al 3tal keer in de fout is gegaan en de boel verkloot heeft?

Had die ouwe nu een goeie wagen en dat beetje snelheid extra nog zoals vroeger dan is em simpelweg nog steeds de allerbeste op dat circuit.

Ach, soms kun je het niet goed doen. Zou Schumacher minder verdedigend gereden hebben, zou hij het rijden verleerd zijn. Nu is het: Een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken. Een gevonden stok om mee te slaan. Om eerlijk te zijn, inherent aan F1. Links erin, rechts eruit. Mee bekend? ;)

Offtopic:

Ik ken je van een ander forum. Je was daar best vervelend (niet tegen mij, MDP, overigens) en terecht gebanned. Maar toegegeven, ondanks dat je de liefde voor Schumacher niet bent verloren weet je dit een stuk beter te verwoorden en ook nog eens te onderbouwen. Ik ben aangenaam verrast! Tof dat je je verbeterd hebt wat dat aangaat. Ook zijn je postings leesbaar. ;)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 19:31:12
Nee, dat niet meer. Als hij de allerbeste was, zoals vroeger, zou hij ook in kwali nog altijd zijn teamgenoot verslaan. Daar zie je aan dat hij dat beetje extra niet meer kan brengen.

Voor de rest hoefde hij van mij ook niet bestraft te worden hoor, don't get me wrong, dat is nou eenmaal racen. Ga je dit bestraffen maak je ook een einde aan het gevecht, en het wat een prachtig duel.

Maar die onnozele regel van dat niet van de lijn afwijken heeft hij natuurlijk wel verbroken. Ze moeten die regel ook afschaffen. Zeker als je er niet naar handelt

Het mag dan misschien een cutsmoes zijn, maar Schumacher moet wennen. Wennen aan het reglement, wennen aan de auto, wennen aan het huidige rijden. Dat verklaart waarom hij Rosberg niet meteen de baas is. Plus, de auto zit niet als een maatpak. Ik denk dat als dit plaatje weer klopt, Schumacher structureel sneller is dan Rosberg. Hij is immers ook geen 20 meer.

0634

Ja, na meer dan 1,5 jaar geloof ik dat niet meer hoor.

robbert

Citaat van: Wizard op 13 september 2011 - 19:38:45
Citaat van: Schumiiii op 13 september 2011 - 19:23:38
Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 19:15:43
Ik heb er ook geen moeite mee. Zowel niet met de rijstijl van Schumacher, als met de kritiek van McLaren.

Schumacher was namelijk nergens gevaarlijk bezig. Al moet je zeggen dat hij wel degelijk en herhaaldelijk vaker dan 1 keer van lijn veranderde. Dus McLaren mag ook wel weer wat zeggen. Bovendien zegt Whitmarsh het niet vervelend en verwoord hij het keurig.

Absoluut niet mee eens dat schumacher meermaals van zijn lijn afweek, hij heeft slechts 1keertje teveel van z'n lijn afgeweken, ok, mag niet maar dit is racen en ik vind het eindelijk eens een goeie beslissing die men heeft genomen door schumacher niet te gaan bestraffen, je moet ook aan de fans en dergelijke denken, zo'n schitterend duel verkloten om ocharme em eens 1keertje teveel heeft afgeweken zou echt triest geweest zijn.

Schumacher is de enige rijder na al die jaren die nog steeds echt voor z'n vak leeft en nie afgeeft en er blijft voor gaan en ochja, dat gaat helaas wel eens gepaard met minder mooie akties van deze maar waarom zit iedereen altijd op schumacher zijn kap als je weet dat dit seizoen oa hamilton zelf al 3tal keer in de fout is gegaan en de boel verkloot heeft?

Had die ouwe nu een goeie wagen en dat beetje snelheid extra nog zoals vroeger dan is em simpelweg nog steeds de allerbeste op dat circuit.

Ach, soms kun je het niet goed doen. Zou Schumacher minder verdedigend gereden hebben, zou hij het rijden verleerd zijn. Nu is het: Een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken. Een gevonden stok om mee te slaan. Om eerlijk te zijn, inherent aan F1. Links erin, rechts eruit. Mee bekend? ;)



groot gelijk, als hij niet zou verdedigen, dan zegt men, dat hij beter nooit is teruggekeerd.  En nu verdedigt hij zijn lijn, en het is weer niet goed..
Volgens mij zijn er vele niet tevreden dat schumacher is teruggekeerd.

0634

Hoezo eigenlijk? Vrijwel niemand klaagt over hem hoor. Ik zie het probleem niet zo.

robbert

Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 21:04:46
Hoezo eigenlijk? Vrijwel niemand klaagt over hem hoor. Ik zie het probleem niet zo.

gelieve dan eens de berichten van mclaren lezen. Die waren niet tevreden over de acties van schumacher tegenover hamilton

Kootje

Citaat van: robbert op 13 september 2011 - 21:07:03
Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 21:04:46
Hoezo eigenlijk? Vrijwel niemand klaagt over hem hoor. Ik zie het probleem niet zo.

gelieve dan eens de berichten van mclaren lezen. Die waren niet tevreden over de acties van schumacher tegenover hamilton

En dat vind jij raar ??

Hij veranderd rondenlang meermaals van lijn waardoor Lewis achter hem vastzit.
En als dat nog niet genoeg is, dwingt hij Lewis ook nog eens het gras op.
Daar zou ik als teambaas ook niet vrolijk van worden.


_Makke_

Citaat van: robbert op 13 september 2011 - 21:07:03
Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 21:04:46
Hoezo eigenlijk? Vrijwel niemand klaagt over hem hoor. Ik zie het probleem niet zo.

gelieve dan eens de berichten van mclaren lezen. Die waren niet tevreden over de acties van schumacher tegenover hamilton

Wat een verrassing eh....  :o

Wat Schumacher deed was op het randje, dan voel je je als verliezende partij toch vrijwel altijd benadeelt, of je kruipt publiekelijk toch in die rol. Zéker toen Schumacher 2 keer van zijn lijn afweek, daar hadden ze toch op zijn minst een onderzoek voor mogen instellen. Om te laten zien dat het niet kon. Met dat andere, Lewis die het gras (moest) opzoeken heb ik alvast minder problemen.

robbert

ja en als hij nu niet zijn lijn verdedigde? Wat ging het dan worden. Dan was schumacher zijn rijden verleerd volgens velen.

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 13 september 2011 - 19:38:45
Citaat van: Schumiiii op 13 september 2011 - 19:23:38
Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 19:15:43
Ik heb er ook geen moeite mee. Zowel niet met de rijstijl van Schumacher, als met de kritiek van McLaren.

Schumacher was namelijk nergens gevaarlijk bezig. Al moet je zeggen dat hij wel degelijk en herhaaldelijk vaker dan 1 keer van lijn veranderde. Dus McLaren mag ook wel weer wat zeggen. Bovendien zegt Whitmarsh het niet vervelend en verwoord hij het keurig.

Absoluut niet mee eens dat schumacher meermaals van zijn lijn afweek, hij heeft slechts 1keertje teveel van z'n lijn afgeweken, ok, mag niet maar dit is racen en ik vind het eindelijk eens een goeie beslissing die men heeft genomen door schumacher niet te gaan bestraffen, je moet ook aan de fans en dergelijke denken, zo'n schitterend duel verkloten om ocharme em eens 1keertje teveel heeft afgeweken zou echt triest geweest zijn.

Schumacher is de enige rijder na al die jaren die nog steeds echt voor z'n vak leeft en nie afgeeft en er blijft voor gaan en ochja, dat gaat helaas wel eens gepaard met minder mooie akties van deze maar waarom zit iedereen altijd op schumacher zijn kap als je weet dat dit seizoen oa hamilton zelf al 3tal keer in de fout is gegaan en de boel verkloot heeft?

Had die ouwe nu een goeie wagen en dat beetje snelheid extra nog zoals vroeger dan is em simpelweg nog steeds de allerbeste op dat circuit.

Ach, soms kun je het niet goed doen. Zou Schumacher minder verdedigend gereden hebben, zou hij het rijden verleerd zijn. Nu is het: Een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken. Een gevonden stok om mee te slaan. Om eerlijk te zijn, inherent aan F1. Links erin, rechts eruit. Mee bekend? ;)

Offtopic:

Ik ken je van een ander forum. Je was daar best vervelend (niet tegen mij, MDP, overigens) en terecht gebanned. Maar toegegeven, ondanks dat je de liefde voor Schumacher niet bent verloren weet je dit een stuk beter te verwoorden en ook nog eens te onderbouwen. Ik ben aangenaam verrast! Tof dat je je verbeterd hebt wat dat aangaat. Ook zijn je postings leesbaar. ;)

Ik zit op talloze fora en heb andere namen ook. Ik weet niet wie je bent, het enige wat ik weet is dat op die ene site waar ik al geruime tijd zit ik het kotsbeu was er telkens 1persoon was die me aanviel, wat denk je dan, dat ik ga zwijgen dan? Ik heb het idd over mumhra ja en deze is trouwens alweer op schumacher zijn kap bezig op nog een andere fora.

robbert

dat die dan maar hier weg blijft

Schumiiii

#988
Citaat van: robbert op 13 september 2011 - 23:19:46
dat die dan maar hier weg blijft

Ik denk niet die ezel hier op deze fora zit en maar goed ook of het zou hier omzeep zijn.
Ik weet 2namen; pe en mumhra zijn één en dezelfde persoon.

Soit; terug on topic, die clown krijgt hier al teveel aandacht :).

Wat sommige ook mogen beweren, schumacher kan het nog altijd en al de rest kan me gestolen worden van al die mensen die altijd op z'n kap zitten en tis hier gezegd geweest, had schumi em gewoon voorbij gelaten dan zou men gezegd hebben em het nimmer kan en tekort komt,manman. Ik ga mij er niet meer druk in maken en het enige wat ik nog te zeggen heb is; f1 is geen mietjessport, ga dan naar badminton ofzo gaan kijken.

0634

Citaat van: robbert op 13 september 2011 - 21:07:03
Citaat van: Jeroen op 13 september 2011 - 21:04:46
Hoezo eigenlijk? Vrijwel niemand klaagt over hem hoor. Ik zie het probleem niet zo.

gelieve dan eens de berichten van mclaren lezen. Die waren niet tevreden over de acties van schumacher tegenover hamilton
oh, ik dacht dat je hier op het forum bedoelde ;).

Maar dan nog, ik zie weinig problemen in wat Whitmarsh zegt. Hij verwoord zichzelf keurig en mag best een mening hebben lijkt me.