Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

marlboro

Citaat van: Burorri op 25 november 2010 - 22:03:25
Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 19:13:45
Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 19:06:46
En dan heeft Schumi 'n keer 'n topper als teamgenoot ......
.....word ie het hele seizoen zoek gereden !!!   ;D

Hoe oud is rosberg? Heeft rosberg dan stilgelegen?sssttttt.
Maar Meatball heeft al gezegd dat Schumacher nu 20% beter is dan hij ooit was dus ;)

Wat meatball zegt is zijn mening en zijn zaak, daar heb ik niks mee te maken en ik ben het niet met hem eens.
Feit is wel dat als schumacher echt heel goed zou kunnen presteren volgend seizoen men wel eens zou kunnen zeggen, dit was in feite z'n beste seizoen ooit maar de beste schumacher die hebben we vroeger gezien, schumacher kan volgens mij nooit meer op z'n allerbest zijn zoals vroeger.
Neemt niet weg met een goeie wagen enzo deze wie weet nog meerdere overwinningen kan behalen, de titel zal volgens mij heel moeilijk worden, mercedes is een team met niet veel geld voor de f1 enzo, dat mee brawn gp was 1keertje puur geluk hebben want dat was het, geluk.
Bende kinders

Kootje

Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 19:06:46
En dan heeft Schumi 'n keer 'n topper als teamgenoot ......
.....word ie het hele seizoen zoek gereden !!!   ;D
@ marlboro , zie je die  ;D ?
Dat houd in dat je het niet zo serieus moet nemen.

Natuurlijk zijn er verzachtende omstandighede n voor Schumi's matige optreden.
En ja.... de verwachtingen rond zijn rentree waren te hoog.
Geloof mij ,Schumi is het nog niet verleerd en als Mercedes hem komend jaar 'n winnende auto geeft dan doet hij gewoon mee voor de titel.
Het is 'n tobber ,het blijft 'n tobber en daar kan niets of niemand verandering in brengen.

Sorry ,bedoel natuurlijk toPPer !!!  ;)

marlboro

#332
Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 22:46:19
Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 19:06:46
En dan heeft Schumi 'n keer 'n topper als teamgenoot ......
.....word ie het hele seizoen zoek gereden !!!   ;D
@ marlboro , zie je die  ;D ?
Dat houd in dat je het niet zo serieus moet nemen.

Natuurlijk zijn er verzachtende omstandighede n voor Schumi's matige optreden.
En ja.... de verwachtingen rond zijn rentree waren te hoog.
Geloof mij ,Schumi is het nog niet verleerd en als Mercedes hem komend jaar 'n winnende auto geeft dan doet hij gewoon mee voor de titel.
Het is 'n tobber ,het blijft 'n tobber en daar kan niets of niemand verandering in brengen.

Sorry ,bedoel natuurlijk toPPer !!!  ;)


rofflll
Bende kinders

Kootje

Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 23:04:57
Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 22:46:19
Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 19:06:46
En dan heeft Schumi 'n keer 'n topper als teamgenoot ......
.....word ie het hele seizoen zoek gereden !!!   ;D
@ marlboro , zie je die  ;D ?
Dat houd in dat je het niet zo serieus moet nemen.
Jaja, nu zo afkomen, je doet maar.
Zeg en doe wat je wil; er is 1 zaak waar je niks kan aan veranderen; 7 times world champion.
Als ik ergens beweerd heb dat Schumacher er niks van kan / kon wil ik daar graag 'n quote van zien.
Als ik ergens beweerd heb dat Schumi niet tot de absolute top hoort ,idem dito.
Als ik ergens negatief ben geweest over Mercedes en hun toekomst perspectief ,ook graag 'n quote.

Dit gaat alleen niet lukken hé ?
Die dingen heb ik namelijk nooit gezergd.
Het meest negatiefve dat ik over Schumi heb bericht is dat ik GEEN fan van hem ben.
Maar ik respecteer zijn kwaliteiten wel degelijk ,iets dat ik OOK al eerder heb gezegd.

Helaas lijkt het wel alsof je alleen de negatieve dingen over ''der Michael'' wilt lezen.
En 'n geintje tussendoor neem je ook al te serieus.
Echt ,je hoeft Michael niet continu te verdedigen en op te hemelen.
Dat heeft hij namelijk helemaal niet nodig.

Daarvoor spreken zijn  7 titels en alle records al voor zich.

marlboro

Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 23:29:53
Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 23:04:57
Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 22:46:19
Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 19:06:46
En dan heeft Schumi 'n keer 'n topper als teamgenoot ......
.....word ie het hele seizoen zoek gereden !!!   ;D
@ marlboro , zie je die  ;D ?
Dat houd in dat je het niet zo serieus moet nemen.
Jaja, nu zo afkomen, je doet maar.
Zeg en doe wat je wil; er is 1 zaak waar je niks kan aan veranderen; 7 times world champion.
Als ik ergens beweerd heb dat Schumacher er niks van kan / kon wil ik daar graag 'n quote van zien.
Als ik ergens beweerd heb dat Schumi niet tot de absolute top hoort ,idem dito.
Als ik ergens negatief ben geweest over Mercedes en hun toekomst perspectief ,ook graag 'n quote.

Dit gaat alleen niet lukken hé ?
Die dingen heb ik namelijk nooit gezergd.
Het meest negatiefve dat ik over Schumi heb bericht is dat ik GEEN fan van hem ben.
Maar ik respecteer zijn kwaliteiten wel degelijk ,iets dat ik OOK al eerder heb gezegd.

Helaas lijkt het wel alsof je alleen de negatieve dingen over ''der Michael'' wilt lezen.
En 'n geintje tussendoor neem je ook al te serieus.
Echt ,je hoeft Michael niet continu te verdedigen en op te hemelen.
Dat heeft hij namelijk helemaal niet nodig.

Daarvoor spreken zijn  7 titels en alle records al voor zich.


Je krijgt het laatste woord.
Bende kinders

rafael25

Denk dat Schumi met Mercedes volgend jaar ook niet gelijk om de titel zullen strijden, ze zullen wel dichterbij staan denk ik. Het gat is zo groot, en de top teams ontwikkelen ook door in de winter. Ze zullen we een hele grote stap moeten maken....... Tenzij tovenaar Brawn toch weer een hoogstandje uit zijn mouw weet te toveren...net als 2009

0634

Mja, in 2008 richtte Honda zich al snel op 2009 en Ferrari en McLaren juist niet. Dat was een enorm voordeel, m.n. door de regelwijzigingen toen. Dat zal nu niet gaan gebeuren.

En dan nog zie ik Schumacher niet ineens langs Rosberg vliegen. Ook Nico reed in die matige Mercedes, he. Bouwen ze daar een betere wagen, gaat hij ook harder.

robbert

nu heeft mercedes toch ook vroeg gericht tot seizoen 2011

0634

Ja, maar zo veel als toen wordt er nu niet gewijzigd aan de wagens. Veel zullen doorontwikkelen op dit jaar.

Kootje

Dubbele diffuser en de F-duct verdwijnen ,daarin zie ik niet zo zeer 'n voordeel voor Mercedes.
KERS komt terug ,dit KAN voordelig zijn omdat ze over de data van McLaren beschikken en die het beste systeem hadden.
En dan is er toch wel 'n voordeeltje dat ze al vroeg met de 2011 auto zijn begonnen.
Dat moet ze toch in staat stellen om de kloof tussen hen en de top 3 'n heel end te verkleinen.

Wat de coureurs betreft zullen ze aan elkaar gewaagd zijn ,mits ze beide de Pirelli's werkend krijgen.
Pirelli ipv Bridgestone ,dit is tot nu toe voordelig gebleken voor MS die niet met de Bridgestone overweg kon.
Dit in tegenstelling tot Rosberg ,die juist de Pirelli's slecht vind.

Ik denk dat de banden de grootste factor zullen zijn komend seizoen.
Wie kan ermee overweg en wie juist niet ?
Onder welke auto doen ze het goed ,en welke auto doet het voor geen meter op de Pirelli's ?
Welke kant gaat de ontwikkeling van de Pirelli's nog op voordat 't seizoen begint ?

Allemaal vragen waar we voorlopig geen antwoord op krijgen.

0634

Ferrari, Renault en McLaren kennen KERS ook al natuurlijk. Het is natuurlijk altijd een voordeel om vroeg te beginnen met ontwikkelen, maar zo heel veel als toen zal het dit jaar niet schelen denk ik.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 26 november 2010 - 12:36:21
Ferrari, Renault en McLaren kennen KERS ook al natuurlijk. Het is natuurlijk altijd een voordeel om vroeg te beginnen met ontwikkelen, maar zo heel veel als toen zal het dit jaar niet schelen denk ik.
Maar dankzij de connectie met McLaren beschikken ze wel over het BESTE kers systeem.
En inderdaad ,tenzij ze weer 'n konijn uit de hoed toveren (dubbele diffuser),zullen ze niet weer over DE topauto beschikken.
Maar het gat aanzienlijk verkleinen zie ik ze wel doen.

Alleen staat of valt alles met de nieuwe banden ,denk ik.

0634

Het beste systeem toen, inderdaad. En dan ook nog op de McLaren. KERS implementeren in je wagen heeft nogal wat voeten in de aarde. En testen mogen ze nog niet.

Ik verwacht zelf dat Mercedes ook volgend jaar het vierde team zal blijven. Maar wie weet...

Kootje

Oooh ,maar dat verwacht ik ook.
Ik denk alleen dat de kloof tussen hen en de top 3 zodanig veel kleiner is geworden ,dat ze regelmatig 'n podium zullen pakken en misschien 'n paar overwinningen ,waardoor ze meedoen voor de titel die ze overigens niet gaan halen.

Op voorhand zeg ik :        coureurs                         constructeurs

                                         1 Alonso                         1 Red Bull
                                         2 Vettel                           2 McLaren
                                         3 Hamilton                      3 Ferrari
                                         4 Button                         4 Mercedes
                                         5 Schumacher                 5 Renault
                                         6 Rosberg                       6 Force India

JimmySPA

Citaat van: Kootje op 26 november 2010 - 13:12:43
Oooh ,maar dat verwacht ik ook.
Ik denk alleen dat de kloof tussen hen en de top 3 zodanig veel kleiner is geworden ,dat ze regelmatig 'n podium zullen pakken en misschien 'n paar overwinningen ,waardoor ze meedoen voor de titel die ze overigens niet gaan halen.

Op voorhand zeg ik :        coureurs                         constructeurs

                                         1 Alonso                         1 Red Bull
                                         2 Vettel                           2 McLaren
                                         3 Hamilton                      3 Ferrari
                                         4 Button                         4 Mercedes
                                         5 Schumacher                 5 Renault
                                         6 Rosberg                       6 Force India

Jij bent familie van Derek Ogilvie??? Beetje vroeg...   ::)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"