Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Enzo op 10 november 2010 - 19:57:09
Voor degene die destijds liever een andere coureur zagen winnen moet zijn vorige carriere een erg frustrerende periode geweest, kan me een uitspraak van Jeroen a.k.a. 0634 herrineren dat hij de race soms niet eens af keek, als hij zag dat Schumacher in zijn Ferrari weer eens een halve lap voor lag op de nummer 2.
Ha, dat was deze: http://www.f1pits.net/magazine/opinie_schumacher_is_weer_leuk/

Enzo

Citaat van: Jeroen op 10 november 2010 - 20:25:58
Citaat van: Enzo op 10 november 2010 - 19:57:09
Voor degene die destijds liever een andere coureur zagen winnen moet zijn vorige carriere een erg frustrerende periode geweest, kan me een uitspraak van Jeroen a.k.a. 0634 herrineren dat hij de race soms niet eens af keek, als hij zag dat Schumacher in zijn Ferrari weer eens een halve lap voor lag op de nummer 2.
Ha, dat was deze: http://www.f1pits.net/magazine/opinie_schumacher_is_weer_leuk/

Yep, die bedoelde ik!
Is nog steeds een leuk stuk om te lezen.. 8)

Franky R.

CitaatEn uw laatste commentaar is nogal triest; schumacher heeft 3j stilgelegen en het is z'n allereerste jaar bij mercedes nog maar, bij ferrari is ook alles niet vanzelf gekomen, dat is hard en lang werken, beetje geluk moet je ook altijd hebben enz....
Feit is dat schumacher niet meer die jonge kerel meer is, in 2006 was schumacher nog de beste voor mij maar hij was wel niet meer op z'n allerbest, het allerbeste was er toen wel al wat vanaf, dat zag je gewoon

Waarom is dat triest? Omdat ik een punt aanhaal? Omdat ik terecht stel dat die 'gave' niet aan leeftijd is onderhevig? Of omdat ik überhaupt kritiek op Schumi heb?

CitaatEr zijn nooit teamorders geweest bij ferrari in de eerste races maar schumacher bleek altijd gewoon sterker te zijn en verloor veel minder punten ook, logisch ze schumacher voortrekken dan

Schumacher was vanaf dag 1 de eerste rijder bij Ferrari! Waarom wil je dat niet zien? Je gaat ook niet in op mijn andere argumenten in, maar ik laat het maar daarbij...Anders wordt het een nietes/welles verhaal.

Ik heb mijn argumenten beschreven, dus die weet je dan weer. ::)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 10 november 2010 - 20:25:58
Citaat van: Enzo op 10 november 2010 - 19:57:09
Voor degene die destijds liever een andere coureur zagen winnen moet zijn vorige carriere een erg frustrerende periode geweest, kan me een uitspraak van Jeroen a.k.a. 0634 herrineren dat hij de race soms niet eens af keek, als hij zag dat Schumacher in zijn Ferrari weer eens een halve lap voor lag op de nummer 2.
Ha, dat was deze: http://www.f1pits.net/magazine/opinie_schumacher_is_weer_leuk/
Mooi stukkie ,mijn gevoelens perfect verwoord.
Kon het niet beter zeggen.  ;)

marlboro

Niet liegen man, ik heb mijn gedacht gezegd over dat van 1 tegenstander, dat heb ik allang weerlegd maar hey, ik merk heel snel wie op een fora de schumacher haters zijn en jij en zeker burorri.
Voor de rest, ik heb op alles al een antwoord gegeven.

Burorri; een wagen word niet door schumacher gemaakt, wel is het zo schumacher wist wat deze wil en hoe enz....feedback is niet onbelangrijk ook, teveel om op te noemen, helaas spelen sommige andere zaken mee die soms een wagen of rijder dan toch minder goed liggen of zoals ze de regels veranderen in 2005 om de dominantie van ferrari te stoppen toen,lol.
Het is wel bizar niet; 21jaar had ferrari geen wereldtitel meer gewonnen en dit voor zo'n team en rijk team.
Bende kinders

0634

Citaat van: marlboro op 11 november 2010 - 14:18:43
Niet liegen man, ik heb mijn gedacht gezegd over dat van 1 tegenstander, dat heb ik allang weerlegd maar hey, ik merk heel snel wie op een fora de schumacher haters zijn en jij en zeker burorri.
Voor de rest, ik heb op alles al een antwoord gegeven.
Je geeft jouw visie inderdaad. Maar dat maakt het niet waar.

Schumacher is een grootheid. Een unieke rijder die in de top 5 aller tijden hoort, op welke plek dan ook. Maar het valt moeilijk te ontkennen dat hij vanaf 2001 tot 2004 weinig echte tegenstand had.

Dat maakt hem echt niet minder goed, maar het nuanceert wel zijn enorme aantal overwinningen en titels.

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 11 november 2010 - 17:46:16
Citaat van: marlboro op 11 november 2010 - 14:18:43
Niet liegen man, ik heb mijn gedacht gezegd over dat van 1 tegenstander, dat heb ik allang weerlegd maar hey, ik merk heel snel wie op een fora de schumacher haters zijn en jij en zeker burorri.
Voor de rest, ik heb op alles al een antwoord gegeven.
Je geeft jouw visie inderdaad. Maar dat maakt het niet waar.

Schumacher is een grootheid. Een unieke rijder die in de top 5 aller tijden hoort, op welke plek dan ook. Maar het valt moeilijk te ontkennen dat hij vanaf 2001 tot 2004 weinig echte tegenstand had.

Dat maakt hem echt niet minder goed, maar het nuanceert wel zijn enorme aantal overwinningen en titels.

Over die echte tegenstand kan dan ook weer gediscussieerd worden  ;)

sebastian

Citaat van: Jeroen op 11 november 2010 - 17:46:16
Citaat van: marlboro op 11 november 2010 - 14:18:43
Niet liegen man, ik heb mijn gedacht gezegd over dat van 1 tegenstander, dat heb ik allang weerlegd maar hey, ik merk heel snel wie op een fora de schumacher haters zijn en jij en zeker burorri.
Voor de rest, ik heb op alles al een antwoord gegeven.
Je geeft jouw visie inderdaad. Maar dat maakt het niet waar.

Schumacher is een grootheid. Een unieke rijder die in de top 5 aller tijden hoort, op welke plek dan ook. Maar het valt moeilijk te ontkennen dat hij vanaf 2001 tot 2004 weinig echte tegenstand had.

Dat maakt hem echt niet minder goed, maar het nuanceert wel zijn enorme aantal overwinningen en titels.
dus hoe verder je er bovenuit steekt (of dit nou aan rijder of team ligt) hoe minder een titel waard is?? vreemd...

0634

Citaat van: sebastian op 11 november 2010 - 18:00:37
dus hoe verder je er bovenuit steekt (of dit nou aan rijder of team ligt) hoe minder een titel waard is?? vreemd...
Nee. Maar m.i. maakt het wel verschil of je Ayrton Senna als teamgenoot hebt die je moet verslaan om kampioen te worden in 88 en 89 of dat DC tweede wordt in het WK. In 2002, 4 en 4 waren er geen andere toprijders als Schumacher en die reed ook nog in de beste wagen.

Het maakt Schumacher geen mindere kampioen (zoals ik al een paar keer gezegd hebt) maar het maakt de betreffende titel wel een stuk eenvoudiger.

sebastian

Citaat van: Jeroen op 11 november 2010 - 18:35:46
Citaat van: sebastian op 11 november 2010 - 18:00:37
dus hoe verder je er bovenuit steekt (of dit nou aan rijder of team ligt) hoe minder een titel waard is?? vreemd...
Nee. Maar m.i. maakt het wel verschil of je Ayrton Senna als teamgenoot hebt die je moet verslaan om kampioen te worden in 88 en 89 of dat DC tweede wordt in het WK. In 2002, 4 en 4 waren er geen andere toprijders als Schumacher en die reed ook nog in de beste wagen.

Het maakt Schumacher geen mindere kampioen (zoals ik al een paar keer gezegd hebt) maar het maakt de betreffende titel wel een stuk eenvoudiger.
tja, hoe beter je bent hoe eenvoudiger het wordt. titels met elkaar vergelijken is echt zinloos. Een titel is een titel, in F1 rijden altijd de beste coureurs van de wereld, als je daar de beste van bent, ben je gewoon de beste.

0634

Niemand ontkent dat Schumacher de beste was van die jaren, volgens mij.

Maar niet iedere F1-periode is even zwaar bezet geweest. En ook niet iedere titel is even zwaar bevochten. Die van Mansell in 92 was ook geen heroische uitspatting maar gewoon geen tegenstander van formaat in een topwagen.

En dat mag je best opmerken hoor. Nigel Mansell was mijn jeugdheld, maar ik zie dat ook best in hoor. En voor een paar titels van MS geldt dat ook.

marlboro

Citaat van: Jeroen op 11 november 2010 - 17:46:16
Citaat van: marlboro op 11 november 2010 - 14:18:43
Niet liegen man, ik heb mijn gedacht gezegd over dat van 1 tegenstander, dat heb ik allang weerlegd maar hey, ik merk heel snel wie op een fora de schumacher haters zijn en jij en zeker burorri.
Voor de rest, ik heb op alles al een antwoord gegeven.
Je geeft jouw visie inderdaad. Maar dat maakt het niet waar.

Schumacher is een grootheid. Een unieke rijder die in de top 5 aller tijden hoort, op welke plek dan ook. Maar het valt moeilijk te ontkennen dat hij vanaf 2001 tot 2004 weinig echte tegenstand had.

Dat maakt hem echt niet minder goed, maar het nuanceert wel zijn enorme aantal overwinningen en titels.

Ik heb nergens gezegd ik alle waarheid in pacht heb.
2003 eindigd schumacher slechts 2punten meende ik voor raikkonen, heel het jaar op meerdere circuits enorme problemen mee de banden gehad toen, zo simpel was die titel dus niet.
De enige 2 makkelijke titels waren in 2002 en 2004.
Bende kinders

sebastian

Citaat van: Jeroen op 11 november 2010 - 18:48:36
Niemand ontkent dat Schumacher de beste was van die jaren, volgens mij.

Maar niet iedere F1-periode is even zwaar bezet geweest. En ook niet iedere titel is even zwaar bevochten. Die van Mansell in 92 was ook geen heroische uitspatting maar gewoon geen tegenstander van formaat in een topwagen.

En dat mag je best opmerken hoor. Nigel Mansell was mijn jeugdheld, maar ik zie dat ook best in hoor. En voor een paar titels van MS geldt dat ook.
je mag het best opmerken wat mij betreft, maar wat je er precies mee wilt zeggen wordt me nu eerlijk gezegd steeds onduidelijker.

0634

Het lijkt mij anders vrij helder. Dus ik laat het daarbij.

Franky R.

Citaat, ik heb mijn gedacht gezegd over dat van 1 tegenstander, dat heb ik allang weerlegd maar hey, .
Voor de rest, ik heb op alles al een antwoord gegeven

Ge hoeft niet zo emotioneel te reageren!
"Niet liegen man", "ik merk heel snel wie op een fora de schumacher haters zijn en jij en zeker burorri"

Dus, kritiek op Scumacher staat dus gelijk aan 'hater", zijn?! En je beweerde nog;
CitaatIk heb nergens gezegd ik alle waarheid in pacht heb
::)

Ik had het al laten rusten, maar dat soort taal vind ik niet kunnen...marlboro! :(