Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

janke

Op een ander forum heeft iemand een stelling van: Rosberg lijkt zo goed omdat MS het zo slecht doet. Ben ik het totaal niet mee eens.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Ben ik het ook zeker niet mee eens. Rosberg is gewoon een goede coureur die door velen onderschat word. Schumacher heeft zijn oude vorm niet meer, maar zelfs als hij die had, zou Rosberg zeker Schumacher kunnen evenaren in snelheid en prestatie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Knap dat jij dit soort dingen weet... ::)

Folkert

Citaat van: Enzo op 08 oktober 2010 - 10:43:47
Knap dat jij dit soort dingen weet... ::)
Ja goed he van mij. Wil jij mijn glazen bol lenen?

Handig voor de lotto ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

@Burorri

Kijk ff wie Zondag wint  ;D

Folkert

De bol is een beetje vaag, hij zegt dat ik zondag win. Maar met wat en hoe geeft hij niet aan.

En als ik dan vraag wie er wint met F1 zondag, blijft hij angstvallig stil.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Zal ik het je maar vertellen...

Vettel gaat winnen, Webber word tweede en Alonso derde

Folkert

Ahh, ik zie het al. Je bol is stuk of verouderd. Hamilton wint, de rest heeft zich verslapen door de wintertijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Om even terug te komen op de quote van Nuvolari, dat Schumacher een ultimatum heeft gekregen.
Norbert Haug kreeg deze vraag vandaag voorgeschoteld.

CitaatQ: (Alan Baldwin – Reuters) Norbert, I gather that there's a story from Bild saying that Mercedes have given Michael Schumacher an ultimatum to shape up or get out at the end of next season. Can you just give a comment on that, or a reaction?

NH: Well, this is an interpretation of what was said, but of course there was no ultimatum. I think Michael again showed today his class, his full commitment. We are currently a little bit handicapped with our car but I have no complaints and no regrets that we're going to achieve our target. We need to work hard. As I said before in a similar conference, we are sticking together and Michael is, for me, as good as he ever was and probably even better. He's relaxed, concentrated. He doesn't need anybody to defend him, certainly not me but we are very happy with the job he's doing and we need to give Nico (Rosberg) and him a better car. I think it's absolutely obvious that Nico has so far extracted what was possible from the car. Only on a very few occasions was this not the case. I think he learned a lot with Williams and if you would name one of the top guys that are currently young and experienced in Formula One you would certainly mention Nico. So Nico is a very good benchmark for probably everybody in the field. You would never know that, because you're only driving one car for one team but it's not easy for anybody to compete against such a guy and Michael does that quite well, not always in qualifying but if you look throughout the season, if you take into consideration that he was not in Formula One for three years, we are heading in the right direction and there is certainly not an ultimatum.

Bild zeitung is helaas zelden op waarheid gebasseerd, echte sensatie pers... ;)

Gerard

#220
Die Haug zit Schumacher dus nog steeds te verdedigen en zegt zelfs dat hij niet mender,maar misschien wel beter is dan vroeger??
Michael is, for me, as good as he ever was and probably even better  ;D  ;D
ALs dat zo is, hoe goed is Rosberg dan met hetzelfde materiaal en bina 3x zoveel punten?? (46 om 122)  :o

Of is Norbert gewoon even de weg kwijt ?

Folkert

Citaat van: Gerard op 08 oktober 2010 - 14:36:41
Die Haug zit Schumacher dus nog steeds te verdedigen en zegt zelfs dat hij niet mender,maar misschien wel beter is dan vroeger??
Michael is, for me, as good as he ever was and probably even better  ;D  ;D
ALs dat zo is, hoe goed is Rosberg dan met hetzelfde materiaal en bina 3x zoveel punten?? (46 om 122)  :o

Of is Norbert gewoon even de weg kwijt ?
Meatball, heb jij met Haug gebeld en gezegd dat Schumacher 20% beter is dan 3 jaar geleden?

En dat ze coureur werden met 2 waarde bonnen van de Shell?
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Gaat dat niet over het kaartspel van Mr. Uglypants?


meatball

Citaat van: Burorri op 08 oktober 2010 - 16:13:49
Citaat van: Gerard op 08 oktober 2010 - 14:36:41
Die Haug zit Schumacher dus nog steeds te verdedigen en zegt zelfs dat hij niet mender,maar misschien wel beter is dan vroeger??
Michael is, for me, as good as he ever was and probably even better  ;D  ;D
ALs dat zo is, hoe goed is Rosberg dan met hetzelfde materiaal en bina 3x zoveel punten?? (46 om 122)  :o

Of is Norbert gewoon even de weg kwijt ?
Meatball, heb jij met Haug gebeld en gezegd dat Schumacher 20% beter is dan 3 jaar geleden?

En dat ze coureur werden met 2 waarde bonnen van de Shell?
Dat heeft die Duitser helemaal zelf verzonnen.Trouwens wat is de doelgroep van het automerk Mercedes,de wat oudere uitgebluste met licht overgewicht en gezapige rondrijdende Duitser toch ?Dan is Schumacher, op overgewicht na, toch het perfecte uithangbord  ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Schumivill

#224
Schumi deed er drie jaar over om kampioen te worden met benetton,vier jaar bij Ferrari,feit is dat hij nu deze tijd niet meer krijgt,maar toch,dit word zijn eerste volledige seizoen zonder overwinning,en voorlopig het seizoen met de minste punten sinds 1991 wat geen volledig seizoen was,in '92 had hij 53 punten.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18