Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Wat mij opvalt is dat hij nog wel steeds super start, vandaag weer en ook in Montreal ging hij als een komeet bij de start. Alleen zijn basissnelheid en kwalificatiesnelheid zijn gewoon te langzaam. Ook vandaag zag ik hem worstelen met onderstuur...

Het is als wat Eddie Jordan zegt, vroeger zette je Schumacher in een slechte auto en dan nog steeds had je een goede ronde. Je wist tenminste zeker dat hij alles uit de auto haalde. Dat gevoel heb ik op het moment zeker niet bij Schumi...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Mee eens maar Mercedes kampte dan ook met serieuze remproblemen. Inhalen is alles behalve appeltje-eitje. Dat bij elkaar opgeteld incl de extra pitstop en het wachten (rood licht)  heeft Schumacher het geen eens onaardig gedaan om met 4 seconde achter Rosberg te finishen.

Franky R.

Schumi kan het nog, maar idd. onderschat hij de huidige top van de F1!
Je zag hoeveel moeite hij had met Kubica (in een mindere Renault), zijn geworstel met de FI (Sutil en Liuzzi)...

Hij kan het nog, maar het was beter geweest als Schumi in een andere klasse had gereden.
Waarom geen LMS? Hij reed eerder toch voor Sauber-Mercedes in de proto-types?

Om nu "voor zijn plezier" F1 te gaan rijden...Volgens mij is daar geen ruimte voor, hoor! Niet in de Huidige F1 of Schumi moet zich inschrijven bij de EuroBoss-kampioenschap... 8)

JimmySPA

Citaat van: frankypankyv8 op 09 juli 2010 - 15:28:18
of Schumi moet zich inschrijven bij de EuroBoss-kampioenschap... 8)

lol  :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

 Kan Schumacher het nog ? Nee  >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Gerard

Citaat van: meatball op 11 juli 2010 - 11:41:42
Kan Schumacher het nog ? Nee  >:(

Ik weet het niet...
Kijk eens naar de jaren 1996..
Toen domineerde een ander team dan die waar Schumacher reed
Hij ging toen over van Benneton naar Ferrari en kwam ook niet in de buurt van de titel
(De strijd ging toen tussen Hill en Villeneuve bij Williams)

Het kan zomaar dat MS er volgend jaar wèl staat.. Ik zeg niet dat dat zo is,maar sluit hem niet uit..
Rosberg is MS nu de baas,maar dat kan ook komen doordat hij er toch 3 jaar uit is geweest..

Ik kan het fout hebben,maar als ik zag wat hij in de laatste bocht van de GP van Monaco deed... Daar kwam toch de "oude MS even bovendrijven"....


Folkert

Citaat van: Gerard op 14 juli 2010 - 00:15:32
Citaat van: meatball op 11 juli 2010 - 11:41:42
Kan Schumacher het nog ? Nee  >:(

Ik weet het niet...
Kijk eens naar de jaren 1996..
Toen domineerde een ander team dan die waar Schumacher reed
Hij ging toen over van Benneton naar Ferrari en kwam ook niet in de buurt van de titel
(De strijd ging toen tussen Hill en Villeneuve bij Williams)

Het kan zomaar dat MS er volgend jaar wèl staat.. Ik zeg niet dat dat zo is,maar sluit hem niet uit..
Rosberg is MS nu de baas,maar dat kan ook komen doordat hij er toch 3 jaar uit is geweest..

Ik kan het fout hebben,maar als ik zag wat hij in de laatste bocht van de GP van Monaco deed... Daar kwam toch de "oude MS even bovendrijven"....


Daar vrees ik ook voor ja, dat hij er volgend jaar toch ineens staat. Want eerlijk is eerlijk, de man kan racen. Nooit Fan van hem geweest. Maar andere kant: Mercedes zou dom zijn in mijn ogen als ze volgend jaar gaan richten op Schumacher en niet op Rosberg.

Maar goed, de oude MSC is soms ook niet goed, want die was wat vals af en toe. Denk wel dat Rosberg Schumacher ook wel de baas kan blijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ik denk niet dat Schumacher volgend jaar ineens staat. Dat lukte hem bij Ferrari ook niet ineens, en nu op deze leeftijd bij Mercedes gaat hem dat helemaal niet lukken. Leuk geprobeerd, die comeback. maar hij kan beter stoppen. Hij is oud geworden.

janke

Misschien staat hij er volgend jaar niet eens meer, en bedenkt hij zich en laat zijn contract ontbinden aan het einde van dit seizoen. Rosberg is tot nu toe gewoon sneller. Je kunt toch wel stellen dat hij die auto beter onder de knie heeft. Maar laat Heidfeld eens een paar races rijden. Ben benieuwd hoe ver hij van Rosberg af zit.
Some things are too important to be left in the past.

Zaphod_Beeblebrox

De believers zullen ongelijk krijgen. Al een heel seizoen wordt er door hen geroepen dat we nog wel zullen zien wat Schumacher allemaal kon en kan. Spijtig voor hen, Schumacher is niet meer de man die hij ooit was in een racewagen. De manier hoe hij Sutil voorbij liet zondag was Schumacher onwaardig. Geen greintje passie straalt hij nog uit. Ik bewonder hem nog het meest omdat hij blijft volhouden tegen beter weten in.

Gerard

Citaat van: janke op 14 juli 2010 - 07:25:58
Misschien staat hij er volgend jaar niet eens meer, en bedenkt hij zich en laat zijn contract ontbinden aan het einde van dit seizoen. Rosberg is tot nu toe gewoon sneller. Je kunt toch wel stellen dat hij die auto beter onder de knie heeft. Maar laat Heidfeld eens een paar races rijden. Ben benieuwd hoe ver hij van Rosberg af zit.
Ik zou Nico en Kimi wel in 1 team willen zien...

Het zou zomaar kunnen  :D

Forza F1

Ach, wacht nu toch eens af... Hij heeft 3 jaar stilgelegen en niet kunnen testen. Toch doet ie het nog beter dan Pedro  :P

Deze auto is rond Jenson Button heen gebouwd hé, vergeet dat niet! 't Is een sleur, dat met vele problemen kampt. We hadden allen gewoon te hogen verwachtingen van Schumacher+Brawn+Mercedes, zo simpel is het. Geef hem de kans om volgend jaar met een door hem ontwikkelde auto op de proppen te komen, en dan ben ik ervan overtuigd dat hij de anderen nog sterrekes gaat laten zien  :)

Wizard

Barrichello kon anders beter overweg met de auto die om Button gebouwd is (na de update). Schumacher presteert helaas onder zijn kunnen en gaat geen bedreiging vormen voor mannen als Alonso, Vettel en Hamilton. Ik zou de eer aan mijzelf houden en na dit seizoen de handoek in de ring gooien.

Franky R.

Citaat van: Forza Ferrari op 14 juli 2010 - 23:40:18
Ach, wacht nu toch eens af... Hij heeft 3 jaar stilgelegen en niet kunnen testen. Toch doet ie het nog beter dan Pedro  :P

Deze auto is rond Jenson Button heen gebouwd hé, vergeet dat niet! 't Is een sleur, dat met vele problemen kampt. We hadden allen gewoon te hogen verwachtingen van Schumacher+Brawn+Mercedes, zo simpel is het. Geef hem de kans om volgend jaar met een door hem ontwikkelde auto op de proppen te komen, en dan ben ik ervan overtuigd dat hij de anderen nog sterrekes gaat laten zien  :)


Hmm,

Beter dan Pedro? Die heeft niets verkeerd gedaan, hoor! Alleen jammer dat Ferrari niet in staat was om Sauber een lekvrije motor te leveren.
En als je kijkt naar de teamgenoten, dan zie je hetzelfde beeld...De teammaat is beter. Zowel Rosberg, die de podium haalt....Als Kobayashi die punten pakt voor Sauber.

Als je het zo bekijkt, gaat het zelfs gelijk op voor Pedro en Schumi...

0634

En dat is niet wat MS ervan had verwacht, lijkt me.