Man van de Race: Canada

Gestart door Enzo, 13 juni 2010 - 23:56:08

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race in Canada?

Webber
0 (0%)
Vettel
0 (0%)
Alonso
1 (6.7%)
Hamilton
12 (80%)
Button
2 (13.3%)
Liuzzi
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Kubica
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Enzo


Enzo

Mijn stem gaat naar Hamilton, ongekend goede race gereden.  8)

meatball

Ik ga voor Button,mooi tweede en een strakke race gereden alleen staat hij niet in de poll  ???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Hamilton. Strak gereden en heel weekend de betere geweest over het algemeen. Button ook sterk, met klein gelukje voor Alonso gekomen, maar daarna goed weg gereden van Alonso.
Alonso ook sterk.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Voor mij is Button dé man v/d race. Liet alles en iedereen voorin maar inhalen en vechten. En racede zo naar een verdienstelijke en dik verdiende 2de plaats.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Hamilton, strak gereden en gewoon de overwinning gepakt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Zaphod_Beeblebrox

Ik ben helemaal geen fan, maar ik heb Alonso gestemd. Hij kon met die toch wel inferieure Ferrari de McLarens en Red Bulls goed kon bijhouden. Button was er volgens mij niet voorbij geraakt zonder dat gelukje.

janke

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 15 juni 2010 - 08:38:55
Ik ben helemaal geen fan, maar ik heb Alonso gestemd. Hij kon met die toch wel inferieure Ferrari de McLarens en Red Bulls goed kon bijhouden. Button was er volgens mij niet voorbij geraakt zonder dat gelukje.
Als je Alonso en Dominicali moet geloven is die Ferrari zo slecht nog niet. Volgens hen verbeteren ze met elke race.
Some things are too important to be left in the past.

Zaphod_Beeblebrox

Elk team verbeterd elke race als ik ze allemaal mag geloven. Behalve Mercedes dan.

Enzo

Ook Mercedes verbeterd, alleen liggen ze gewoon achter in deze.
Meer snelheid vinden is moeilijk, maar meer snelheid vinden dan de concurent is nog moeilijker... ;)

Supermariobros

Hamilton, wederom sterke race en verdiende zege.

0634

Yup. Al waren Button en Alonso net zo sterk.

meatball

Eigenlijk is het niet echt mogelijk om inzo een toffe race 1 beste man aan te duiden,hier werd er nog eens echt geraced,meer van dat aub.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 19 juni 2010 - 23:36:25
Eigenlijk is het niet echt mogelijk om inzo een toffe race 1 beste man aan te duiden,hier werd er nog eens echt geraced,meer van dat aub.
Ik kan me eigenlijk weinig Canadese GPs herinneren die echt saai waren.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 20 juni 2010 - 11:46:18
Citaat van: meatball op 19 juni 2010 - 23:36:25
Eigenlijk is het niet echt mogelijk om inzo een toffe race 1 beste man aan te duiden,hier werd er nog eens echt geraced,meer van dat aub.
Ik kan me eigenlijk weinig Canadese GPs herinneren die echt saai waren.
Ja dat zal volgende race weer anders zijn vrees ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat