Statement F1Pits

Gestart door gloudiesaurus, 13 juni 2010 - 21:57:16

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ik wil hierbij laten weten dat ik de actie van Stefano, Tim, Jasper, Mario, Ramses en Eric zeer betreur. Na lange gesprekken die door de genoemde heren plotseling werden afgebroken en die na diverse oproepen van mijn kant niet meer werden opgepakt is het jammer dat het zo heeft moeten lopen.

F1Pits gaat echter gewoon door! De redactieleden die het actiefst waren gaan gewoon door en nieuwe plannen zorgen ervoor dat pits nog volop toekomst heeft, ook zonder Stefano, Tim, Jasper, Mario, Ramses en Eric!

Het forum zal als vanouds gewoon doorgaan, ik wil jullie dan ook vragen de oproep van Stefano, Tim, Jasper, Mario, Ramses en Eric te negeren en de pits, zoals jullie ook de afgelopen jaren hebben gedaan, trouw te blijven :)

Met vriendelijke groet,
Peter Gloudemans
eigenaar F1Pits.net
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Ik heb eens gekeken op de andere site, maar ben hier toch beter thuis. Fijnere structuur en overzichtelijker. Ik zal hier wel blijven :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 22 juni 2010 - 12:23:10
Ik heb eens gekeken op de andere site, maar ben hier toch beter thuis. Fijnere structuur en overzichtelijker. Ik zal hier wel blijven :P

Goed om te horen Burorri, je bent van harte welkom!  :)

Folkert

Citaat van: Enzo op 22 juni 2010 - 12:28:48
Citaat van: Burorri op 22 juni 2010 - 12:23:10
Ik heb eens gekeken op de andere site, maar ben hier toch beter thuis. Fijnere structuur en overzichtelijker. Ik zal hier wel blijven :P

Goed om te horen Burorri, je bent van harte welkom!  :)
Geen dank. :) ondanks dat ik soms wat fel en irritant was(in door hakken in discussies) heb ik het altijd naar mijn zin gehad. Enige waar ik in de clinch mee lag waren Wizard, Diaz, Campos en Tim, maar nu die weg zijn zal ik ook rustiger zijn ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Zaphod_Beeblebrox

Ach af en toe een heftige discussie kan geen kwaad. het probleem ligt hem meestal in het feit dat anderen niet willen aannemen dat jij er anders over denkt.
En soms express de steenezel uithangen kan ook wel eens plezant zijn.  8)

Folkert

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 22 juni 2010 - 12:45:53
Ach af en toe een heftige discussie kan geen kwaad. het probleem ligt hem meestal in het feit dat anderen niet willen aannemen dat jij er anders over denkt.
En soms express de steenezel uithangen kan ook wel eens plezant zijn.  8)
Soms is het wel vermakkelijk, maar er zijn leden(overal) die hand en tand verdedigen en nooit hun ongeluk zullen toe geven. Zelfs als ze door iedereen worden bewezen ongelijk te hebben. En als hun ongelijk word aan getoond gaan ze alles verdraaien en zeggen dat ze wat anders bedoelen en dat de ander verkeerd leest. Zo grappig soms.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 22 juni 2010 - 12:45:53
Ach af en toe een heftige discussie kan geen kwaad. het probleem ligt hem meestal in het feit dat anderen niet willen aannemen dat jij er anders over denkt.
En soms express de steenezel uithangen kan ook wel eens plezant zijn.  8)

dat is waar, dat heb ik ook al meegemaakt. Als ik een eigen mening had dan was ik direct niet optimistisch, terwijl men gewoon de realiteit moest inzien

0634

Och, iedereen heeft zijn eigen mening. Zoals het hoort op een forum. Soms gaat het er wel eens hard aan toe, maar zolang er niet persoonlijk op de man wordt gespeeld, moet het niet uitmaken. Een andere keer ben je het met dezelfde misschien wel weer eens. Zo gaat dat.

@Burrori: top! :)

Enzo

Inderdaad, durf uit te komen voor je eigen mening zonder die van de ander neer te halen.
Maar momenteel is dit hier ook helemaal niet aan de orde, lijkt me. :)

robbert

ben blij dat er zijn, die mij begrijpen. Het komt mss toch nog goed op dit forum

0634

Natuurlijk. En als er iets niet naar je zin is, moet je dit vooral aangeven. Per PM of via het verbetertopic.

Suggesties om het forum te verbeteren zijn uiteraard altijd welkom.

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 13 juni 2010 - 21:57:16
Ik wil hierbij laten weten dat ik de actie van Stefano, Tim, Jasper, Mario, Ramses en Eric zeer betreur. Na lange gesprekken die door de genoemde heren plotseling werden afgebroken en die na diverse oproepen van mijn kant niet meer werden opgepakt is het jammer dat het zo heeft moeten lopen.

F1Pits gaat echter gewoon door! De redactieleden die het actiefst waren gaan gewoon door en nieuwe plannen zorgen ervoor dat pits nog volop toekomst heeft, ook zonder Stefano, Tim, Jasper, Mario, Ramses en Eric!

Het forum zal als vanouds gewoon doorgaan, ik wil jullie dan ook vragen de oproep van Stefano, Tim, Jasper, Mario, Ramses en Eric te negeren en de pits, zoals jullie ook de afgelopen jaren hebben gedaan, trouw te blijven :)

Met vriendelijke groet,
Peter Gloudemans
eigenaar F1Pits.net


Peter, ik ben wel zo volwassen om mijn eigen keuzes te maken. :)  Laten we  met z'n allen er verder over ophouden en gewoon weer lekker doorgaan waar we mee bezig waren. Een ieder zijn mening en er fatsoenlijk over kunnen discussiĆ«ren lijkt me dan ook de essentie om mee te beginnen.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Dat hoop ik, dat we met z'n allen gewoon doorgaan :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

meatball

Citaat van: Burorri op 22 juni 2010 - 12:23:10
Ik heb eens gekeken op de andere site, maar ben hier toch beter thuis. Fijnere structuur en overzichtelijker. Ik zal hier wel blijven :P
Hier hetzelfde  :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Citaat van: meatball op 22 juni 2010 - 21:57:53
Citaat van: Burorri op 22 juni 2010 - 12:23:10
Ik heb eens gekeken op de andere site, maar ben hier toch beter thuis. Fijnere structuur en overzichtelijker. Ik zal hier wel blijven :P
Hier hetzelfde  :)

Fijn gehaktbal, oost west thuis best zeg ik altijd maar!! 8)